abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219258875
BSD nu ook een jaar nieuwe coach/team. Dat hielp erg goed bij Ruffy, dus ben benieuwd hoe hij gegroeid gaat zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219266334
pi_219270627
Zhang - shevchenko ook een (zeldzaam) interessant vrouwengevecht.
pi_219271607
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 09:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Enige vrouwengevecht samen met Nunes vs Harrison waar ik daadwerkelijk echt naar uitkijk zoals andere gevechten.

En go Leon vannacht. *O*
pi_219272198
pi_219276715
Ewing, leuk vechtertje, goede boxing. 2 Judges die een 29-28 durven geven nog ipv 30-27 :N . Die Wellmaker had natuurlijk z'n hype met win streak en knockouts maar Ewing had hem in z'n zak.
pi_219276751
Goede kick van Nickal. Maar wel weer een pipo als tegenstander gekregen zodat hij er goed uit kon zien
pi_219276756
Biem, dat was snel. Op z'n oor, slaapie doen. Al die voorbereiding, lig je na 16 seconden op je snufferd.
pi_219276757
Ach Leon
pi_219277767
BSD seek and destroy *O*

Goede eerste ronde van Leon... Ah kut... Dan sta je in ronde twee de hele tijd recht voor, wat je dus absoluut niet had moeten doen terwijl hij het de eerste ronde juist goed deed. Wil Prates wel tegen Brady zien.

Morales is gewoon een gewichtsklasse zwaarder. Hoe haalt hij welterweight in godsnaam. Wat is die Spaans/Portugese tolk toch waanzinnig goed trouwens.

Wat hebben al die lui daar van die Meta Glasses op of wat zijn het? :')

Shevchenko heel dominant, dat had ik al verwacht.

Makhachev onwijs goed op de grond in ronde één. Als je zag naar het grondwerk en vooral het weer opstaan van JDM in zijn vorige partijen, vooral tegen Belal, dan dacht ik dat Makhachev het nog wel eens moeilijk zou kunnen krijgen, maar hij doet het heel goed. Nu de volgende rondes. Makhachev is staand ook heel goed.

Er zijn nu echt nog zo veel goede gevechten voor Makhachev te maken als je kijkt naar de welterweight divisie. Hij kan nog wel een hele carrière door. :o
pi_219277802
4 van de 5 goed voorspeld. :)
pi_219277807
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 04:46 schreef 3rr0r het volgende:
Ach Leon
Wisselt van stance en gaat recht voor staan... Eerste ronde deed hij het goed.

Ik heb het niet zo op Prates.
pi_219278020
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 11:53 schreef Discombobulate het volgende:
4 van de 5 goed voorspeld. :)

8-)
pi_219278045
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 09:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nu alleen nog main event terug gekeken maar deze ga ik vanvond ook zeker nog ff checken. Enige twee vrouwen die ik graag zie vechten idd.
pi_219278101
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 12:38 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
8-)
Ik wil ook graag eens een gokje wagen, maar ben er niet zo van om mijn BSN en kopie van paspoort e.d. daarvoor online te gooien wegens privacy redenen.
  zondag 16 november 2025 @ 13:35:15 #216
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_219278204
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 11:42 schreef Discombobulate het volgende:
BSD seek and destroy *O*

Goede eerste ronde van Leon... Ah kut... Dan sta je in ronde twee de hele tijd recht voor, wat je dus absoluut niet had moeten doen terwijl hij het de eerste ronde juist goed deed. Wil Prates wel tegen Brady zien.

Morales is gewoon een gewichtsklasse zwaarder. Hoe haalt hij welterweight in godsnaam. Wat is die Spaans/Portugese tolk toch waanzinnig goed trouwens.

Wat hebben al die lui daar van die Meta Glasses op of wat zijn het? :')

Shevchenko heel dominant, dat had ik al verwacht.

Makhachev onwijs goed op de grond in ronde één. Als je zag naar het grondwerk en vooral het weer opstaan van JDM in zijn vorige partijen, vooral tegen Belal, dan dacht ik dat Makhachev het nog wel eens moeilijk zou kunnen krijgen, maar hij doet het heel goed. Nu de volgende rondes. Makhachev is staand ook heel goed.

Er zijn nu echt nog zo veel goede gevechten voor Makhachev te maken als je kijkt naar de welterweight divisie. Hij kan nog wel een hele carrière door. :o
Fighting nerd goden
  zondag 16 november 2025 @ 13:36:00 #217
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_219278209
Prates met een joekel van een KO

Islam nette overwinning

Op naar illia VS Islam white house event
pi_219280559
Usman vs Prates of Morales als volgende en dan de winnaar daarvan titel tegen Makhachev.
pi_219281342
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 18:53 schreef Discombobulate het volgende:
Usman vs Prates of Morales als volgende en dan de winnaar daarvan titel tegen Makhachev.
Je hebt ook nog Garry - Belal volgende week. Het is een lastige puzzel en al helemaal als Shavkat weer fit is, geen idee hoe het met hem staat eigenlijk

Kan ook nog dat ze het die groep lekker onder elkaar laten uitvechten volgend jaar voor een title shot eind 2026 terwijl ze Islam - Ilia doen op de White House kaart
pi_219291141
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 13:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik wil ook graag eens een gokje wagen, maar ben er niet zo van om mijn BSN en kopie van paspoort e.d. daarvoor online te gooien wegens privacy redenen.
Tja dat moet meestal wel idd ivm wetgeving. Ben er ook geen fan van maarja...

Gok eigenlijk alleen op UFC en dan meestal alleen op de grote evenementen. Op zich kan je meestal wel leuke betjes maken als je meerere wedstrijden gokt. Kijk ook altijd F1 maar dat is totaal niet interessant om op te gokken :P
pi_219302982
Hoop dat Hooker wint dit weekend. Arman zit constant maar de influencer uit te hangen op Instagram en hier en daar naartoe reizen. Hoe lang heeft ie al niet gevochten? Meer dan een jaar geleden of niet?
pi_219303170
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 13:15 schreef Discombobulate het volgende:
Hoop dat Hooker wint dit weekend. Arman zit constant maar de influencer uit te hangen op Instagram en hier en daar naartoe reizen. Hoe lang heeft ie al niet gevochten? Meer dan een jaar geleden of niet?
Hij dacht dat hij gelijk een nieuwe title shot verdiende nadat hij zich last minute had teruggetrokken tegen Islam :'). Zelfde als Gaethje die allang een nieuw gevecht had moeten boeken maar dreigde met pensioen te gaan als hij geen title shot krijgt op basis van KO gaan tegen Holloway en een beslissing tegen Fiziev
pi_219311888
Erg jammer dat Rico pas zo laat overstapt naar een echte sport.
pi_219312084
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 18:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Erg jammer dat Rico pas zo laat overstapt naar een echte sport.
Ik zie iedereen zeggen dat hij nul kans maakt in de UFC en ik werd voor gek verklaard toen ik zei dat hij de top 10 kan halen. Kijk hoe de HW ranking er voor staat tegenwoordig, half jaar volle bak takedown defense trainen en er zijn best mogelijkheden. Is Nederlands kampioen worstelen geweest bij de amateurs en profs dus is ook geen totale leek op dat gebied
pi_219312659
Belal en Dan Hooker hebben voor mij de gunfactor dit weekend.

Belal is echt wel een prima kerel, ondanks dat mensen zo op hem haten soms. Toen hij in de hoek stond bij Allen tegen De Ridder dacht ik van dit is echt wel een hele goede en aardige gast.
pi_219312680
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 19:17 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Ik zie iedereen zeggen dat hij nul kans maakt in de UFC en ik werd voor gek verklaard toen ik zei dat hij de top 10 kan halen. Kijk hoe de HW ranking er voor staat tegenwoordig, half jaar volle bak takedown defense trainen en er zijn best mogelijkheden. Is Nederlands kampioen worstelen geweest bij de amateurs en profs dus is ook geen totale leek op dat gebied
Eerst maar eens een paar potjes. Ik ben nooit zo snel op de hype train. Zijn stijl is wel lastig, weinig offensief en vooral verdedigend en op punten. Takedown en ground en pound, bijvoorbeeld wat Allen deed bij RDR laatst, hoe gaat Rico onder zo'n situatie zijn?
  Forum Admin vrijdag 21 november 2025 @ 20:16:16 #227
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219312686
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 20:12 schreef Discombobulate het volgende:
Belal en Dan Hooker hebben voor mij de gunfactor dit weekend.

Belal is echt wel een prima kerel, ondanks dat mensen zo op hem haten soms. Toen hij in de hoek stond bij Allen tegen De Ridder dacht ik van dit is echt wel een hele goede en aardige gast.
Belal is een bijzondere vent, heel grappig ook, maar net als bv een Strickland roept hij van alles voor een gevecht maar zijn zijn gevechten (op de laatste na) niet heel interessant.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219312691
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 19:17 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Weten we Rountree tegen Saki nog wel? :P
pi_219317679
Worden de beginnende events van 2026 allemaal op het eind van het jaar gereleased?
pi_219317697
19u vanavond :)
pi_219317739
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 16:29 schreef Discombobulate het volgende:
19u vanavond :)
Uitzending op HBO begint om 17:00
pi_219317747
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 16:41 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Uitzending op HBO begint om 17:00
Ja, main bedoelde ik.
pi_219318062
Lekker debuut van Yakhyaev _O-

Was wel zwaar de favoriet maar toch
pi_219318216
Wow Almabaev, heel sick
pi_219318584
Leuk ventje die Riley, nieuwe Paddy op featherweight
pi_219318780
Na bijna 10 jaar terugkeren in de UFC en ook nog eens op flyweight op je 35e en dan gelijk in de top 10 komen _O- Lijp verhaal
pi_219318810
Straks weg dus morgenochtend lekker terugkijken. :)
pi_219318874
Cortes-Acosta wint voor de tweede keer deze maand en hoe :D
pi_219318895
Ooglapje op hahaha
pi_219319361
Ach Hermansson, waarom ook op je 37e nog een gewichtsklasse omlaag gaan
pi_219319709
Garry eyepoket Belal na 30 seconden |:(
  zaterdag 22 november 2025 @ 21:00:26 #242
80382 manny
30 is best veel
pi_219319735
Eyepoke galore de laatste weken
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_219320358
Achja dapper van Hooker dat hij het gevecht aannam

Arman - Topuria is wel echt sick, hoop dat ze die doen en dan misschien de winnaar tegen Islam
pi_219326844
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 22:04 schreef FundsAreSafu het volgende:
Achja dapper van Hooker dat hij het gevecht aannam

Arman - Topuria is wel echt sick, hoop dat ze die doen en dan misschien de winnaar tegen Islam
Weet niet of Islam terug wil naar lightweight. Overigens, wordt tijd dat we weer een gevecht met Topuria gaan zien. Ik vind hem niet heel erg actief overigens, zit constant op X van alles te zeggen dat ie de beste is.

Arman - Topuria lijkt me het volgende gevecht te maken iig.
pi_219328056
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 16:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Weet niet of Islam terug wil naar lightweight. Overigens, wordt tijd dat we weer een gevecht met Topuria gaan zien. Ik vind hem niet heel erg actief overigens, zit constant op X van alles te zeggen dat ie de beste is.

Arman - Topuria lijkt me het volgende gevecht te maken iig.
Topuria zegt het ook op welterweight te kunnen, weet niet of dat ook voor Arman geldt
pi_219329051
Ik zou het zo gaan doen,

Ian Gary vs Makhachev
Morales vs Prates
Belal vs Usman
Shavkat vs Brady

Welterweight is echt stacked.
pi_219329168
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 20:54 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zou het zo gaan doen,

Ian Gary vs Makhachev
Morales vs Prates
Belal vs Usman
Shavkat vs Brady

Welterweight is echt stacked.
Denk niet dat ze de uncs tegen elkaar doen en de hypetreinen van Morales en Prates tegen elkaar, ze hopen juist dat Belal en Usman allebei verliezen
pi_219338075
Denken jullie dat de UFC, Verhoeven aanemen??

https://nos.nl/artikel/25(...)-geen-enkele-twijfel
pi_219362376
Volkanovski - Lopes 2 en Gaethje - Paddy voor de interimtitel, wat een onzin :')
  vrijdag 28 november 2025 @ 14:52:52 #250
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_219363649
Dana haat Arman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')