Enige vrouwengevecht samen met Nunes vs Harrison waar ik daadwerkelijk echt naar uitkijk zoals andere gevechten.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zhang - shevchenko ook een (zeldzaam) interessant vrouwengevecht.
Wisselt van stance en gaat recht voor staan... Eerste ronde deed hij het goed.quote:
Nu alleen nog main event terug gekeken maar deze ga ik vanvond ook zeker nog ff checken. Enige twee vrouwen die ik graag zie vechten idd.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zhang - shevchenko ook een (zeldzaam) interessant vrouwengevecht.
Ik wil ook graag eens een gokje wagen, maar ben er niet zo van om mijn BSN en kopie van paspoort e.d. daarvoor online te gooien wegens privacy redenen.quote:
Fighting nerd godenquote:Op zondag 16 november 2025 11:42 schreef Discombobulate het volgende:
BSD seek and destroy![]()
Goede eerste ronde van Leon... Ah kut... Dan sta je in ronde twee de hele tijd recht voor, wat je dus absoluut niet had moeten doen terwijl hij het de eerste ronde juist goed deed. Wil Prates wel tegen Brady zien.
Morales is gewoon een gewichtsklasse zwaarder. Hoe haalt hij welterweight in godsnaam. Wat is die Spaans/Portugese tolk toch waanzinnig goed trouwens.
Wat hebben al die lui daar van die Meta Glasses op of wat zijn het?![]()
Shevchenko heel dominant, dat had ik al verwacht.
Makhachev onwijs goed op de grond in ronde één. Als je zag naar het grondwerk en vooral het weer opstaan van JDM in zijn vorige partijen, vooral tegen Belal, dan dacht ik dat Makhachev het nog wel eens moeilijk zou kunnen krijgen, maar hij doet het heel goed. Nu de volgende rondes. Makhachev is staand ook heel goed.
Er zijn nu echt nog zo veel goede gevechten voor Makhachev te maken als je kijkt naar de welterweight divisie. Hij kan nog wel een hele carrière door.
Je hebt ook nog Garry - Belal volgende week. Het is een lastige puzzel en al helemaal als Shavkat weer fit is, geen idee hoe het met hem staat eigenlijkquote:Op zondag 16 november 2025 18:53 schreef Discombobulate het volgende:
Usman vs Prates of Morales als volgende en dan de winnaar daarvan titel tegen Makhachev.
Tja dat moet meestal wel idd ivm wetgeving. Ben er ook geen fan van maarja...quote:Op zondag 16 november 2025 13:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik wil ook graag eens een gokje wagen, maar ben er niet zo van om mijn BSN en kopie van paspoort e.d. daarvoor online te gooien wegens privacy redenen.
Hij dacht dat hij gelijk een nieuwe title shot verdiende nadat hij zich last minute had teruggetrokken tegen Islamquote:Op donderdag 20 november 2025 13:15 schreef Discombobulate het volgende:
Hoop dat Hooker wint dit weekend. Arman zit constant maar de influencer uit te hangen op Instagram en hier en daar naartoe reizen. Hoe lang heeft ie al niet gevochten? Meer dan een jaar geleden of niet?
Ik zie iedereen zeggen dat hij nul kans maakt in de UFC en ik werd voor gek verklaard toen ik zei dat hij de top 10 kan halen. Kijk hoe de HW ranking er voor staat tegenwoordig, half jaar volle bak takedown defense trainen en er zijn best mogelijkheden. Is Nederlands kampioen worstelen geweest bij de amateurs en profs dus is ook geen totale leek op dat gebiedquote:Op vrijdag 21 november 2025 18:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Erg jammer dat Rico pas zo laat overstapt naar een echte sport.
Eerst maar eens een paar potjes. Ik ben nooit zo snel op de hype train. Zijn stijl is wel lastig, weinig offensief en vooral verdedigend en op punten. Takedown en ground en pound, bijvoorbeeld wat Allen deed bij RDR laatst, hoe gaat Rico onder zo'n situatie zijn?quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:17 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik zie iedereen zeggen dat hij nul kans maakt in de UFC en ik werd voor gek verklaard toen ik zei dat hij de top 10 kan halen. Kijk hoe de HW ranking er voor staat tegenwoordig, half jaar volle bak takedown defense trainen en er zijn best mogelijkheden. Is Nederlands kampioen worstelen geweest bij de amateurs en profs dus is ook geen totale leek op dat gebied
Belal is een bijzondere vent, heel grappig ook, maar net als bv een Strickland roept hij van alles voor een gevecht maar zijn zijn gevechten (op de laatste na) niet heel interessant.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:12 schreef Discombobulate het volgende:
Belal en Dan Hooker hebben voor mij de gunfactor dit weekend.
Belal is echt wel een prima kerel, ondanks dat mensen zo op hem haten soms. Toen hij in de hoek stond bij Allen tegen De Ridder dacht ik van dit is echt wel een hele goede en aardige gast.
Weten we Rountree tegen Saki nog wel?quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:17 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik zie iedereen zeggen dat hij nul kans maakt in de UFC en ik werd voor gek verklaard toen ik zei dat hij de top 10 kan halen. Kijk hoe de HW ranking er voor staat tegenwoordig, half jaar volle bak takedown defense trainen en er zijn best mogelijkheden. Is Nederlands kampioen worstelen geweest bij de amateurs en profs dus is ook geen totale leek op dat gebied
Ja, main bedoelde ik.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:41 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Uitzending op HBO begint om 17:00
Weet niet of Islam terug wil naar lightweight. Overigens, wordt tijd dat we weer een gevecht met Topuria gaan zien. Ik vind hem niet heel erg actief overigens, zit constant op X van alles te zeggen dat ie de beste is.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:04 schreef FundsAreSafu het volgende:
Achja dapper van Hooker dat hij het gevecht aannam
Arman - Topuria is wel echt sick, hoop dat ze die doen en dan misschien de winnaar tegen Islam
Topuria zegt het ook op welterweight te kunnen, weet niet of dat ook voor Arman geldtquote:Op zondag 23 november 2025 16:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Weet niet of Islam terug wil naar lightweight. Overigens, wordt tijd dat we weer een gevecht met Topuria gaan zien. Ik vind hem niet heel erg actief overigens, zit constant op X van alles te zeggen dat ie de beste is.
Arman - Topuria lijkt me het volgende gevecht te maken iig.
Denk niet dat ze de uncs tegen elkaar doen en de hypetreinen van Morales en Prates tegen elkaar, ze hopen juist dat Belal en Usman allebei verliezenquote:Op zondag 23 november 2025 20:54 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zou het zo gaan doen,
Ian Gary vs Makhachev
Morales vs Prates
Belal vs Usman
Shavkat vs Brady
Welterweight is echt stacked.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |