Het 10-12 graden buiten dudequote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:49 schreef Nattekat het volgende:
Kan wel merken dat er koude lucht de weg naar Nederland heeft gevonden. Het is best fris buiten.
Ja dat het over haken ging snapte ik nog netquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:49 schreef Nattekat het volgende:
Kan wel merken dat er koude lucht de weg naar Nederland heeft gevonden. Het is best fris buiten.
Werkt dat een beetje?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn nieuwe robot stofzuiger
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat het over haken ging snapte ik nog netWel leuke kleurtjes
De keuken is schoner dan ever. Hij heeft 2x gezogen en gedweild, ik had het zelf niet beter kunnen doen. Hij kan alleen niet onder de verwarming door in de keuken, maar dat kon de oude ook niet.quote:
Mijn oma had vroeger zelf Angora konijnen en spon en breidde daar zelf ook wel truien van. Vaak verwekte ze de wol op een aparte manier.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is uit de voorraad die ik van oma had meegekregen
Angorawol
En het patroon komt bij mijn moeder uit de kast, ook uit 1984
Das allemaal wel heel oudquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is uit de voorraad die ik van oma had meegekregen
Angorawol
En het patroon komt bij mijn moeder uit de kast, ook uit 1984
Ah ook met dweilfunctie, dat klinkt op zich wel praktisch, dat doe ik echt bijna nooitquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De keuken is schoner dan ever. Hij heeft 2x gezogen en gedweild, ik had het zelf niet beter kunnen doen. Hij kan alleen niet onder de verwarming door in de keuken, maar dat kon de oude ook niet.
Mijn huis gaat echt schoon zijn
Ohhh coolquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn oma had vroeger zelf Angora konijnen en spon en breidde daar zelf ook wel truien van. Vaak verwekte ze de wol op een aparte manier.
Zo had ik een trui met een wit paard en dat paard was dan weer Angora wol.
Ja hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das allemaal wel heel oudIs het nog wel een beetje stevig qua materiaal?
Rare split. Wanneer staat rug, schouders, borst en buik dan op de planning?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Benen zijn maandag al gesloopt. Kon dinsdag amper lopen.
Flappie?quote:
Dan moet je er maar een croptop van makenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor
Voelt echt nog als nieuw aan
Het wordt alleen niet meer gemaakt dus als ik tekort heb dan heb ik pech
Ja, best fris.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het 10-12 graden buiten dude
En wanneer hoofd, schouders, knie en teen?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rare split. Wanneer staat rug, schouders, borst en buik dan op de planning?
Voor die arme jongen is dat best fris.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die laatste twee heeft hij maandag al gedaanquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wanneer hoofd, schouders, knie en teen?
quote:
Ja goed ideequote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je er maar een croptop van maken
hoe komt dat ding in hoekjes? niet toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De keuken is schoner dan ever. Hij heeft 2x gezogen en gedweild, ik had het zelf niet beter kunnen doen. Hij kan alleen niet onder de verwarming door in de keuken, maar dat kon de oude ook niet.
Mijn huis gaat echt schoon zijn
Dan doe je er maar nog iets onder hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja goed idee
Van die heerlijk warme wol en dan maar een half kledingstuk maken
plaatselijk warm is soms ook warm genoegquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja goed idee
Van die heerlijk warme wol en dan maar een half kledingstuk maken
Ja dat doe je wel vaker met vestjesquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan doe je er maar nog iets onder hoor
Dacht dat je beide handen al nodig had met dat hakenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat doe je wel vaker met vestjes
En toch zit er een wezenlijk verschil tussen een avond 10 graden als er een frisse wind waait na een troosteloze dag als deze en een avond na een prachtige zonnige dag met een licht briesje uit het zuiden. Kom op, dat kan zelfs jij snappen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben heel handigquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat je beide handen al nodig had met dat haken
en je moet erbij vertellen dat jij een ontzettende aansteller bent.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch zit er een wezenlijk verschil tussen een avond 10 graden als er een frisse wind waait na een troosteloze dag als deze en een avond na een prachtige zonnige dag met een licht briesje uit het zuiden. Kom op, dat kan zelfs jij snappen.
Als een inktvis?quote:
Ja, maar niet een boze inktvisquote:
Ik fiets nog in een shirt, met je aanstellerquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en je moet erbij vertellen dat jij een ontzettende aansteller bent.
Nee zou niet handig zijn, zit straks je nieuw gebreide croptop gelijk onder de inktquote:
ja, wij zijn het probleemquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik fiets nog in een shirt, met je aansteller
Echt, soms kunnen jullie ook gewoon te ver gaan met dat kansloze reageren op mij soms. Dit is zo'n moment.
Ja, flikker gewoon op als het enige wat je hier kan bijdragen zulke kutopmerkingen zijn. Zelfreflectie is jou echt wereldvreemd volgens mij. Ik trek hier een lijn, dat jij die weigert te respecteren maakt van jou gewoon een zielige pestkop.quote:
alleen maar tegels?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
Buurvrouw krijgt wel mooie tegels in de tuin.
Mijn eerste week vakantie zit ook al weer op de helftquote:
ga jij een urn ergens neerzetten, of ga je haar nog zelf ergens uitstrooien?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:35 schreef Koen66 het volgende:
Kreeg vandaag bericht van Dela dat ik m'n moeder kan ophalen
Nog niet helemaal zeker, maar ze was gek op de zee dus uitstrooien op zee ga ik wellicht doen. Hoef geen urn in huisquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ga jij een urn ergens neerzetten, of ga je haar nog zelf ergens uitstrooien?
Een tripje met een gedeelde uitstrooi 'excursie' is Eur 92, als ik het Dela laat doen zonder er zelf bij te kunnen zijn is het 2x zo duurquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een tripje met een gedeelde uitstrooi 'excursie' is Eur 92, als ik het Dela laat doen zonder er zelf bij te kunnen zijn is het 2x zo duur
mn zus heeft mn vader en moeder in huis. Ik heb van beide ook een beetje, maar ook dat was niet echt mijn ideequote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal zeker, maar ze was gek op de zee dus uitstrooien op zee ga ik wellicht doen. Hoef geen urn in huis
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:33 schreef gianni61 het volgende:
hoera. Eindelijk bericht dat dit de laatste nacht is
Ik vond het ook een leuke serie, maar na een aantal seizoenen ben ik wel afgehaakt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:31 schreef Ama het volgende:
Oke ik heb de eerste aflevering van Grey's Anatomy gekeken.@:cherrylips @:nizno
Nooit meer slapen!quote:
Hier was deze week ook weekje met nachtwerk; maar dat zijn eigenlijk altijd maar 2 nachten achter elkaar.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nooit meer slapen!
Nee maar op zich was nog 1 nachtdienst extra wel beter geweest. dan had ik vrijdag als slaapuren kunnen boeken en wat langer weekend gehad. Nu zijn morgen slaapuren en moet ik vrijdag nog werken.
Ik ga ook niet 22 seizoenen kijkenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het ook een leuke serie, maar na een aantal seizoenen ben ik wel afgehaakt.
moet je er doorheen?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 02:55 schreef gianni61 het volgende:
het is echt al de hele nacht aan het regenen
neuh, voorlopig zit ik nog binnenquote:
bonjour.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 03:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, voorlopig zit ik nog binnen
en goedemorgen
staat er wat leuks op de planning?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 03:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bonjour.
Geloof dat er hier ook regen aankomt
Nee niet echt. Same as usual. straks ontbijten met de ontbijt club en denk vanmiddag gym en hier wat opruimen als het geen strandweer isquote:Op donderdag 16 oktober 2025 03:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staat er wat leuks op de planning?
begint het vakantieleven al te vervelen?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 03:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee niet echt. Same as usual. straks ontbijten met de ontbijt club en denk vanmiddag gym en hier wat opruimen als het geen strandweer is
Ja nu wel een beetje moet ik toegeven. Als ik naar het strand kan verveel ik mij niet maar met slecht weer kan het wat eentonig zijn. En ben ook een stuk minder sociaal dan toen ik hier net was. Dus hoop dat die woning doorgaat , dan heb ik iets om mij mee bezig te houdenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 03:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
begint het vakantieleven al te vervelen?
ga je dan de schoonmaak en ontvangst en zo allemaal zelf doen?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 04:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nu wel een beetje moet ik toegeven. Als ik naar het strand kan verveel ik mij niet maar met slecht weer kan het wat eentonig zijn. En ben ook een stuk minder sociaal dan toen ik hier net was. Dus hoop dat die woning doorgaat , dan heb ik iets om mij mee bezig te houden
Ja is wel de bedoeling dat ik dat zelf ga doen maar maar misschien eerste 2 maanden door een bedrijf omdat ik eind jan naar NL ga. Ben ik nog niet helemaal over uit. Schoonmaak laat ik doen. Het komt gemeubileerd. Enige grote wat ik moet kopen zijn matrassen denk ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 04:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga je dan de schoonmaak en ontvangst en zo allemaal zelf doen?
ofja, eerst inrichten en zo natuurlijk
ben je ook in nederland ten tijde van de vreetmeet?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 04:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is wel de bedoeling dat ik dat zelf ga doen maar maar misschien eerste 2 maanden door een bedrijf omdat ik eind jan naar NL ga. Ben ik nog niet helemaal over uit. Schoonmaak laat ik doen. Het komt gemeubileerd. Enige grote wat ik moet kopen zijn matrassen denk ik.
Denk ik niet maar was ook niet van plan om te komenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 04:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je ook in nederland ten tijde van de vreetmeet?
dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 16 oktober 2025 04:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk ik niet maar was ook niet van plan om te komen
Dit was de laatste. Nu lekker naar bed.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 06:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds nachtdiensten?
Hedde gij met ge arm gedaan dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 06:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vrij matig geslapen. Iedere beweging die ik maakte zorgde voor pijn in de arm.
HALLO VOCHTIG POESJEquote:
Hey mscholquote:
Zou @Limoentjuh ooit nog terug komen?quote:
Coronavaccinatiequote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hedde gij met ge arm gedaan dan?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |