Soms. Als er leuke collega's besluiten te vertrekken bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
raken jullie snel gehecht aan mensen?
ja das altijd kutquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms. Als er leuke collega's besluiten te vertrekken bijvoorbeeld.
ja, als ik eenmaal over de drempel heen benquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
Ja, met sommige wel. En dan baal je als je ze niet meer ziet. Ook al zitten we in de detachering, we zien elkaar ongeveer 1x per maand.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das altijd kutMet collega's heb je ook wel een bijzondere band vind ik
dat ligt erg aan de collegaquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs dan..quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja uiteraard maar bedoel bij fulltime werk zie je ze natuurlijk super vaak
Dat heb ik juist minder. Maar goed, ik werk het meeste thuis en zie mijn collega's eens in de 6 week. Verder alles via Teams.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind je het fijn om thuis te werken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat heb ik juist minder. Maar goed, ik werk het meeste thuis en zie mijn collega's eens in de 6 week. Verder alles via Teams.
Ja. Maar mensen komen en gaan. Als ze weg zijn dan mis ik ze ook niet zo snel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
hmm dan ben je ook niet zo gehecht toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Maar mensen komen en gaan. Als ze weg zijn dan mis ik ze ook niet zo snel.
Ja, heel fijn. Lekker vroeg beginnen en wat eerder stoppen vind ik met name goed te doen. En verder lekker rustig in mijn eigen thuiskantoortje en kan genieten van mijn eigen muziek.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind je het fijn om thuis te werken?
oh das mooi voor jequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, heel fijn. Lekker vroeg beginnen en wat eerder stoppen vind ik met name goed te doen. En verder lekker rustig in mijn eigen thuiskantoortje en kan genieten van mijn eigen muziek.
Als ze er zijn ben ik er wel aan gehecht; maar begrijp ook dat sommige dingen eindig zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dan ben je ook niet zo gehecht toch?
Genieten van m'n eigen muziek doe ik ook op kantoor. Gewoon de headset op en gaan met die hardcore.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, heel fijn. Lekker vroeg beginnen en wat eerder stoppen vind ik met name goed te doen. En verder lekker rustig in mijn eigen thuiskantoortje en kan genieten van mijn eigen muziek.
mooi dan ga ik even wat pakken.quote:
ik weet niet wat voor boodschappen er voor kantoor gedaan zijn vanochtend dus ik moet even kijken.quote:
Straks valt het tegen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor boodschappen er voor kantoor gedaan zijn vanochtend dus ik moet even kijken.
Maar dat klinkt alsof je het over collega's hebt of ook vrienden?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze er zijn ben ik er wel aan gehecht; maar begrijp ook dat sommige dingen eindig zijn.
een beetje van jezelf en een beetje van Maggiquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Goed, ik ga dat recept van vanavond maar een beetje uit m'n duim zuigen.
Probleem is dat ik een open koptelefoon heb en iedereen kan 'meegenieten'quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Genieten van m'n eigen muziek doe ik ook op kantoor. Gewoon de headset op en gaan met die hardcore.
Ik heb winegums gepakt. straks maar aan de chips.quote:
oh ja dat is niet zo heel erg handigquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Probleem is dat ik een open koptelefoon heb en iedereen kan 'meegenieten'En daarbij kan ik mijn lampenversterker niet meezeulen.
En ik heb nog wel een Jabra headset maar de geluidskwalteit is zo slecht dat ik er serieus hoofdpijn van krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Collega's en vrienden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar dat klinkt alsof je het over collega's hebt of ook vrienden?
broccoli met gehakt @4EverBlackEyedquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zal ik dit weekend eens gaan koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |