Nee ik had al wel opgeruimd voor ik wegging, thuiskomen in opgeruimd huis etc.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
das fijn en lief![]()
wel vollledige error omdat alles nu ergens anders ligt?
en is die trui nu eindelijk droog??quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]O en die ene natte trui die niet wilde drogen had ze ook meegenomen en heeft ook bij m'n ouders nog uitgehangen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik had al wel opgeruimd voor ik wegging, thuiskomen in opgeruimd huis etc.
Maar m'n bed is verschoond, er is grondig gezogen en ook gedweild, de was is gedaanCaviakooi uitgesopt. Ook de kasten van de muren geschoven en daar achter schoongemaakt
Het vloerkleed ziet er ook schoner uit en m'n moeder heeft wat keukenkastjes staan uitsoppen en opnieuw ingericht. En het staat er allemaal wat netter bij want m'n moeder heeft een soort inrichtingsgave, ik weet niet hoe ze dat doet. En de prullenbakken zijn leeg, maar die had ik zaterdag ook al leeggegooid dus veel lag er niet in.
O en die ene natte trui die niet wilde drogen had ze ook meegenomen en heeft ook bij m'n ouders nog uitgehangen
Ja, eindelijk. Dus die hang ik voortaan gewoon een tijdje buiten te luchten na het dragen.quote:
quote:
Zo doe ik het meestal, maar dit is ook wel erg lekker.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
handdoeken als schuurpapier... dus gewoon op het droogrekje en zonder wasverzachter
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
handdoeken als schuurpapier... dus gewoon op het droogrekje en zonder wasverzachter
zo moest het afgelopen week omdat mn droger overleden is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo doe ik het meestal, maar dit is ook wel erg lekker.
daar kun je je tenminste goed mee afdrogen.. en het is ook goed tegen de huidschilfertjes op je rug... die scrub je er meteen mee af.quote:
quote:[..]
zo moest het afgelopen week omdat mn droger overleden is.
Volgens mij hebben we dezelfde moeder.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik had al wel opgeruimd voor ik wegging, thuiskomen in opgeruimd huis etc.
Maar m'n bed is verschoond, er is grondig gezogen en ook gedweild, de was is gedaanCaviakooi uitgesopt. Ook de kasten van de muren geschoven en daar achter schoongemaakt
Het vloerkleed ziet er ook schoner uit en m'n moeder heeft wat keukenkastjes staan uitsoppen en opnieuw ingericht. En het staat er allemaal wat netter bij want m'n moeder heeft een soort inrichtingsgave, ik weet niet hoe ze dat doet. En de prullenbakken zijn leeg, maar die had ik zaterdag ook al leeggegooid dus veel lag er niet in.
O en die ene natte trui die niet wilde drogen had ze ook meegenomen en heeft ook bij m'n ouders nog uitgehangen
ik weigerquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar kun je je tenminste goed mee afdrogen.. en het is ook goed tegen de huidschilfertjes op je rug... die scrub je er meteen mee af.
[..]
jij schuurt je rug aan de bast van bomen!!quote:
Moet ze wel steeds een eind reizen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dezelfde moeder.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:16 schreef CherryLips het volgende:
'Ik snap niet dat je op vakantie kunt gaan en een volle wasmand kunt achterlaten.'
De kaboutertjes waren toch thuis?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:16 schreef CherryLips het volgende:
'Ik snap niet dat je op vakantie kunt gaan en een volle wasmand kunt achterlaten.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |