10-8 Klein in de tweede ronde is heel apart...quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:17 schreef Discombobulate het volgende:
[ x ]
https://x.com/UFCNews/status/1982131104867057950 (scorecard voor als het embedden niet werkt)
Interessant.
Nee inderdaad niet heel spectaculair. Mensen zeiden wel eens dat die verliespartij van Whittaker een fluke was, maar Aliskerov is zeker niet wat mensen van hem denken. Jun-yong was vroeger zwemmer hoorde ik.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:33 schreef FundsAreSafu het volgende:
Netjes van Aliskerov, hele scherpe takedowns en wat goede momenten staand alhoewel niet heel spectaculair. Als dat ene knietje op de kin was gekomen ipv hoog op de borst hadden we een highlight KO
Hij was wel een keer of drie wobbly, alleen Klein bleef heel rustig. Ik vind het ook niet mega raar, maar zou het niet zo scoren inderdaad.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:37 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
10-8 Klein in de tweede ronde is heel apart...
Media interviews video van het main event had letterlijk tien keer meer views dan die van het co main maar bij de weighins had het co main twee keer meer views, heel merkwaardigquote:
Kan me er wel in vinden hoor. Meer schade.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |