ben je ook in nederland ten tijde van de vreetmeet?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 04:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja is wel de bedoeling dat ik dat zelf ga doen maar maar misschien eerste 2 maanden door een bedrijf omdat ik eind jan naar NL ga. Ben ik nog niet helemaal over uit. Schoonmaak laat ik doen. Het komt gemeubileerd. Enige grote wat ik moet kopen zijn matrassen denk ik.
Denk ik niet maar was ook niet van plan om te komenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 04:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je ook in nederland ten tijde van de vreetmeet?
dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 16 oktober 2025 04:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk ik niet maar was ook niet van plan om te komen
Dit was de laatste. Nu lekker naar bed.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 06:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds nachtdiensten?
Hedde gij met ge arm gedaan dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 06:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vrij matig geslapen. Iedere beweging die ik maakte zorgde voor pijn in de arm.
HALLO VOCHTIG POESJEquote:
Hey mscholquote:
Zou @Limoentjuh ooit nog terug komen?quote:
Coronavaccinatiequote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hedde gij met ge arm gedaan dan?
[..]
Wie is Pablo?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:30 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat slaapt
MAMAAAAA WAAR IS DAT PAK WAT IK AAN MOET.
PABLO HEEFT MN LEGO OMGEGOOID
![]()
![]()
ik wens niet zo wakker gemaakt te worden.
Aah kijkquote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ikzelf niet, maar mijn ouders wel.
Vervelend.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:40 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb nu al 2390293 keer een herstel mail gevraagd voor mn ubisoft account en ik krijg niks binnen.
Als ik een nieuw account maak dan zegt hij dat het mailadres al in gebruik is, dus daar zit de fout niet.
Ik wil die nieuwe anno spelen en daarom heb ik dat account nodig. Gister ook al een uur zitten tobben.
Heb 1x herstelmail binnen gehad en die link werkte niet meer volgens de melding daarna.
WTF![]()
![]()
Als ik een nieuw account aanmaak, ben ik alles wat er op stond kwijt. Maar het voelt nu ook al alsof het kwijt is, kater zegt dat ubisoft gehackt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |