SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ben je voor Gaza / Palestina.
ah, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ben je voor Gaza / Palestina.
Watermeloen heeft dezelfde kleuren als de vlag. Vandaar.quote:
door er trump's vakantieparadijs van te makenquote:
ja das een goede vraag. Stel dat hamas zich zou overgeven wat ze niet zullen doen maar stel dan komt er wel weer een nieuwe 'hamas' voor in de plaatsquote:
las wasbordjequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Free Gaza from the Arab pinneuzen with their IQ from a wasbeertje.
Timmermans was afgelopen zondag zo vriendelijk om me weer de goede kant op te duwenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet verder links afslaat? Voor je het weet draag je ook een watermeloenspeldje en eet je tofu
Alles links van VVD is extreem links en valt niet mee samen te werken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Timmermans was afgelopen zondag zo vriendelijk om me weer de goede kant op te duwen
En D66 is net zo links als het CDA. Alleen figuren die in een bekrompen zwartwitwereld leven denken dat D66 links is.
D66 zit in ieder geval niet gekoppeld aan werkschuw extremistisch links.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Timmermans was afgelopen zondag zo vriendelijk om me weer de goede kant op te duwen
En D66 is net zo links als het CDA. Alleen figuren die in een bekrompen zwartwitwereld leven denken dat D66 links is.
Pakken buitenlanders nu onze baan af of zijn ze lui?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
D66 zit in ieder geval niet gekoppeld aan werkschuw extremistisch links.
Als rechts zelfs steeds meer naar rechts opschuift dan kun je dat zeggen jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles links van VVD is extreem links en valt niet mee samen te werken.
Nimmer. Nooit. Zelfs niet onder dwangquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |