Wel als je sneller bent en meer techniek hebtquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:54 schreef Discombobulate het volgende:
Rakić lijkt echt een keer zo groot als Murzakanov. Ik ben benieuwd. Vaak loopt het niet goed af als je tegenstander een kop groter is als je niet in heavyweight zit.
Dat hebben we vaker gehoord van ufc vechtersquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:34 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik zie net Aspinalls vader zeggen dat hij hoopt dat zijn zoon gaat boksen wanneer zijn contract klaar is. Zou zonde zijn maar wel begrijpelijk gezien zijn behandeling door de UFC de afgelopen jaren
Kan ook een onderhandelingstactiek zijn ja, wat mij betreft geven ze hem de $30 miljoen die ze aan Jones zouden geven voor het gevecht tegen hemquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 11:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat hebben we vaker gehoord van ufc vechters
Waren dat early prelims? Ik kijk nu de prelims wel even en morgenochtend de main. Vanavond lekker even een boek lezen denk ik.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:06 schreef FundsAreSafu het volgende:
Tragisch dat HBO pas start om 18:00 terwijl de ultieme cultheld Barnett nu op het programma staat
Er zijn geen early prelimsquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waren dat early prelims? Ik kijk nu de prelims wel even en morgenochtend de main. Vanavond lekker even een boek lezen denk ik.
Het zal ook niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:19 schreef FundsAreSafu het volgende:
Lol vierde heel hook op rij voor Walker
Ja kan ik me best in vinden, 10-9 10-9 8-10quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:00 schreef Discombobulate het volgende:
Scorecard niet bij de hand, maar één judge zeker 10-8 voor Rebecki ronde drie of niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |