SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De coalitie was al gedoemd te falen.
Ze hebben vooral zichzelf tegengewerkt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar dat is wat anders dan dat ze werden tegengewerkt
Melancholie dit.quote:
Het is ook zo'n opbeurend onderwerpquote:
Ah shit, hebben ze toch nog gelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hebben vooral zichzelf tegengewerkt.
Politiek is ook helemaal geen leuk onderwerpquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is ook zo'n opbeurend onderwerp
Dit was wel een betere TT geweestquote:
Het is..quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Politiek is ook helemaal geen leuk onderwerp
quote:
Jama helaquote:
Zeg dan iets leuks en vrolijksquote:
Veel plezier.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd voor Clarkson's Farm.
Tieten dan maar?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Politiek is ook helemaal geen leuk onderwerp
Ahquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah shit, hebben ze toch nog gelijk
i like where this is goingquote:
Ik heb bijna de eerste mouw van mijn gehaakte vestje afquote:
Nee sorry, ik ben broccoli aan het etenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Nouja gaan jullie dan mee om avontuur en Rocko uitpakken?
is ook heel belangrijkquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben broccoli aan het eten
Zekerquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook broccoli opquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
en wil je dat?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:46 schreef Samzz het volgende:
Google vraagt mij steeds of ik deze pagina van Afrikaans naar Nederlands wil vertalen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:46 schreef Samzz het volgende:
Google vraagt mij steeds of ik deze pagina van Afrikaans naar Nederlands wil laten vertalen.
Is mijn typtyfus zo erg?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:46 schreef Samzz het volgende:
Google vraagt mij steeds of ik deze pagina van Afrikaans naar Nederlands wil laten vertalen.
Zo erg is de typtyfus van essie toch ook weer niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:46 schreef Samzz het volgende:
Vraag me dan wel af wat die gaat vertalen als je doe maar zegtquote:
Ik heb wel beidequote:
Melding krijg ik zo vaak. Fins zie ik ook vaak ipv Afrikaans.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:46 schreef Samzz het volgende:
Waar zijn de tieten?quote:
quote:
oh ja, dat heb ik ook wel eens. Blijkbaar praten wij raar.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:46 schreef Samzz het volgende:
Ja, op zich, ben ik daar ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af wat die gaat vertalen als je doe maar zegt
Woah.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee dat nietquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Woah.
Liggen ze ook beide op je bord?
met broccoli en tieten?quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]En een halfnaakte kiepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
KIIIEEEP.quote:
Kiepquote:
Niet geheel onrealistischquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik las het in de post van essie en las dus halfgehaakte kip
Je wie weet was ze wel in een creatief haakmomentquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik las het in de post van essie en las dus halfgehaakte kip
Al besproken.quote:
Kiep kan niet vaak genoeg worden besprokenquote:
Ik eet het morgen weer.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kiep kan niet vaak genoeg worden besproken
Ik heb wel eens kip gegetenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel al eens een wiebelkip gehaakt
En ook een kip in het knisperboekje
Ik ookquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik eet het morgen weer.
Woah!quote:
Ga wegquote:
Uiteraard.quote:
Dus nu liggen alleen je tieten op het bord?quote:
Een bordje vol met tieten?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus nu liggen alleen je tieten op het bord?
Nee nu staat mijn bord in de vaatwasserquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus nu liggen alleen je tieten op het bord?
Ligt eraan hoe groot essie haar tieten zijn of het bordje vol ligt.quote:
Woahquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee nu staat mijn bord in de vaatwasser
Ook afhankelijk van het bord denk ik, of het een theeschoteltje of een pizzabord isquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:22 schreef dud0r het volgende:
Ligt eraan hoe groot essie haar tieten zijn of het bordje vol ligt.
Wie of wat is een Rocko?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Hippe unit joh die Rocko. Daar ga ik plezier van hebben.
Nu natuurlijk even kijken hoe hij een stukje gaat schoonmaken
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:24 schreef essnhills het volgende:
Wat ik nu haak is steeds om en om een toer stokjes en een toer reliëfvasten. Pakte het net weer op, wilde weer beginnen aan een nieuwe toer.
En het zat zo gek, waarom ziet het er nou zo raar uit.
Maar ik wilde een tweede toer reliëfvasten doen ipv stokjes
Beetje een combinatie inderdaad.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook afhankelijk van het bord denk ik, of het een theeschoteltje of een pizzabord is
Heb je drie uur furieus gemasturbeerd?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Zo, armen zijn ook helemaal gesloopt nu. Nu zijn ze in balans met m'n benen
Verdient wel weer een muffin.
Nee, dat houden m'n armen een hele dag met gemak vol, dus ben toch maar naar de sportschool gegaan.quote:
En dan heb je alleen armen gedaan?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat houden m'n armen een hele dag met gemak vol, dus ben toch maar naar de sportschool gegaan.
En toen heb je daar furieus gemasturbeerd? Mag dat wel daar?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat houden m'n armen een hele dag met gemak vol, dus ben toch maar naar de sportschool gegaan.
Je hebt Ambar als stofzuiger ingezet?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
En de keuken is schoon![]()
Had ik zelf niet sneller gekund
Robot zodat ik meer tijd heb voor mijn Ambar Pombarquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt Ambar als stofzuiger ingezet?
Als hij voldoende reps doet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
En toen heb je daar furieus gemasturbeerd? Mag dat wel daar?
Het 10-12 graden buiten dudequote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:49 schreef Nattekat het volgende:
Kan wel merken dat er koude lucht de weg naar Nederland heeft gevonden. Het is best fris buiten.
Ja dat het over haken ging snapte ik nog netquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:49 schreef Nattekat het volgende:
Kan wel merken dat er koude lucht de weg naar Nederland heeft gevonden. Het is best fris buiten.
Werkt dat een beetje?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn nieuwe robot stofzuiger
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat het over haken ging snapte ik nog netWel leuke kleurtjes
De keuken is schoner dan ever. Hij heeft 2x gezogen en gedweild, ik had het zelf niet beter kunnen doen. Hij kan alleen niet onder de verwarming door in de keuken, maar dat kon de oude ook niet.quote:
Mijn oma had vroeger zelf Angora konijnen en spon en breidde daar zelf ook wel truien van. Vaak verwekte ze de wol op een aparte manier.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is uit de voorraad die ik van oma had meegekregen
Angorawol
En het patroon komt bij mijn moeder uit de kast, ook uit 1984
Das allemaal wel heel oudquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is uit de voorraad die ik van oma had meegekregen
Angorawol
En het patroon komt bij mijn moeder uit de kast, ook uit 1984
Ah ook met dweilfunctie, dat klinkt op zich wel praktisch, dat doe ik echt bijna nooitquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De keuken is schoner dan ever. Hij heeft 2x gezogen en gedweild, ik had het zelf niet beter kunnen doen. Hij kan alleen niet onder de verwarming door in de keuken, maar dat kon de oude ook niet.
Mijn huis gaat echt schoon zijn
Ohhh coolquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn oma had vroeger zelf Angora konijnen en spon en breidde daar zelf ook wel truien van. Vaak verwekte ze de wol op een aparte manier.
Zo had ik een trui met een wit paard en dat paard was dan weer Angora wol.
Ja hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das allemaal wel heel oudIs het nog wel een beetje stevig qua materiaal?
Rare split. Wanneer staat rug, schouders, borst en buik dan op de planning?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Benen zijn maandag al gesloopt. Kon dinsdag amper lopen.
Flappie?quote:
Dan moet je er maar een croptop van makenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor
Voelt echt nog als nieuw aan
Het wordt alleen niet meer gemaakt dus als ik tekort heb dan heb ik pech
Ja, best fris.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het 10-12 graden buiten dude
En wanneer hoofd, schouders, knie en teen?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rare split. Wanneer staat rug, schouders, borst en buik dan op de planning?
Voor die arme jongen is dat best fris.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die laatste twee heeft hij maandag al gedaanquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wanneer hoofd, schouders, knie en teen?
quote:
Ja goed ideequote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je er maar een croptop van maken
hoe komt dat ding in hoekjes? niet toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De keuken is schoner dan ever. Hij heeft 2x gezogen en gedweild, ik had het zelf niet beter kunnen doen. Hij kan alleen niet onder de verwarming door in de keuken, maar dat kon de oude ook niet.
Mijn huis gaat echt schoon zijn
Dan doe je er maar nog iets onder hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja goed idee
Van die heerlijk warme wol en dan maar een half kledingstuk maken
plaatselijk warm is soms ook warm genoegquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja goed idee
Van die heerlijk warme wol en dan maar een half kledingstuk maken
Ja dat doe je wel vaker met vestjesquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan doe je er maar nog iets onder hoor
Dacht dat je beide handen al nodig had met dat hakenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat doe je wel vaker met vestjes
En toch zit er een wezenlijk verschil tussen een avond 10 graden als er een frisse wind waait na een troosteloze dag als deze en een avond na een prachtige zonnige dag met een licht briesje uit het zuiden. Kom op, dat kan zelfs jij snappen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben heel handigquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat je beide handen al nodig had met dat haken
en je moet erbij vertellen dat jij een ontzettende aansteller bent.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch zit er een wezenlijk verschil tussen een avond 10 graden als er een frisse wind waait na een troosteloze dag als deze en een avond na een prachtige zonnige dag met een licht briesje uit het zuiden. Kom op, dat kan zelfs jij snappen.
Als een inktvis?quote:
Ja, maar niet een boze inktvisquote:
Ik fiets nog in een shirt, met je aanstellerquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en je moet erbij vertellen dat jij een ontzettende aansteller bent.
Nee zou niet handig zijn, zit straks je nieuw gebreide croptop gelijk onder de inktquote:
ja, wij zijn het probleemquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik fiets nog in een shirt, met je aansteller
Echt, soms kunnen jullie ook gewoon te ver gaan met dat kansloze reageren op mij soms. Dit is zo'n moment.
Ja, flikker gewoon op als het enige wat je hier kan bijdragen zulke kutopmerkingen zijn. Zelfreflectie is jou echt wereldvreemd volgens mij. Ik trek hier een lijn, dat jij die weigert te respecteren maakt van jou gewoon een zielige pestkop.quote:
alleen maar tegels?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
Buurvrouw krijgt wel mooie tegels in de tuin.
Mijn eerste week vakantie zit ook al weer op de helftquote:
ga jij een urn ergens neerzetten, of ga je haar nog zelf ergens uitstrooien?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:35 schreef Koen66 het volgende:
Kreeg vandaag bericht van Dela dat ik m'n moeder kan ophalen
Nog niet helemaal zeker, maar ze was gek op de zee dus uitstrooien op zee ga ik wellicht doen. Hoef geen urn in huisquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ga jij een urn ergens neerzetten, of ga je haar nog zelf ergens uitstrooien?
Een tripje met een gedeelde uitstrooi 'excursie' is Eur 92, als ik het Dela laat doen zonder er zelf bij te kunnen zijn is het 2x zo duurquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een tripje met een gedeelde uitstrooi 'excursie' is Eur 92, als ik het Dela laat doen zonder er zelf bij te kunnen zijn is het 2x zo duur
mn zus heeft mn vader en moeder in huis. Ik heb van beide ook een beetje, maar ook dat was niet echt mijn ideequote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal zeker, maar ze was gek op de zee dus uitstrooien op zee ga ik wellicht doen. Hoef geen urn in huis
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:33 schreef gianni61 het volgende:
hoera. Eindelijk bericht dat dit de laatste nacht is
Ik vond het ook een leuke serie, maar na een aantal seizoenen ben ik wel afgehaakt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:31 schreef Ama het volgende:
Oke ik heb de eerste aflevering van Grey's Anatomy gekeken.@:cherrylips @:nizno
Nooit meer slapen!quote:
Hier was deze week ook weekje met nachtwerk; maar dat zijn eigenlijk altijd maar 2 nachten achter elkaar.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nooit meer slapen!
Nee maar op zich was nog 1 nachtdienst extra wel beter geweest. dan had ik vrijdag als slaapuren kunnen boeken en wat langer weekend gehad. Nu zijn morgen slaapuren en moet ik vrijdag nog werken.
Ik ga ook niet 22 seizoenen kijkenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het ook een leuke serie, maar na een aantal seizoenen ben ik wel afgehaakt.
moet je er doorheen?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 02:55 schreef gianni61 het volgende:
het is echt al de hele nacht aan het regenen
neuh, voorlopig zit ik nog binnenquote:
bonjour.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 03:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, voorlopig zit ik nog binnen
en goedemorgen
staat er wat leuks op de planning?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 03:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bonjour.
Geloof dat er hier ook regen aankomt
Nee niet echt. Same as usual. straks ontbijten met de ontbijt club en denk vanmiddag gym en hier wat opruimen als het geen strandweer isquote:Op donderdag 16 oktober 2025 03:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staat er wat leuks op de planning?
begint het vakantieleven al te vervelen?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 03:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee niet echt. Same as usual. straks ontbijten met de ontbijt club en denk vanmiddag gym en hier wat opruimen als het geen strandweer is
Ja nu wel een beetje moet ik toegeven. Als ik naar het strand kan verveel ik mij niet maar met slecht weer kan het wat eentonig zijn. En ben ook een stuk minder sociaal dan toen ik hier net was. Dus hoop dat die woning doorgaat , dan heb ik iets om mij mee bezig te houdenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 03:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
begint het vakantieleven al te vervelen?
ga je dan de schoonmaak en ontvangst en zo allemaal zelf doen?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 04:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nu wel een beetje moet ik toegeven. Als ik naar het strand kan verveel ik mij niet maar met slecht weer kan het wat eentonig zijn. En ben ook een stuk minder sociaal dan toen ik hier net was. Dus hoop dat die woning doorgaat , dan heb ik iets om mij mee bezig te houden
Ja is wel de bedoeling dat ik dat zelf ga doen maar maar misschien eerste 2 maanden door een bedrijf omdat ik eind jan naar NL ga. Ben ik nog niet helemaal over uit. Schoonmaak laat ik doen. Het komt gemeubileerd. Enige grote wat ik moet kopen zijn matrassen denk ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 04:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga je dan de schoonmaak en ontvangst en zo allemaal zelf doen?
ofja, eerst inrichten en zo natuurlijk
ben je ook in nederland ten tijde van de vreetmeet?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 04:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is wel de bedoeling dat ik dat zelf ga doen maar maar misschien eerste 2 maanden door een bedrijf omdat ik eind jan naar NL ga. Ben ik nog niet helemaal over uit. Schoonmaak laat ik doen. Het komt gemeubileerd. Enige grote wat ik moet kopen zijn matrassen denk ik.
Denk ik niet maar was ook niet van plan om te komenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 04:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je ook in nederland ten tijde van de vreetmeet?
dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 16 oktober 2025 04:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk ik niet maar was ook niet van plan om te komen
Dit was de laatste. Nu lekker naar bed.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 06:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds nachtdiensten?
Hedde gij met ge arm gedaan dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 06:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vrij matig geslapen. Iedere beweging die ik maakte zorgde voor pijn in de arm.
HALLO VOCHTIG POESJEquote:
Hey mscholquote:
Zou @Limoentjuh ooit nog terug komen?quote:
Coronavaccinatiequote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hedde gij met ge arm gedaan dan?
[..]
Wie is Pablo?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:30 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat slaapt
MAMAAAAA WAAR IS DAT PAK WAT IK AAN MOET.
PABLO HEEFT MN LEGO OMGEGOOID
![]()
![]()
ik wens niet zo wakker gemaakt te worden.
Aah kijkquote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ikzelf niet, maar mijn ouders wel.
Vervelend.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:40 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb nu al 2390293 keer een herstel mail gevraagd voor mn ubisoft account en ik krijg niks binnen.
Als ik een nieuw account maak dan zegt hij dat het mailadres al in gebruik is, dus daar zit de fout niet.
Ik wil die nieuwe anno spelen en daarom heb ik dat account nodig. Gister ook al een uur zitten tobben.
Heb 1x herstelmail binnen gehad en die link werkte niet meer volgens de melding daarna.
WTF![]()
![]()
Als ik een nieuw account aanmaak, ben ik alles wat er op stond kwijt. Maar het voelt nu ook al alsof het kwijt is, kater zegt dat ubisoft gehackt is.
mail ze vanaf het mailadres met het verzoek om een juiste herstelmail te versturenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:40 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb nu al 2390293 keer een herstel mail gevraagd voor mn ubisoft account en ik krijg niks binnen.
Als ik een nieuw account maak dan zegt hij dat het mailadres al in gebruik is, dus daar zit de fout niet.
Ik wil die nieuwe anno spelen en daarom heb ik dat account nodig. Gister ook al een uur zitten tobben.
Heb 1x herstelmail binnen gehad en die link werkte niet meer volgens de melding daarna.
WTF![]()
![]()
Als ik een nieuw account aanmaak, ben ik alles wat er op stond kwijt. Maar het voelt nu ook al alsof het kwijt is, kater zegt dat ubisoft gehackt is.
GOEDEMORGEN MEVROUW KAT!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:30 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat slaapt
![]()
![]()
Waren de paar minuten plezier het waard?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:30 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat slaapt
![]()
![]()
Ubisoft is ook wel echt een heel irritant bedrijf.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:40 schreef Moeraskat het volgende:
WTF![]()
![]()
ja, ik zat daaraan te denken maar dacht dat het stom was.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
mail ze vanaf het mailadres met het verzoek om een juiste herstelmail te versturen
Dankquote:
Nou die paar minuten waren niet eens plezierig.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waren de paar minuten plezier het waard?
dat blijktquote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ubisoft is ook wel echt een heel irritant bedrijf.
wrom zou dat stom zijn?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, ik zat daaraan te denken maar dacht dat het stom was.
ja geen idee.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waren de paar minuten plezier het waard?
hup mailen jij!quote:
En als je weinig ervaring hebt, ben je een slechte moeder?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zit die kindmonitor vragenlijst in te vullen.
Ik heb 1 kind. En daar heb ik net 20 vragen over ingevuld.
Nu krijg ik de vraag hoeveel ervaring ik heb met het opvoeden van een kind.
Moet je zo'n slider schuiven van weinig naar veel.
WTF, het is m'n eerste kind. Elke dag is nieuw en voor het eerst. hoe kan je dat invullen dan.![]()
![]()
Dit is echt m'n dag niet.
slider op een derde, net genoeg ervaring dat je kind nog leeft.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
WTF, het is m'n eerste kind. Elke dag is nieuw en voor het eerst. hoe kan je dat invullen dan.![]()
![]()
Dan heb je weinig ervaring daarin.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Ben bang van nietquote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou @:limoentjuh ooit nog terug komen?
Kun je niet alvast uren voor volgende week maken?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om kwart voor 3 heb ik mijn uren voor deze week al gemaakt.
Maar ik zit nog wel tot half 5 op kantoor .
Ja, die uren die ik tot half 5 dan extra maak, die ga ik boeken op volgende week, zodat ik die week eerder kan stoppen op vrijdag.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je niet alvast uren voor volgende week maken?
Ah, dat lijkt me een fijne gedachte.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die uren die ik tot half 5 dan extra maak, die ga ik boeken op volgende week, zodat ik die week eerder kan stoppen op vrijdag.
De vraag is vooral wat ze definiëren als ongezonde reclame.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:58 schreef Nizno het volgende:
radioreclame tegen ongezonde reclame...
want we willen gezonde kinderen.
EUhm als we de kinderen nooit aan verleidingen blootstellen als ze jong zijn... wat denk je dan dat ze gaan doen als ze een jaar of 20 zijn??
geef ze één verleiding om te weerstaan, dan hebben ze ook kans niet aan alle andere verleidingen ten onder te gaan.
Alle reclames die oproepen om iets te kopen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De vraag is vooral wat ze definiëren als ongezonde reclame.
volgens mij ongezond voedsel... maar heb inmiddels weer veel andere prikkels in mn oren dus weet t niet zekerquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De vraag is vooral wat ze definiëren als ongezonde reclame.
JOY!! elk reclameblok alleen maar reclame voor politieke partijenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alle reclames die oproepen om iets te kopen.
Dat is ook een beetje het nadeel van vrijdag een dag vrij nemen, want dat kost me een hele dag, maar ik werk altijd maar een halve, omdat ik op de andere dagen al meer uren dan mijn contract maak.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat lijkt me een fijne gedachte.
Kijk, zo kan het ook. Als @Nattekat dit was overkomen, was het een enorm drama geworden. Die was waarschijnlijk te vroeg vertrokken, waardoor hij maximaal genoten had van het klemzitten, waarna-ie veel te laat op z'n werk was gekomen omdat hij uit frustratie een afslag te vroeg had genomen en daardoor in een eeuwige file terecht was gekomen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Goede dag om wat laat te zijn, ze waren ergens wat zooi voor een schuifpui ofzo aan het bezorgen en m'n auto was klemgezet. Toen ik bij autootje aankwam, was degene die naast me geparkeerd stond net zo'n beetje klaar met de koters in de auto worstelen, dus ik hoefde niet echt te wachten of op zoek te gaan naar de bezorglui om van m'n plek te kunnen.
https://www.nporadio1.nl/(...)moet-verboden-wordenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij ongezond voedsel... maar heb inmiddels weer veel andere prikkels in mn oren dus weet t niet zeker
Ik vind dit stomquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, zo kan het ook. Als @:nattekat dit was overkomen, was het een enorm drama geworden. Die was waarschijnlijk te vroeg vertrokken, waardoor hij maximaal genoten had van het klemzitten, waarna-ie veel te laat op z'n werk was gekomen omdat hij uit frustratie een afslag te vroeg had genomen en daardoor in een eeuwige file terecht was gekomen.
Groundhog Day in de filequote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, zo kan het ook. Als @:nattekat dit was overkomen, was het een enorm drama geworden. Die was waarschijnlijk te vroeg vertrokken, waardoor hij maximaal genoten had van het klemzitten, waarna-ie veel te laat op z'n werk was gekomen omdat hij uit frustratie een afslag te vroeg had genomen en daardoor in een eeuwige file terecht was gekomen.
ik blijf er bij dat als ze geen enkele verleiding tegen komen in hun jeugd dat er grotere kans is dat het fout gaat zodra ze zelf vrije keuze hebbenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.nporadio1.nl/(...)moet-verboden-worden
Ah ja.
Ik vermoed trouwens dat het er vooral op neer gaat komen dat er strenger gekeken wordt naar reclame via TikTok enzo.
Fietsen? Crosstrainer? Stairmaster?quote:
Dan was de ellende niet te overzien geweest inderdaadquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als een Natteklachtquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
daarom komt de kat van Ama ook steeds aanlopen als ze er over klaagtquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
Dat werkt als je het hier schrijft
Ja, dat is niet handig dan! Kun je niet twee weken uren opsparen zodat je dan een vrijdag helemaal niet hoeft te werken zonder dat het je een vrije dag kost?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het nadeel van vrijdag een dag vrij nemen, want dat kost me een hele dag, maar ik werk altijd maar een halve, omdat ik op de andere dagen al meer uren dan mijn contract maak.
Maar dat zegt niemand, dat álle verleiding weg moet. Het is tekenend dat (blijkbaar) 80% van het reclamebudget voor zooivoer uitgegeven wordt aan kinderen, die hebben normaliter nul besef van dat die leuke suikerbommen slecht voor je zijn, die weten alleen snoep/friet = lekker.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik blijf er bij dat als ze geen enkele verleiding tegen komen in hun jeugd dat er grotere kans is dat het fout gaat zodra ze zelf vrije keuze hebben
Werkt best goed inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom komt de kat van Ama ook steeds aanlopen als ze er over klaagt
Zou waarschijnlijk wel kunnen. Maar dan moet ik natuurlijk weer een schaduwboekhouding van mijn uren bij gaan houden.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is niet handig dan! Kun je niet twee weken uren opsparen zodat je dan een vrijdag helemaal niet hoeft te werken zonder dat het je een vrije dag kost?
Suiker = lekker.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dat zegt niemand, dat álle verleiding weg moet. Het is tekenend dat (blijkbaar) 80% van het reclamebudget voor zooivoer uitgegeven wordt aan kinderen, die hebben normaliter nul besef van dat die leuke suikerbommen slecht voor je zijn, die weten alleen snoep/friet = lekker.
Hoe meer je dingen ziet, hoe normaler het wordt en hoe minder je registreert dat het een traktatie zou moeten zijn.
En ja, ouders hebben hier ook een flink aandeel in, maar dat maakt niet dat "we" bedrijven geen tik op de vingers mogen geven wanneer ze té erg op dingen aan kinderen aansmeren inzetten.
Dan gewoon twee keer een vrijdag vrij nemen, de ene met de extra uren en de andere als vrije dag.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou waarschijnlijk wel kunnen. Maar dan moet ik natuurlijk weer een schaduwboekhouding van mijn uren bij gaan houden.![]()
En ik had eigenlijk vrij genomen om mijn verlofsaldo wat kleiner te maken.
Waarschijnlijk komt het er wel op neer dat ik volgende week vrijdag ook wel hele dag vrij kan zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan gewoon twee keer een vrijdag vrij nemen, de ene met de extra uren en de andere als vrije dag.
geen ideequote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:50 schreef Recce het volgende:
[..]
En als je weinig ervaring hebt, ben je een slechte moeder?
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
slider op een derde, net genoeg ervaring dat je kind nog leeft.
leer je kinderen dan ook eens gewoon normale TV te kijken.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Het valt mij ook op dat er in tv reclame voor speelgoed er niet meer om de haverklap met "ECHT" gestrooid wordt. Denk dat daar ook wel een of andere waakhond een tik voor heeft uitgedeeld in verband met misleidende reclame.
Er staat thuis veel Cartoon Network en Disney Channel op, Phineas & Ferb is leuk, kom haten.
Maakt het zoveel uit dan op welke dag je extra uren maakt? Ik heb gewoon tijd voor tijd, of dat op maandag of donderdag is, maakt nul verschil.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt het er wel op neer dat ik volgende week vrijdag ook wel hele dag vrij kan zijn.
Cartoon Network heb ik tijdens de studie veel gekeken.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Het valt mij ook op dat er in tv reclame voor speelgoed er niet meer om de haverklap met "ECHT" gestrooid wordt. Denk dat daar ook wel een of andere waakhond een tik voor heeft uitgedeeld in verband met misleidende reclame.
Er staat thuis veel Cartoon Network en Disney Channel op, Phineas & Ferb is leuk, kom haten.
M'n kind is bijna 44, die leer je dat niet meer af.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
leer je kinderen dan ook eens gewoon normale TV te kijken.
alles dat hele dagen naar CN netwerk moet kijken is kindquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Denken dat er bij mij thuis kinderen rondlopen.
ama kan je wel helpen met een lijst TV programma'squote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
En "normale" tv, alsjeblieft niet zeg. Straks beweer je nog dat ik Love Island of de Meilandjes moet kijken. Hrrrrr.
Bekrompen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
alles dat hele dagen naar CN netwerk moet kijken is kind
We hebben de ongeschreven regel dat we na het jaarrekeningtraject geen overuren meer schrijven.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maakt het zoveel uit dan op welke dag je extra uren maakt? Ik heb gewoon tijd voor tijd, of dat op maandag of donderdag is, maakt nul verschil.
Ik heb een paar seizoenen van de Engelse Love Island gekeken. Dat is zo vreselijk dat het weer leuk wordt.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
En "normale" tv, alsjeblieft niet zeg. Straks beweer je nog dat ik Love Island of de Meilandjes moet kijken. Hrrrrr.
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
alles dat hele dagen naar CN netwerk moet kijken is kind
Dat was met de Donald Duck ook zo. Geen idee of ze dat nog doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Jezelf dingen ontzeggen die je vermakelijk vindt omdat het zogenaamd exclusief voor kinderen is.Ze stoppen echt briljante dingen in die cartoons die de koters niet eens registreren.
Geloof het wel ja. Moet sowieso nog even kijken of ik de uitgave over m'n stadje nog ergens kan lezen, lijkt me grappig.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was met de Donald Duck ook zo. Geen idee of ze dat nog doen.
Donald Duckquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was met de Donald Duck ook zo. Geen idee of ze dat nog doen.
ik ookquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben blij met mijn abonnement op de Donald Duck
Lijkt me ook leuk.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben blij met mijn abonnement op de Donald Duck
hahahahahahahahahhaahAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:50 schreef Moeraskat het volgende:
heb ik die mail gestuurd. probeer ik nog 1x een wachtwoord = corrrect
ik word echt gek van mezelf.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahahahahahahhaahAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA
dan zit je goed in de KSCquote:
quote:De huizenprijzen in Nederland zijn sinds 2013 bijna verdubbeld en voor alleenstaande starters maakt dat het kopen van een huis nóg moeilijker. Gemiddeld is er naast een maximale hypotheek 272.000 euro spaargeld nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |