https://www.nporadio1.nl/(...)moet-verboden-wordenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij ongezond voedsel... maar heb inmiddels weer veel andere prikkels in mn oren dus weet t niet zeker
Ik vind dit stomquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, zo kan het ook. Als @:nattekat dit was overkomen, was het een enorm drama geworden. Die was waarschijnlijk te vroeg vertrokken, waardoor hij maximaal genoten had van het klemzitten, waarna-ie veel te laat op z'n werk was gekomen omdat hij uit frustratie een afslag te vroeg had genomen en daardoor in een eeuwige file terecht was gekomen.
Groundhog Day in de filequote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, zo kan het ook. Als @:nattekat dit was overkomen, was het een enorm drama geworden. Die was waarschijnlijk te vroeg vertrokken, waardoor hij maximaal genoten had van het klemzitten, waarna-ie veel te laat op z'n werk was gekomen omdat hij uit frustratie een afslag te vroeg had genomen en daardoor in een eeuwige file terecht was gekomen.
ik blijf er bij dat als ze geen enkele verleiding tegen komen in hun jeugd dat er grotere kans is dat het fout gaat zodra ze zelf vrije keuze hebbenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.nporadio1.nl/(...)moet-verboden-worden
Ah ja.
Ik vermoed trouwens dat het er vooral op neer gaat komen dat er strenger gekeken wordt naar reclame via TikTok enzo.
Fietsen? Crosstrainer? Stairmaster?quote:
Dan was de ellende niet te overzien geweest inderdaadquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als een Natteklachtquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
daarom komt de kat van Ama ook steeds aanlopen als ze er over klaagtquote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
Dat werkt als je het hier schrijft
Ja, dat is niet handig dan! Kun je niet twee weken uren opsparen zodat je dan een vrijdag helemaal niet hoeft te werken zonder dat het je een vrije dag kost?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het nadeel van vrijdag een dag vrij nemen, want dat kost me een hele dag, maar ik werk altijd maar een halve, omdat ik op de andere dagen al meer uren dan mijn contract maak.
Maar dat zegt niemand, dat álle verleiding weg moet. Het is tekenend dat (blijkbaar) 80% van het reclamebudget voor zooivoer uitgegeven wordt aan kinderen, die hebben normaliter nul besef van dat die leuke suikerbommen slecht voor je zijn, die weten alleen snoep/friet = lekker.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik blijf er bij dat als ze geen enkele verleiding tegen komen in hun jeugd dat er grotere kans is dat het fout gaat zodra ze zelf vrije keuze hebben
Werkt best goed inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom komt de kat van Ama ook steeds aanlopen als ze er over klaagt
Zou waarschijnlijk wel kunnen. Maar dan moet ik natuurlijk weer een schaduwboekhouding van mijn uren bij gaan houden.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is niet handig dan! Kun je niet twee weken uren opsparen zodat je dan een vrijdag helemaal niet hoeft te werken zonder dat het je een vrije dag kost?
Suiker = lekker.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dat zegt niemand, dat álle verleiding weg moet. Het is tekenend dat (blijkbaar) 80% van het reclamebudget voor zooivoer uitgegeven wordt aan kinderen, die hebben normaliter nul besef van dat die leuke suikerbommen slecht voor je zijn, die weten alleen snoep/friet = lekker.
Hoe meer je dingen ziet, hoe normaler het wordt en hoe minder je registreert dat het een traktatie zou moeten zijn.
En ja, ouders hebben hier ook een flink aandeel in, maar dat maakt niet dat "we" bedrijven geen tik op de vingers mogen geven wanneer ze té erg op dingen aan kinderen aansmeren inzetten.
Dan gewoon twee keer een vrijdag vrij nemen, de ene met de extra uren en de andere als vrije dag.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou waarschijnlijk wel kunnen. Maar dan moet ik natuurlijk weer een schaduwboekhouding van mijn uren bij gaan houden.![]()
En ik had eigenlijk vrij genomen om mijn verlofsaldo wat kleiner te maken.
Waarschijnlijk komt het er wel op neer dat ik volgende week vrijdag ook wel hele dag vrij kan zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan gewoon twee keer een vrijdag vrij nemen, de ene met de extra uren en de andere als vrije dag.
geen ideequote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:50 schreef Recce het volgende:
[..]
En als je weinig ervaring hebt, ben je een slechte moeder?
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
slider op een derde, net genoeg ervaring dat je kind nog leeft.
leer je kinderen dan ook eens gewoon normale TV te kijken.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Het valt mij ook op dat er in tv reclame voor speelgoed er niet meer om de haverklap met "ECHT" gestrooid wordt. Denk dat daar ook wel een of andere waakhond een tik voor heeft uitgedeeld in verband met misleidende reclame.
Er staat thuis veel Cartoon Network en Disney Channel op, Phineas & Ferb is leuk, kom haten.
Maakt het zoveel uit dan op welke dag je extra uren maakt? Ik heb gewoon tijd voor tijd, of dat op maandag of donderdag is, maakt nul verschil.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt het er wel op neer dat ik volgende week vrijdag ook wel hele dag vrij kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |