En als je weinig ervaring hebt, ben je een slechte moeder?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zit die kindmonitor vragenlijst in te vullen.
Ik heb 1 kind. En daar heb ik net 20 vragen over ingevuld.
Nu krijg ik de vraag hoeveel ervaring ik heb met het opvoeden van een kind.
Moet je zo'n slider schuiven van weinig naar veel.
WTF, het is m'n eerste kind. Elke dag is nieuw en voor het eerst. hoe kan je dat invullen dan.![]()
![]()
Dit is echt m'n dag niet.
slider op een derde, net genoeg ervaring dat je kind nog leeft.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
WTF, het is m'n eerste kind. Elke dag is nieuw en voor het eerst. hoe kan je dat invullen dan.![]()
![]()
Dan heb je weinig ervaring daarin.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Ben bang van nietquote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou @:limoentjuh ooit nog terug komen?
Kun je niet alvast uren voor volgende week maken?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om kwart voor 3 heb ik mijn uren voor deze week al gemaakt.
Maar ik zit nog wel tot half 5 op kantoor .
Ja, die uren die ik tot half 5 dan extra maak, die ga ik boeken op volgende week, zodat ik die week eerder kan stoppen op vrijdag.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je niet alvast uren voor volgende week maken?
Ah, dat lijkt me een fijne gedachte.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die uren die ik tot half 5 dan extra maak, die ga ik boeken op volgende week, zodat ik die week eerder kan stoppen op vrijdag.
De vraag is vooral wat ze definiëren als ongezonde reclame.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:58 schreef Nizno het volgende:
radioreclame tegen ongezonde reclame...
want we willen gezonde kinderen.
EUhm als we de kinderen nooit aan verleidingen blootstellen als ze jong zijn... wat denk je dan dat ze gaan doen als ze een jaar of 20 zijn??
geef ze één verleiding om te weerstaan, dan hebben ze ook kans niet aan alle andere verleidingen ten onder te gaan.
Alle reclames die oproepen om iets te kopen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De vraag is vooral wat ze definiëren als ongezonde reclame.
volgens mij ongezond voedsel... maar heb inmiddels weer veel andere prikkels in mn oren dus weet t niet zekerquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De vraag is vooral wat ze definiëren als ongezonde reclame.
JOY!! elk reclameblok alleen maar reclame voor politieke partijenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alle reclames die oproepen om iets te kopen.
Dat is ook een beetje het nadeel van vrijdag een dag vrij nemen, want dat kost me een hele dag, maar ik werk altijd maar een halve, omdat ik op de andere dagen al meer uren dan mijn contract maak.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat lijkt me een fijne gedachte.
Kijk, zo kan het ook. Als @Nattekat dit was overkomen, was het een enorm drama geworden. Die was waarschijnlijk te vroeg vertrokken, waardoor hij maximaal genoten had van het klemzitten, waarna-ie veel te laat op z'n werk was gekomen omdat hij uit frustratie een afslag te vroeg had genomen en daardoor in een eeuwige file terecht was gekomen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Goede dag om wat laat te zijn, ze waren ergens wat zooi voor een schuifpui ofzo aan het bezorgen en m'n auto was klemgezet. Toen ik bij autootje aankwam, was degene die naast me geparkeerd stond net zo'n beetje klaar met de koters in de auto worstelen, dus ik hoefde niet echt te wachten of op zoek te gaan naar de bezorglui om van m'n plek te kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |