Pizza of chinees laten bezorgen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Morgen groentensoep maken denk ik. Met broodje kruidenboter.
En wat zal ik zondag eens maken?
Ze spelen met settings en doen denk ik ook nabewerkingquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap dat nooit he, ik zie mensen de mooiste foto's maken met hun telefoons, ook ouder dan die van mij.
Mijn foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit was in het echt ontzettend mooi qua kleur en lichtinval, en ik weet dat het geen systeemcamera of spiegelreflex is, maar waarom kunnen anderen wel goede foto's maken
samequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap dat nooit he, ik zie mensen de mooiste foto's maken met hun telefoons, ook ouder dan die van mij.
Mijn foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit was in het echt ontzettend mooi qua kleur en lichtinval, en ik weet dat het geen systeemcamera of spiegelreflex is, maar waarom kunnen anderen wel goede foto's maken
Ja die eerste foto hierboven met dat water had ik ook een filtertje gegeven en die van het vosje ook, want die hele vos viel weg, zo flets waren de kleuren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze spelen met settings en doen denk ik ook nabewerking
wacht er ook nog een muffin?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt een vreetprobleem vandaag. 6 boterhammen op voor lunch en ik zou er nog steeds zo 1 of 2 extra op kunnen.
Dat een vreetprobleem noemenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt een vreetprobleem vandaag. 6 boterhammen op voor lunch en ik zou er nog steeds zo 1 of 2 extra op kunnen.
Volgens mij gaan onze lichamen in de winterslaapstand. Net als beren en eekhoorntjes die zich snel nog even volvreten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik had gisteren de laatstequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wacht er ook nog een muffin?
Voedzamere keuzes makenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is nog steeds trek hebben
quote:
Ik kies voor het advies van Ama. Probleem is dat ik nu niets meer heb, alleen een enkele banaan die ik net nog even heb kunnen claimen voor ook de fruitmand leeg wasquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
"Het zware leven van NatteKat" uw dagelijkse soapserie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |