Cartoon Network heb ik tijdens de studie veel gekeken.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Het valt mij ook op dat er in tv reclame voor speelgoed er niet meer om de haverklap met "ECHT" gestrooid wordt. Denk dat daar ook wel een of andere waakhond een tik voor heeft uitgedeeld in verband met misleidende reclame.
Er staat thuis veel Cartoon Network en Disney Channel op, Phineas & Ferb is leuk, kom haten.
M'n kind is bijna 44, die leer je dat niet meer af.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
leer je kinderen dan ook eens gewoon normale TV te kijken.
alles dat hele dagen naar CN netwerk moet kijken is kindquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Denken dat er bij mij thuis kinderen rondlopen.
ama kan je wel helpen met een lijst TV programma'squote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
En "normale" tv, alsjeblieft niet zeg. Straks beweer je nog dat ik Love Island of de Meilandjes moet kijken. Hrrrrr.
Bekrompen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
alles dat hele dagen naar CN netwerk moet kijken is kind
We hebben de ongeschreven regel dat we na het jaarrekeningtraject geen overuren meer schrijven.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maakt het zoveel uit dan op welke dag je extra uren maakt? Ik heb gewoon tijd voor tijd, of dat op maandag of donderdag is, maakt nul verschil.
Ik heb een paar seizoenen van de Engelse Love Island gekeken. Dat is zo vreselijk dat het weer leuk wordt.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
En "normale" tv, alsjeblieft niet zeg. Straks beweer je nog dat ik Love Island of de Meilandjes moet kijken. Hrrrrr.
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
alles dat hele dagen naar CN netwerk moet kijken is kind
Dat was met de Donald Duck ook zo. Geen idee of ze dat nog doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Jezelf dingen ontzeggen die je vermakelijk vindt omdat het zogenaamd exclusief voor kinderen is.Ze stoppen echt briljante dingen in die cartoons die de koters niet eens registreren.
Geloof het wel ja. Moet sowieso nog even kijken of ik de uitgave over m'n stadje nog ergens kan lezen, lijkt me grappig.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was met de Donald Duck ook zo. Geen idee of ze dat nog doen.
Donald Duckquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was met de Donald Duck ook zo. Geen idee of ze dat nog doen.
ik ookquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben blij met mijn abonnement op de Donald Duck
Lijkt me ook leuk.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben blij met mijn abonnement op de Donald Duck
hahahahahahahahahhaahAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:50 schreef Moeraskat het volgende:
heb ik die mail gestuurd. probeer ik nog 1x een wachtwoord = corrrect
ik word echt gek van mezelf.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahahahahahahhaahAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA
dan zit je goed in de KSCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |