Wel zin om Yan weer te zien. Groot fan van zijn stijl, maar ik denk niet dat ie het klaar gaat krijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:45 schreef FundsAreSafu het volgende:
Wat nieuwe gevechten voor UFC 323 op 6 december:
Merab - Yan 2 (zou een record zijn als Merab zijn vierde verdediging in een kalenderjaar voor elkaar krijgt)
Pantoja - Van
Cejudo - Talbott
Blachowicz - Guskov
Ik vind het vooral grappig dat er word gedaan alsof het een onervaren pannenkoek is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wel zin om Yan weer te zien. Groot fan van zijn stijl, maar ik denk niet dat ie het klaar gaat krijgen.
Bij mij is ie sowieso top 2, al die tijd al. Zeer discutabele verliespartijen tegen Sterling II en O'Malley.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vind het vooral grappig dat er word gedaan alsof het een onervaren pannenkoek is.
Denk ook dat het geen toeval is dat ze Pantoja en Merab op dezelfde kaart doen, zie de callout van Pantoja richting de winnaar van het volgende gevecht al aankomenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wel zin om Yan weer te zien. Groot fan van zijn stijl, maar ik denk niet dat ie het klaar gaat krijgen.
Ik gun hem het beste maar hij heeft een modderfiguur geslagen bij de contender series en is hier alleen omdat hij met Pereira traintquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:11 schreef Discombobulate het volgende:
Yousri gaat het niet redden dit weekend.
Ja makkelijk, hij staat om half 4 en meestal loopt het wel uitquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:40 schreef jigggy het volgende:
Wekker op 3 staan,zou dit op tijd zijn voor RDR?
Had het echt niet verwacht. Heel mooi!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:54 schreef FundsAreSafu het volgende:
Geweldig
Enorm verbeterd sinds zijn gevechten op de contender series. Bekoev kon na de tweede ronde zijn hoek niet eens meer vinden
Ik had al zo'n idee van te voren dat dit een veel moeilijker gevecht voor RDR zou worden. Styles makes fights. Stefan Struve zei het ook al, deze zou lastiger zijn dan Fluffy.quote:
Hangt er van af. Natuurlijk is het ook gewoon prima om de handdoek in de ring te gooien. Veiligheid van je vechter altijd boven alles.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:40 schreef SOG het volgende:
Makkelijk vanachter mn laptopje. Snap wel dat er ook gezondheidskwesties spelen maar aan de andere kant.... Dit zie je toch echt zelden...
Technisch zeer interessant gevecht. Vond het helemaal niet mwah.quote:Op zondag 19 oktober 2025 04:22 schreef Droopie het volgende:
Sowieso petje af voor beide heren, maar qua niveau en spectakel mwah..
Ja eens, corners grijpen bijna nooit meer in tegenwoordig terwijl dat in veel gevallen wel zou moetenquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hangt er van af. Natuurlijk is het ook gewoon prima om de handdoek in de ring te gooien. Veiligheid van je vechter altijd boven alles.
We horen het wel.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:03 schreef FundsAreSafu het volgende:
Toch slachtoffer geworden van zijn eigen activiteit? Slechte weight cut gehad? Leek volledig gassed na die eerste ronde
Zeker, je kunt ook niet met smoesjes aankomen wanneer je tegen een short notice tegenstander vecht en je zelf een bewuste tactiek hebt uitgestippeld om zoveel mogelijk te vechten. Dan kan het een keer fout gaan tegen een tegenstander die daar goed gebruik van maaktquote:Op zondag 19 oktober 2025 11:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
We horen het wel.
Maar jeetje hoe goed van Allen die reversals en weer boven op komen met ellebogen als je weet hoe goed Reinier op de grond is.
Uitputtingquote:
Je hebt toch ook een ref die je redt.quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:46 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Zeker, je kunt ook niet met smoesjes aankomen wanneer je tegen een short notice tegenstander vecht en je zelf een bewuste tactiek hebt uitgestippeld om zoveel mogelijk te vechten. Dan kan het een keer fout gaan tegen een tegenstander die daar goed gebruik van maakt
[..]
Uitputting
quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een ref die je redt.
Maar ja, als hij hetzelf heeft gestopt, dan is het zo.
Gebeurt iig zelden z'on opgave.
Hij zag er verschrikkelijk uit bij de weigh ins. Zovaak in een jaar cutten is sowieso niet goed, en rdr is een flinke kerel die dus ook flink moet cutten.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:03 schreef FundsAreSafu het volgende:
Toch slachtoffer geworden van zijn eigen activiteit? Slechte weight cut gehad? Leek volledig gassed na die eerste ronde
Geweldige finish van Jourdain trouwens. En Fiorot
Zou heel interessant zijn aangezien niemand in de top van LHW een ground game heeft. Of je moet 42-jarige Blachowicz nog meetellen, wat wel een leuk debuutgevecht voor RDR zou zijn. Al verwacht ik wel dat RDR het nog een keer gaat proberen op MW, lange rustperiode nu en dan over een half jaar ofzo weer vechtenquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij zag er verschrikkelijk uit bij de weigh ins. Zovaak in een jaar cutten is sowieso niet goed, en rdr is een flinke kerel die dus ook flink moet cutten.
Hij heeft sowieso altijd al een slechte cardio gehad maar de tering. Misschien doet hij het beter op lhw.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:54 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Zou heel interessant zijn aangezien niemand in de top van LHW een ground game heeft. Of je moet 42-jarige Blachowicz nog meetellen, wat wel een leuk debuutgevecht voor RDR zou zijn. Al verwacht ik wel dat RDR het nog een keer gaat proberen op MW, lange rustperiode nu en dan over een half jaar ofzo weer vechten
Ook dat. mw is stacked op het moment, veel mooie potjes te maken. Ik denk alleen niet dat rdr goed op mw (meer)presteert omdat hij zoveel moet cutten.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:10 schreef Discombobulate het volgende:
Allen niet ook een van de beste grapplers in de UFC? Hij wordt vaak een beetje ondergewaardeerd. Verdedigde echt fenomenaal namelijk, bleef heel rustig, in controle, etc. Energie van de hoek was ook totaal anders bij Allen.
Knietjes doet hij wel goed, maar ja, daar heb je op de grond niet zoveel aanquote:Op zondag 19 oktober 2025 19:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Rdr hoeft het iig niet te hebben van zijn striking
Uitputting, maar dat mag zeker geen excuus zijn voor de verdienste van Brendan Allen. Plus wellicht te vaak vechten. Gevecht met Whittaker was echt heel erg 50-50, had beide kanten op kunnen gaan, volle vijf rondes en hij was daar ook al ontzettend moe, gelijk daarna weer in trainingscamp is niet goed.quote:Op maandag 20 oktober 2025 07:16 schreef manny het volgende:
Is er al wat meer bekend over waarom ie niet verder kon. Behalve moe dan.
Tussen de rondes door: helemaal eens. tijdens de ronde: dat verschilt per vechter- trainer combinatie. Sommige willen een continue coaching, andere juist niet. Ik werd er zelf knettergek van toen ik een keer onverwacht een andere coach had tijdens een klein toernooitje, die gast was echt aan continue aan het roepen; hoek, lowkick, "hij is moe", enz enz... non-stop informatie....quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:03 schreef Discombobulate het volgende:
Belal Muhammad als corner was ook wel heel goed. Goed aanwijzingen geven, je moet het zo en zo en zo doen, denk hier om, etc. i.p.v. een trainer die zegt "je kan het, pak hem, blabla"
In RDR's corner werd amper wat gezegd.
Ja, ik bedoelde ook tussen de rondes door.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:22 schreef manny het volgende:
[..]
Tussen de rondes door: helemaal eens. tijdens de ronde: dat verschilt per vechter- trainer combinatie. Sommige willen een continue coaching, andere juist niet. Ik werd er zelf knettergek van toen ik een keer onverwacht een andere coach had tijdens een klein toernooitje, die gast was echt aan continue aan het roepen; hoek, lowkick, "hij is moe", enz enz... non-stop informatie....
Dat zie je soms ook in UFC, maar blijkbaar gaan die vechters daar goed op.
Het vreemde is dat ze de beslissing over doorgaan aan de vechter laten. Terwijl een vechter natuurlijk altijd door wil omdat hij anders als zwak wordt gezien.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Voor het eerst in jaren weer UFC gekeken, jammer van de Ridder.
Vraag over de pot er voor, Persoon A trapt 2x in de noten van Persoon B, vervolgens wint Persoon A, dat is niet eerlijk?
Dit weekend ook al UFC 231quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:51 schreef FundsAreSafu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Alle gevechten van Aspinall in de UFC, kan mooi in een half uurtje
Nee dat is dramatische refereeing, gebeurt helaas wel vaker in MMA. De verboden eyepokes moeten bijna onderdeel zijn van je arsenaal omdat ze wijdverbreid zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Voor het eerst in jaren weer UFC gekeken, jammer van de Ridder.
Vraag over de pot er voor, Persoon A trapt 2x in de noten van Persoon B, vervolgens wint Persoon A, dat is niet eerlijk?
Viel wel mee, maar die lieten ze nauwelijks zien, horen, omdat ze geen vertaler vanuit het Nederlands hebbenquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:03 schreef Discombobulate het volgende:
Belal Muhammad als corner was ook wel heel goed. Goed aanwijzingen geven, je moet het zo en zo en zo doen, denk hier om, etc. i.p.v. een trainer die zegt "je kan het, pak hem, blabla"
In RDR's corner werd amper wat gezegd.
De nodige klappen uiteraard ook, Je krijgt niet zomaar een ei bij je oog/slaap. Als je uitgeput bent komen die ook wat harder aan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 07:16 schreef manny het volgende:
Is er al wat meer bekend over waarom ie niet verder kon. Behalve moe dan.
Wel als je sneller bent en meer techniek hebtquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:54 schreef Discombobulate het volgende:
Rakić lijkt echt een keer zo groot als Murzakanov. Ik ben benieuwd. Vaak loopt het niet goed af als je tegenstander een kop groter is als je niet in heavyweight zit.
Dat hebben we vaker gehoord van ufc vechtersquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:34 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik zie net Aspinalls vader zeggen dat hij hoopt dat zijn zoon gaat boksen wanneer zijn contract klaar is. Zou zonde zijn maar wel begrijpelijk gezien zijn behandeling door de UFC de afgelopen jaren
Kan ook een onderhandelingstactiek zijn ja, wat mij betreft geven ze hem de $30 miljoen die ze aan Jones zouden geven voor het gevecht tegen hemquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 11:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat hebben we vaker gehoord van ufc vechters
Waren dat early prelims? Ik kijk nu de prelims wel even en morgenochtend de main. Vanavond lekker even een boek lezen denk ik.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:06 schreef FundsAreSafu het volgende:
Tragisch dat HBO pas start om 18:00 terwijl de ultieme cultheld Barnett nu op het programma staat
Er zijn geen early prelimsquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waren dat early prelims? Ik kijk nu de prelims wel even en morgenochtend de main. Vanavond lekker even een boek lezen denk ik.
Het zal ook niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:19 schreef FundsAreSafu het volgende:
Lol vierde heel hook op rij voor Walker
Ja kan ik me best in vinden, 10-9 10-9 8-10quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:00 schreef Discombobulate het volgende:
Scorecard niet bij de hand, maar één judge zeker 10-8 voor Rebecki ronde drie of niet?
10-8 Klein in de tweede ronde is heel apart...quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:17 schreef Discombobulate het volgende:
[ x ]
https://x.com/UFCNews/status/1982131104867057950 (scorecard voor als het embedden niet werkt)
Interessant.
Nee inderdaad niet heel spectaculair. Mensen zeiden wel eens dat die verliespartij van Whittaker een fluke was, maar Aliskerov is zeker niet wat mensen van hem denken. Jun-yong was vroeger zwemmer hoorde ik.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:33 schreef FundsAreSafu het volgende:
Netjes van Aliskerov, hele scherpe takedowns en wat goede momenten staand alhoewel niet heel spectaculair. Als dat ene knietje op de kin was gekomen ipv hoog op de borst hadden we een highlight KO
Hij was wel een keer of drie wobbly, alleen Klein bleef heel rustig. Ik vind het ook niet mega raar, maar zou het niet zo scoren inderdaad.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:37 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
10-8 Klein in de tweede ronde is heel apart...
Media interviews video van het main event had letterlijk tien keer meer views dan die van het co main maar bij de weighins had het co main twee keer meer views, heel merkwaardigquote:
Kan me er wel in vinden hoor. Meer schade.quote:
Komt niks van inquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:53 schreef FundsAreSafu het volgende:
https://www.essentiallysp(...)ter-ufc-321-debacle/
Insider Confirms Dana White Will Change Eye Poke Rules by ‘Next Week’ After UFC 321 Debacle
Het is ook wel raar dat je alleen in mma ''uintentional'' fouls hebt, dat sommige vechters om de haverklap aan eyepokes (of andere illegale dingen doen, zoals kruis trappen, op het achterhoofd) en daar dus elke keer mee weg blijven komen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:53 schreef FundsAreSafu het volgende:
https://www.essentiallysp(...)ter-ufc-321-debacle/
Insider Confirms Dana White Will Change Eye Poke Rules by ‘Next Week’ After UFC 321 Debacle
Gamble maffiaquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is ook wel raar dat je alleen in mma ''uintentional'' fouls hebt, dat sommige vechters om de haverklap aan eyepokes (of andere illegale dingen doen, zoals kruis trappen, op het achterhoofd) en daar dus elke keer mee weg blijven komen.
Gewoon direct punten aftrekken, of zelfs zo ver gaan dat het geen NC maar alleen een DQ kan worden, als het te ernstig is.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:13 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt al iets concreter, zal me benieuwen
Herb is UFC owned, de UFC had er al 15 jaar geleden aan iets kunnen doen, maar Jones was de gouden kip.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:13 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt al iets concreter, zal me benieuwen
Mooie trapquote:Op maandag 3 november 2025 03:55 schreef de_boswachter het volgende:
Errens wint opnieuw het titelgevecht in de Levels Fighting League in Amsterdam. Dana kijk je mee?
quote:Op maandag 3 november 2025 12:50 schreef THEFXR het volgende:
https://x.com/bbharrymac/status/1985015894003634481
Hij is al twee keer in de UFC geweest toch? Heeft zich niet kunnen bewijzen. LFL is best een kleine organisatie hé.quote:Op maandag 3 november 2025 10:02 schreef THEFXR het volgende:
deze errens?
https://www.ufc.com/athle(...)athlete/jarno-errens
Een keer geloof ik , en heb ooit een seminar van deze jongen gevolgd ,hij is erg dedicatedquote:Op maandag 3 november 2025 19:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij is al twee keer in de UFC geweest toch? Heeft zich niet kunnen bewijzen. LFL is best een kleine organisatie hé.
Één keer. Had één keer fight of the night met winst, één keer verloren omdat hij week van tevoren werd opgeroepen als vervanger en twee wedstrijden te passief waardoor hij beide verloor op decission geloof ik.quote:Op maandag 3 november 2025 19:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij is al twee keer in de UFC geweest toch? Heeft zich niet kunnen bewijzen. LFL is best een kleine organisatie hé.
Die nederlagen zijn ook wel een verzachtende omstandigheid achteraf gezien. Zalal sindsdien 3-0 en staat nu 7e in de rankings, Gomis 4-1 en dat was degene op short notice, alleen Choi was geen bestequote:Op donderdag 6 november 2025 20:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Één keer. Had één keer fight of the night met winst, één keer verloren omdat hij week van tevoren werd opgeroepen als vervanger en twee wedstrijden te passief waardoor hij beide verloor op decission geloof ik.
Tegen Choi was eerste potje toch. Zenuwen?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:32 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Die nederlagen zijn ook wel een verzachtende omstandigheid achteraf gezien. Zalal sindsdien 3-0 en staat nu 7e in de rankings, Gomis 4-1 en dat was degene op short notice, alleen Choi was geen beste
Nee Gomis was de eerste. Choi was de tweede, winst tegen Nguyen derde en Zalal vierdequote:Op donderdag 6 november 2025 20:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tegen Choi was eerste potje toch. Zenuwen?
Mooie pot en beide hebben ze (bij mij) de gunfactor. Twee dedicated, eerlijke harde werkers.quote:
Ik ben heel benieuwd hoe sterk Islam gaat zijn. Voor mij is de grote vraag hoe veel verschil dat gewicht gaat hebben.quote:Op maandag 10 november 2025 18:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mooie pot en beide hebben ze (bij mij) de gunfactor. Twee dedicated, eerlijke harde werkers.
Ja same, maar hoewel meer spiermassa ook meer energie kost, hoeft hij nu niet meer zoveel te cutten om tot gewicht te komen. En hij had hiervoor ook een prima cardio.quote:Op maandag 10 november 2025 19:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe sterk Islam gaat zijn. Voor mij is de grote vraag hoe veel verschil dat gewicht gaat hebben.
Is dat relevant voor ons? Hoop dat HBO snel een contract sluit met Paramount, maar denk het wel, anders hadden we al wel gehoord dat UFC een tijdje weg ging.quote:
Ik ben het eens met je keuzes. Als ik één underdog zou kiezen zou het wel Edwards zijn, Prates moet het toch een beetje hebben van zijn flashy knockouts en Edwards is nog nooit KO gegaan. Je zag tegen Garry dat Prates het toch moeilijk krijgt tegen iemand die minder makkelijk te raken is, had alleen wat leuke momenten aan het eind van het gevecht volgens mijquote:Op donderdag 13 november 2025 13:30 schreef Discombobulate het volgende:
Echt zin in zeg. Voorspellingen:
Jack Della Maddalena (c) vs. Islam Makhachev
Valentina Shevchenko (c) vs. Zhang Weili
Sean Brady vs. Michael Morales
Leon Edwards vs. Carlos Prates
Beneil Dariush vs. Benoît Saint Denis
Ik hoop erg op Makhachev, maar ben nog beetje in dubio. Wil ook graag dat Leon Edwards wint, maar hij is altijd al wel wat onzeker en opgeverig. Dat heeft ie altijd al wel gehad, dus niets ten nadele van zijn verdiensten, maar dat kan wel invloed hebben.
Enige vrouwengevecht samen met Nunes vs Harrison waar ik daadwerkelijk echt naar uitkijk zoals andere gevechten.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zhang - shevchenko ook een (zeldzaam) interessant vrouwengevecht.
Wisselt van stance en gaat recht voor staan... Eerste ronde deed hij het goed.quote:
Nu alleen nog main event terug gekeken maar deze ga ik vanvond ook zeker nog ff checken. Enige twee vrouwen die ik graag zie vechten idd.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zhang - shevchenko ook een (zeldzaam) interessant vrouwengevecht.
Ik wil ook graag eens een gokje wagen, maar ben er niet zo van om mijn BSN en kopie van paspoort e.d. daarvoor online te gooien wegens privacy redenen.quote:
Fighting nerd godenquote:Op zondag 16 november 2025 11:42 schreef Discombobulate het volgende:
BSD seek and destroy![]()
Goede eerste ronde van Leon... Ah kut... Dan sta je in ronde twee de hele tijd recht voor, wat je dus absoluut niet had moeten doen terwijl hij het de eerste ronde juist goed deed. Wil Prates wel tegen Brady zien.
Morales is gewoon een gewichtsklasse zwaarder. Hoe haalt hij welterweight in godsnaam. Wat is die Spaans/Portugese tolk toch waanzinnig goed trouwens.
Wat hebben al die lui daar van die Meta Glasses op of wat zijn het?![]()
Shevchenko heel dominant, dat had ik al verwacht.
Makhachev onwijs goed op de grond in ronde één. Als je zag naar het grondwerk en vooral het weer opstaan van JDM in zijn vorige partijen, vooral tegen Belal, dan dacht ik dat Makhachev het nog wel eens moeilijk zou kunnen krijgen, maar hij doet het heel goed. Nu de volgende rondes. Makhachev is staand ook heel goed.
Er zijn nu echt nog zo veel goede gevechten voor Makhachev te maken als je kijkt naar de welterweight divisie. Hij kan nog wel een hele carrière door.
Je hebt ook nog Garry - Belal volgende week. Het is een lastige puzzel en al helemaal als Shavkat weer fit is, geen idee hoe het met hem staat eigenlijkquote:Op zondag 16 november 2025 18:53 schreef Discombobulate het volgende:
Usman vs Prates of Morales als volgende en dan de winnaar daarvan titel tegen Makhachev.
Tja dat moet meestal wel idd ivm wetgeving. Ben er ook geen fan van maarja...quote:Op zondag 16 november 2025 13:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik wil ook graag eens een gokje wagen, maar ben er niet zo van om mijn BSN en kopie van paspoort e.d. daarvoor online te gooien wegens privacy redenen.
Hij dacht dat hij gelijk een nieuwe title shot verdiende nadat hij zich last minute had teruggetrokken tegen Islamquote:Op donderdag 20 november 2025 13:15 schreef Discombobulate het volgende:
Hoop dat Hooker wint dit weekend. Arman zit constant maar de influencer uit te hangen op Instagram en hier en daar naartoe reizen. Hoe lang heeft ie al niet gevochten? Meer dan een jaar geleden of niet?
Ik zie iedereen zeggen dat hij nul kans maakt in de UFC en ik werd voor gek verklaard toen ik zei dat hij de top 10 kan halen. Kijk hoe de HW ranking er voor staat tegenwoordig, half jaar volle bak takedown defense trainen en er zijn best mogelijkheden. Is Nederlands kampioen worstelen geweest bij de amateurs en profs dus is ook geen totale leek op dat gebiedquote:Op vrijdag 21 november 2025 18:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Erg jammer dat Rico pas zo laat overstapt naar een echte sport.
Eerst maar eens een paar potjes. Ik ben nooit zo snel op de hype train. Zijn stijl is wel lastig, weinig offensief en vooral verdedigend en op punten. Takedown en ground en pound, bijvoorbeeld wat Allen deed bij RDR laatst, hoe gaat Rico onder zo'n situatie zijn?quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:17 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik zie iedereen zeggen dat hij nul kans maakt in de UFC en ik werd voor gek verklaard toen ik zei dat hij de top 10 kan halen. Kijk hoe de HW ranking er voor staat tegenwoordig, half jaar volle bak takedown defense trainen en er zijn best mogelijkheden. Is Nederlands kampioen worstelen geweest bij de amateurs en profs dus is ook geen totale leek op dat gebied
Belal is een bijzondere vent, heel grappig ook, maar net als bv een Strickland roept hij van alles voor een gevecht maar zijn zijn gevechten (op de laatste na) niet heel interessant.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:12 schreef Discombobulate het volgende:
Belal en Dan Hooker hebben voor mij de gunfactor dit weekend.
Belal is echt wel een prima kerel, ondanks dat mensen zo op hem haten soms. Toen hij in de hoek stond bij Allen tegen De Ridder dacht ik van dit is echt wel een hele goede en aardige gast.
Weten we Rountree tegen Saki nog wel?quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:17 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik zie iedereen zeggen dat hij nul kans maakt in de UFC en ik werd voor gek verklaard toen ik zei dat hij de top 10 kan halen. Kijk hoe de HW ranking er voor staat tegenwoordig, half jaar volle bak takedown defense trainen en er zijn best mogelijkheden. Is Nederlands kampioen worstelen geweest bij de amateurs en profs dus is ook geen totale leek op dat gebied
Ja, main bedoelde ik.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:41 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Uitzending op HBO begint om 17:00
Weet niet of Islam terug wil naar lightweight. Overigens, wordt tijd dat we weer een gevecht met Topuria gaan zien. Ik vind hem niet heel erg actief overigens, zit constant op X van alles te zeggen dat ie de beste is.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:04 schreef FundsAreSafu het volgende:
Achja dapper van Hooker dat hij het gevecht aannam
Arman - Topuria is wel echt sick, hoop dat ze die doen en dan misschien de winnaar tegen Islam
Topuria zegt het ook op welterweight te kunnen, weet niet of dat ook voor Arman geldtquote:Op zondag 23 november 2025 16:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Weet niet of Islam terug wil naar lightweight. Overigens, wordt tijd dat we weer een gevecht met Topuria gaan zien. Ik vind hem niet heel erg actief overigens, zit constant op X van alles te zeggen dat ie de beste is.
Arman - Topuria lijkt me het volgende gevecht te maken iig.
Denk niet dat ze de uncs tegen elkaar doen en de hypetreinen van Morales en Prates tegen elkaar, ze hopen juist dat Belal en Usman allebei verliezenquote:Op zondag 23 november 2025 20:54 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zou het zo gaan doen,
Ian Gary vs Makhachev
Morales vs Prates
Belal vs Usman
Shavkat vs Brady
Welterweight is echt stacked.
Arman is gewoon een lul.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:17 schreef FundsAreSafu het volgende:
Volkanovski - Lopes 2 en Gaethje - Paddy voor de interimtitel, wat een onzin
Het slaat sowieso nergens op hoe die titel gevechten uitgedeeld worden. Het is echt tijd dat Dana opzout.quote:Op dinsdag 2 december 2025 06:03 schreef manny het volgende:
Paddy voor de interim. Hij is zeker meer dan alleen een grapjas. maar voor de titel...
bij kritiek: dan start je toch je eigen organisatie, zegt ie dan altijd.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het slaat sowieso nergens op hoe die titel gevechten uitgedeeld worden. Het is echt tijd dat Dana opzout.
Wie had er dan gemoeten? Topuria zit in een scheiding. Die heeft al gezegd niet in actie te komen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 06:03 schreef manny het volgende:
Paddy voor de interim. Hij is zeker meer dan alleen een grapjas. maar voor de titel...
De hoogst gekwalificeerden op de lijst?quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wie had er dan gemoeten? Topuria zit in een scheiding. Die heeft al gezegd niet in actie te komen.
Strickland wil trouwens naar LHW omdat Khamzat een inactieve champ gaat zijn. That's the spirit.
Arman heeft net gevochten. En bovendien is die gast meer bezig met de influencer uithangen dan daadwerkelijk champ proberen te zijn. Hij heeft al een keer een titelgevecht afgeslagen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:06 schreef manny het volgende:
[..]
De hoogst gekwalificeerden op de lijst?
Baraniewskie vs Aslanquote:Op zondag 7 december 2025 15:42 schreef THEFXR het volgende:
Dat 2de gevecht op de early prelims was insane!
Technisch gezien viel hij ook door Van maar ik vond het toch een beetje ongepast hoe Van het vierde, was een beetje over de top gezien de situatie. Maarja Van - Taira is wel een heerlijk gevecht, hopelijk is daarna Pantoja weer voldoende hersteld om tegen de winnaar te vechtenquote:Op zondag 7 december 2025 11:14 schreef Discombobulate het volgende:
Heat of the moment, maar toch. Wat je als allereerste bij judo of bjj leert is je val te breken.
Heeft Pantoja ook wel aan zichzelf te danken. Dit had niet hoeven gebeuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |