Ja goed ideequote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je er maar een croptop van maken
hoe komt dat ding in hoekjes? niet toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De keuken is schoner dan ever. Hij heeft 2x gezogen en gedweild, ik had het zelf niet beter kunnen doen. Hij kan alleen niet onder de verwarming door in de keuken, maar dat kon de oude ook niet.
Mijn huis gaat echt schoon zijn
Dan doe je er maar nog iets onder hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja goed idee
Van die heerlijk warme wol en dan maar een half kledingstuk maken
plaatselijk warm is soms ook warm genoegquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja goed idee
Van die heerlijk warme wol en dan maar een half kledingstuk maken
Ja dat doe je wel vaker met vestjesquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan doe je er maar nog iets onder hoor
Dacht dat je beide handen al nodig had met dat hakenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat doe je wel vaker met vestjes
En toch zit er een wezenlijk verschil tussen een avond 10 graden als er een frisse wind waait na een troosteloze dag als deze en een avond na een prachtige zonnige dag met een licht briesje uit het zuiden. Kom op, dat kan zelfs jij snappen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het 10-12 graden buiten dude
Ik ben heel handigquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat je beide handen al nodig had met dat haken
en je moet erbij vertellen dat jij een ontzettende aansteller bent.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch zit er een wezenlijk verschil tussen een avond 10 graden als er een frisse wind waait na een troosteloze dag als deze en een avond na een prachtige zonnige dag met een licht briesje uit het zuiden. Kom op, dat kan zelfs jij snappen.
Als een inktvis?quote:
Ja, maar niet een boze inktvisquote:
Ik fiets nog in een shirt, met je aanstellerquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en je moet erbij vertellen dat jij een ontzettende aansteller bent.
Nee zou niet handig zijn, zit straks je nieuw gebreide croptop gelijk onder de inktquote:
ja, wij zijn het probleemquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik fiets nog in een shirt, met je aansteller
Echt, soms kunnen jullie ook gewoon te ver gaan met dat kansloze reageren op mij soms. Dit is zo'n moment.
Ja, flikker gewoon op als het enige wat je hier kan bijdragen zulke kutopmerkingen zijn. Zelfreflectie is jou echt wereldvreemd volgens mij. Ik trek hier een lijn, dat jij die weigert te respecteren maakt van jou gewoon een zielige pestkop.quote:
alleen maar tegels?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
Buurvrouw krijgt wel mooie tegels in de tuin.
Mijn eerste week vakantie zit ook al weer op de helftquote:
ga jij een urn ergens neerzetten, of ga je haar nog zelf ergens uitstrooien?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:35 schreef Koen66 het volgende:
Kreeg vandaag bericht van Dela dat ik m'n moeder kan ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |