Komt niks van inquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:53 schreef FundsAreSafu het volgende:
https://www.essentiallysp(...)ter-ufc-321-debacle/
Insider Confirms Dana White Will Change Eye Poke Rules by ‘Next Week’ After UFC 321 Debacle
Het is ook wel raar dat je alleen in mma ''uintentional'' fouls hebt, dat sommige vechters om de haverklap aan eyepokes (of andere illegale dingen doen, zoals kruis trappen, op het achterhoofd) en daar dus elke keer mee weg blijven komen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:53 schreef FundsAreSafu het volgende:
https://www.essentiallysp(...)ter-ufc-321-debacle/
Insider Confirms Dana White Will Change Eye Poke Rules by ‘Next Week’ After UFC 321 Debacle
Gamble maffiaquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is ook wel raar dat je alleen in mma ''uintentional'' fouls hebt, dat sommige vechters om de haverklap aan eyepokes (of andere illegale dingen doen, zoals kruis trappen, op het achterhoofd) en daar dus elke keer mee weg blijven komen.
Gewoon direct punten aftrekken, of zelfs zo ver gaan dat het geen NC maar alleen een DQ kan worden, als het te ernstig is.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:13 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt al iets concreter, zal me benieuwen
Herb is UFC owned, de UFC had er al 15 jaar geleden aan iets kunnen doen, maar Jones was de gouden kip.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:13 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt al iets concreter, zal me benieuwen
Mooie trapquote:Op maandag 3 november 2025 03:55 schreef de_boswachter het volgende:
Errens wint opnieuw het titelgevecht in de Levels Fighting League in Amsterdam. Dana kijk je mee?
quote:Op maandag 3 november 2025 12:50 schreef THEFXR het volgende:
https://x.com/bbharrymac/status/1985015894003634481
Hij is al twee keer in de UFC geweest toch? Heeft zich niet kunnen bewijzen. LFL is best een kleine organisatie hé.quote:Op maandag 3 november 2025 10:02 schreef THEFXR het volgende:
deze errens?
https://www.ufc.com/athle(...)athlete/jarno-errens
Een keer geloof ik , en heb ooit een seminar van deze jongen gevolgd ,hij is erg dedicatedquote:Op maandag 3 november 2025 19:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij is al twee keer in de UFC geweest toch? Heeft zich niet kunnen bewijzen. LFL is best een kleine organisatie hé.
Één keer. Had één keer fight of the night met winst, één keer verloren omdat hij week van tevoren werd opgeroepen als vervanger en twee wedstrijden te passief waardoor hij beide verloor op decission geloof ik.quote:Op maandag 3 november 2025 19:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij is al twee keer in de UFC geweest toch? Heeft zich niet kunnen bewijzen. LFL is best een kleine organisatie hé.
Die nederlagen zijn ook wel een verzachtende omstandigheid achteraf gezien. Zalal sindsdien 3-0 en staat nu 7e in de rankings, Gomis 4-1 en dat was degene op short notice, alleen Choi was geen bestequote:Op donderdag 6 november 2025 20:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Één keer. Had één keer fight of the night met winst, één keer verloren omdat hij week van tevoren werd opgeroepen als vervanger en twee wedstrijden te passief waardoor hij beide verloor op decission geloof ik.
Tegen Choi was eerste potje toch. Zenuwen?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:32 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Die nederlagen zijn ook wel een verzachtende omstandigheid achteraf gezien. Zalal sindsdien 3-0 en staat nu 7e in de rankings, Gomis 4-1 en dat was degene op short notice, alleen Choi was geen beste
Nee Gomis was de eerste. Choi was de tweede, winst tegen Nguyen derde en Zalal vierdequote:Op donderdag 6 november 2025 20:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tegen Choi was eerste potje toch. Zenuwen?
Mooie pot en beide hebben ze (bij mij) de gunfactor. Twee dedicated, eerlijke harde werkers.quote:
Ik ben heel benieuwd hoe sterk Islam gaat zijn. Voor mij is de grote vraag hoe veel verschil dat gewicht gaat hebben.quote:Op maandag 10 november 2025 18:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mooie pot en beide hebben ze (bij mij) de gunfactor. Twee dedicated, eerlijke harde werkers.
Ja same, maar hoewel meer spiermassa ook meer energie kost, hoeft hij nu niet meer zoveel te cutten om tot gewicht te komen. En hij had hiervoor ook een prima cardio.quote:Op maandag 10 november 2025 19:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe sterk Islam gaat zijn. Voor mij is de grote vraag hoe veel verschil dat gewicht gaat hebben.
Is dat relevant voor ons? Hoop dat HBO snel een contract sluit met Paramount, maar denk het wel, anders hadden we al wel gehoord dat UFC een tijdje weg ging.quote:
Ik ben het eens met je keuzes. Als ik één underdog zou kiezen zou het wel Edwards zijn, Prates moet het toch een beetje hebben van zijn flashy knockouts en Edwards is nog nooit KO gegaan. Je zag tegen Garry dat Prates het toch moeilijk krijgt tegen iemand die minder makkelijk te raken is, had alleen wat leuke momenten aan het eind van het gevecht volgens mijquote:Op donderdag 13 november 2025 13:30 schreef Discombobulate het volgende:
Echt zin in zeg. Voorspellingen:
Jack Della Maddalena (c) vs. Islam Makhachev
Valentina Shevchenko (c) vs. Zhang Weili
Sean Brady vs. Michael Morales
Leon Edwards vs. Carlos Prates
Beneil Dariush vs. Benoît Saint Denis
Ik hoop erg op Makhachev, maar ben nog beetje in dubio. Wil ook graag dat Leon Edwards wint, maar hij is altijd al wel wat onzeker en opgeverig. Dat heeft ie altijd al wel gehad, dus niets ten nadele van zijn verdiensten, maar dat kan wel invloed hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |