Wel zin om Yan weer te zien. Groot fan van zijn stijl, maar ik denk niet dat ie het klaar gaat krijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:45 schreef FundsAreSafu het volgende:
Wat nieuwe gevechten voor UFC 323 op 6 december:
Merab - Yan 2 (zou een record zijn als Merab zijn vierde verdediging in een kalenderjaar voor elkaar krijgt)
Pantoja - Van
Cejudo - Talbott
Blachowicz - Guskov
Ik vind het vooral grappig dat er word gedaan alsof het een onervaren pannenkoek is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wel zin om Yan weer te zien. Groot fan van zijn stijl, maar ik denk niet dat ie het klaar gaat krijgen.
Bij mij is ie sowieso top 2, al die tijd al. Zeer discutabele verliespartijen tegen Sterling II en O'Malley.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vind het vooral grappig dat er word gedaan alsof het een onervaren pannenkoek is.
Denk ook dat het geen toeval is dat ze Pantoja en Merab op dezelfde kaart doen, zie de callout van Pantoja richting de winnaar van het volgende gevecht al aankomenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wel zin om Yan weer te zien. Groot fan van zijn stijl, maar ik denk niet dat ie het klaar gaat krijgen.
Ik gun hem het beste maar hij heeft een modderfiguur geslagen bij de contender series en is hier alleen omdat hij met Pereira traintquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:11 schreef Discombobulate het volgende:
Yousri gaat het niet redden dit weekend.
Ja makkelijk, hij staat om half 4 en meestal loopt het wel uitquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:40 schreef jigggy het volgende:
Wekker op 3 staan,zou dit op tijd zijn voor RDR?
Had het echt niet verwacht. Heel mooi!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:54 schreef FundsAreSafu het volgende:
Geweldig
Enorm verbeterd sinds zijn gevechten op de contender series. Bekoev kon na de tweede ronde zijn hoek niet eens meer vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |