Het 10-12 graden buiten dudequote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:49 schreef Nattekat het volgende:
Kan wel merken dat er koude lucht de weg naar Nederland heeft gevonden. Het is best fris buiten.
Ja dat het over haken ging snapte ik nog netquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:49 schreef Nattekat het volgende:
Kan wel merken dat er koude lucht de weg naar Nederland heeft gevonden. Het is best fris buiten.
Werkt dat een beetje?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn nieuwe robot stofzuiger
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat het over haken ging snapte ik nog netWel leuke kleurtjes
De keuken is schoner dan ever. Hij heeft 2x gezogen en gedweild, ik had het zelf niet beter kunnen doen. Hij kan alleen niet onder de verwarming door in de keuken, maar dat kon de oude ook niet.quote:
Mijn oma had vroeger zelf Angora konijnen en spon en breidde daar zelf ook wel truien van. Vaak verwekte ze de wol op een aparte manier.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is uit de voorraad die ik van oma had meegekregen
Angorawol
En het patroon komt bij mijn moeder uit de kast, ook uit 1984
Das allemaal wel heel oudquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is uit de voorraad die ik van oma had meegekregen
Angorawol
En het patroon komt bij mijn moeder uit de kast, ook uit 1984
Ah ook met dweilfunctie, dat klinkt op zich wel praktisch, dat doe ik echt bijna nooitquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De keuken is schoner dan ever. Hij heeft 2x gezogen en gedweild, ik had het zelf niet beter kunnen doen. Hij kan alleen niet onder de verwarming door in de keuken, maar dat kon de oude ook niet.
Mijn huis gaat echt schoon zijn
Ohhh coolquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn oma had vroeger zelf Angora konijnen en spon en breidde daar zelf ook wel truien van. Vaak verwekte ze de wol op een aparte manier.
Zo had ik een trui met een wit paard en dat paard was dan weer Angora wol.
Ja hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das allemaal wel heel oudIs het nog wel een beetje stevig qua materiaal?
Rare split. Wanneer staat rug, schouders, borst en buik dan op de planning?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Benen zijn maandag al gesloopt. Kon dinsdag amper lopen.
Flappie?quote:
Dan moet je er maar een croptop van makenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor
Voelt echt nog als nieuw aan
Het wordt alleen niet meer gemaakt dus als ik tekort heb dan heb ik pech
Ja, best fris.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het 10-12 graden buiten dude
En wanneer hoofd, schouders, knie en teen?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rare split. Wanneer staat rug, schouders, borst en buik dan op de planning?
Voor die arme jongen is dat best fris.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het 10-12 graden buiten dude
Die laatste twee heeft hij maandag al gedaanquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wanneer hoofd, schouders, knie en teen?
quote:
Ja goed ideequote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je er maar een croptop van maken
hoe komt dat ding in hoekjes? niet toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De keuken is schoner dan ever. Hij heeft 2x gezogen en gedweild, ik had het zelf niet beter kunnen doen. Hij kan alleen niet onder de verwarming door in de keuken, maar dat kon de oude ook niet.
Mijn huis gaat echt schoon zijn
Dan doe je er maar nog iets onder hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja goed idee
Van die heerlijk warme wol en dan maar een half kledingstuk maken
plaatselijk warm is soms ook warm genoegquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja goed idee
Van die heerlijk warme wol en dan maar een half kledingstuk maken
Ja dat doe je wel vaker met vestjesquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan doe je er maar nog iets onder hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |