Nog niet helemaal zeker, maar ze was gek op de zee dus uitstrooien op zee ga ik wellicht doen. Hoef geen urn in huisquote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ga jij een urn ergens neerzetten, of ga je haar nog zelf ergens uitstrooien?
Een tripje met een gedeelde uitstrooi 'excursie' is Eur 92, als ik het Dela laat doen zonder er zelf bij te kunnen zijn is het 2x zo duurquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een tripje met een gedeelde uitstrooi 'excursie' is Eur 92, als ik het Dela laat doen zonder er zelf bij te kunnen zijn is het 2x zo duur
mn zus heeft mn vader en moeder in huis. Ik heb van beide ook een beetje, maar ook dat was niet echt mijn ideequote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal zeker, maar ze was gek op de zee dus uitstrooien op zee ga ik wellicht doen. Hoef geen urn in huis
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:33 schreef gianni61 het volgende:
hoera. Eindelijk bericht dat dit de laatste nacht is
Ik vond het ook een leuke serie, maar na een aantal seizoenen ben ik wel afgehaakt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:31 schreef Ama het volgende:
Oke ik heb de eerste aflevering van Grey's Anatomy gekeken.@:cherrylips @:nizno
Nooit meer slapen!quote:
Hier was deze week ook weekje met nachtwerk; maar dat zijn eigenlijk altijd maar 2 nachten achter elkaar.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nooit meer slapen!
Nee maar op zich was nog 1 nachtdienst extra wel beter geweest. dan had ik vrijdag als slaapuren kunnen boeken en wat langer weekend gehad. Nu zijn morgen slaapuren en moet ik vrijdag nog werken.
Ik ga ook niet 22 seizoenen kijkenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het ook een leuke serie, maar na een aantal seizoenen ben ik wel afgehaakt.
moet je er doorheen?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 02:55 schreef gianni61 het volgende:
het is echt al de hele nacht aan het regenen
neuh, voorlopig zit ik nog binnenquote:
bonjour.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 03:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, voorlopig zit ik nog binnen
en goedemorgen
staat er wat leuks op de planning?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 03:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bonjour.
Geloof dat er hier ook regen aankomt
Nee niet echt. Same as usual. straks ontbijten met de ontbijt club en denk vanmiddag gym en hier wat opruimen als het geen strandweer isquote:Op donderdag 16 oktober 2025 03:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staat er wat leuks op de planning?
begint het vakantieleven al te vervelen?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 03:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee niet echt. Same as usual. straks ontbijten met de ontbijt club en denk vanmiddag gym en hier wat opruimen als het geen strandweer is
Ja nu wel een beetje moet ik toegeven. Als ik naar het strand kan verveel ik mij niet maar met slecht weer kan het wat eentonig zijn. En ben ook een stuk minder sociaal dan toen ik hier net was. Dus hoop dat die woning doorgaat , dan heb ik iets om mij mee bezig te houdenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 03:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
begint het vakantieleven al te vervelen?
ga je dan de schoonmaak en ontvangst en zo allemaal zelf doen?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 04:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nu wel een beetje moet ik toegeven. Als ik naar het strand kan verveel ik mij niet maar met slecht weer kan het wat eentonig zijn. En ben ook een stuk minder sociaal dan toen ik hier net was. Dus hoop dat die woning doorgaat , dan heb ik iets om mij mee bezig te houden
Ja is wel de bedoeling dat ik dat zelf ga doen maar maar misschien eerste 2 maanden door een bedrijf omdat ik eind jan naar NL ga. Ben ik nog niet helemaal over uit. Schoonmaak laat ik doen. Het komt gemeubileerd. Enige grote wat ik moet kopen zijn matrassen denk ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 04:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga je dan de schoonmaak en ontvangst en zo allemaal zelf doen?
ofja, eerst inrichten en zo natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |