SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De coalitie was al gedoemd te falen.
Ze hebben vooral zichzelf tegengewerkt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar dat is wat anders dan dat ze werden tegengewerkt
Melancholie dit.quote:
Het is ook zo'n opbeurend onderwerpquote:
Ah shit, hebben ze toch nog gelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hebben vooral zichzelf tegengewerkt.
Politiek is ook helemaal geen leuk onderwerpquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is ook zo'n opbeurend onderwerp
Dit was wel een betere TT geweestquote:
Het is..quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Politiek is ook helemaal geen leuk onderwerp
quote:
Jama helaquote:
Zeg dan iets leuks en vrolijksquote:
Veel plezier.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd voor Clarkson's Farm.
Tieten dan maar?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Politiek is ook helemaal geen leuk onderwerp
Ahquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah shit, hebben ze toch nog gelijk
i like where this is goingquote:
Ik heb bijna de eerste mouw van mijn gehaakte vestje afquote:
Nee sorry, ik ben broccoli aan het etenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Nouja gaan jullie dan mee om avontuur en Rocko uitpakken?
is ook heel belangrijkquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben broccoli aan het eten
Zekerquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook broccoli opquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
en wil je dat?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:46 schreef Samzz het volgende:
Google vraagt mij steeds of ik deze pagina van Afrikaans naar Nederlands wil vertalen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:46 schreef Samzz het volgende:
Google vraagt mij steeds of ik deze pagina van Afrikaans naar Nederlands wil laten vertalen.
Is mijn typtyfus zo erg?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:46 schreef Samzz het volgende:
Google vraagt mij steeds of ik deze pagina van Afrikaans naar Nederlands wil laten vertalen.
Zo erg is de typtyfus van essie toch ook weer niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:46 schreef Samzz het volgende:
Vraag me dan wel af wat die gaat vertalen als je doe maar zegtquote:
Ik heb wel beidequote:
Melding krijg ik zo vaak. Fins zie ik ook vaak ipv Afrikaans.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:46 schreef Samzz het volgende:
Waar zijn de tieten?quote:
quote:
oh ja, dat heb ik ook wel eens. Blijkbaar praten wij raar.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:46 schreef Samzz het volgende:
Ja, op zich, ben ik daar ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af wat die gaat vertalen als je doe maar zegt
Woah.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee dat nietquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Woah.
Liggen ze ook beide op je bord?
met broccoli en tieten?quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]En een halfnaakte kiepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
KIIIEEEP.quote:
Kiepquote:
Niet geheel onrealistischquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik las het in de post van essie en las dus halfgehaakte kip
Je wie weet was ze wel in een creatief haakmomentquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik las het in de post van essie en las dus halfgehaakte kip
Al besproken.quote:
Kiep kan niet vaak genoeg worden besprokenquote:
Ik eet het morgen weer.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kiep kan niet vaak genoeg worden besproken
Ik heb wel eens kip gegetenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel al eens een wiebelkip gehaakt
En ook een kip in het knisperboekje
Ik ookquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik eet het morgen weer.
Woah!quote:
Ga wegquote:
Uiteraard.quote:
Dus nu liggen alleen je tieten op het bord?quote:
Een bordje vol met tieten?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus nu liggen alleen je tieten op het bord?
Nee nu staat mijn bord in de vaatwasserquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus nu liggen alleen je tieten op het bord?
Ligt eraan hoe groot essie haar tieten zijn of het bordje vol ligt.quote:
Woahquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee nu staat mijn bord in de vaatwasser
Ook afhankelijk van het bord denk ik, of het een theeschoteltje of een pizzabord isquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:22 schreef dud0r het volgende:
Ligt eraan hoe groot essie haar tieten zijn of het bordje vol ligt.
Wie of wat is een Rocko?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Hippe unit joh die Rocko. Daar ga ik plezier van hebben.
Nu natuurlijk even kijken hoe hij een stukje gaat schoonmaken
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:24 schreef essnhills het volgende:
Wat ik nu haak is steeds om en om een toer stokjes en een toer reliëfvasten. Pakte het net weer op, wilde weer beginnen aan een nieuwe toer.
En het zat zo gek, waarom ziet het er nou zo raar uit.
Maar ik wilde een tweede toer reliëfvasten doen ipv stokjes
Beetje een combinatie inderdaad.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook afhankelijk van het bord denk ik, of het een theeschoteltje of een pizzabord is
Heb je drie uur furieus gemasturbeerd?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Zo, armen zijn ook helemaal gesloopt nu. Nu zijn ze in balans met m'n benen
Verdient wel weer een muffin.
Nee, dat houden m'n armen een hele dag met gemak vol, dus ben toch maar naar de sportschool gegaan.quote:
En dan heb je alleen armen gedaan?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat houden m'n armen een hele dag met gemak vol, dus ben toch maar naar de sportschool gegaan.
En toen heb je daar furieus gemasturbeerd? Mag dat wel daar?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat houden m'n armen een hele dag met gemak vol, dus ben toch maar naar de sportschool gegaan.
Je hebt Ambar als stofzuiger ingezet?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
En de keuken is schoon![]()
Had ik zelf niet sneller gekund
Robot zodat ik meer tijd heb voor mijn Ambar Pombarquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt Ambar als stofzuiger ingezet?
Als hij voldoende reps doet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
En toen heb je daar furieus gemasturbeerd? Mag dat wel daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |