Moet hij zijn andere ik dan niet geleuven?quote:
Jij hoort stemmen zekerquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet hij zijn andere ik dan niet geleuven?
Joy ook alquote:
A duck's mind is a joy forever.quote:
quote:
Neuh, scheelde maar 1 letterquote:
Ik en mijn parkiet hebben geen idee.quote:
Die kende je toch al wel?quote:
Is toch wel redelijk bekendquote:
Past wel een beetje bij dezequote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:28 schreef pullup het volgende:
Niet iets dat ik normaal gesproken zelf opzet of heen zou gaan maar dit is wel heel erg leuk
Die ken ik welquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Past wel een beetje bij deze
Bekijk deze YouTube-video
Dat weet ik jaquote:
Ik heb ze ooit een keer in Paradiso gezien. Was een mooi concertquote:
Wat is een zwarter genre? Death metal?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:43 schreef pullup het volgende:
Ik luister af en toe wel dit soort muziek hoor maar meestal is het een wat zwarter genre
Reggae of soul, Funkquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is een zwarter genre? Death metal?
Ah, net weer niet mijn genrequote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Reggae of soul, Funk
Maar ook wel triphop of new wave en dat is weer witter
Komen de Cylons?quote:
By your commandquote:
Tijdje terug nog eens zitten kijken,quote:
Het looplicht van KITT is trouwens gebaseerd op de Cylons.quote:
En ene Jessicaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:59 schreef Domnivoor het volgende:
In The A-team loopt ook een cylon rond
Leuke katten pullupquote:
Ah tof!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:28 schreef Prisha het volgende:
Ik heb kaartjes voor Tori Amos in Carré volgend jaar![]()
Toch wel in de winter?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:28 schreef Prisha het volgende:
Toch wel op een woensdag?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben niet heel bekend met haar werk
Ik wil ook mee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:28 schreef Prisha het volgende:
Nu heeft hij nóg een excuus om een oorlog met Venezuela te beginnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
De Nobelprijs voor de vrede gaat naar ..............
María Corina Machado
Dus niet naar die walgelijke haattrol![]()
trump
![]()
Ook geen muziek waarvan je uit je oren gaat bloeden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn ding tbh
Nee, dat ook weer niet., het is geen Coldplay of DJ Tiestoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook geen muziek waarvan je uit je oren gaat bloeden?
Mijn dag is gelukkig goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
De Nobelprijs voor de vrede gaat naar ..............
María Corina Machado
Dus niet naar die walgelijke haattrol![]()
trump
![]()
Het is ook geen The Highwaymen of Daftpunkquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet., het is geen Coldplay of DJ Tiesto
Doe ik ook. En dat is redelijk gevarieerd, maar wel in de rock hoek.. Van soft rock tot Heavy Metal. Met hier en daar een uitzondering..quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is ook geen The Highwaymen of Daftpunk
Gewoon kiezen waar jij blij van wordt
Weet dat jij zo nu en dan Heavy Metal luistertquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doe ik ook. En dat is redelijk gevarieerd, maar wel in de rock hoek.. Van soft rock tot Heavy Metal. Met hier en daar een uitzondering..
Nu staat Those Damn Crows op een bandje uit Wales die ik komende dinsdag live ga zien
Zijn ook niet echt heel bekend. Maar via Spotify ontdek je wel eens wat, en deze band kwam dus wel eens voorbij en vond ik prima klinken en ze treden op in 013 (kleine zaal). Dus voor mij gewoon te doen ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet dat jij zo nu en dan Heavy Metal luistert
Those Damn Crows nog nooit van gehoord
Heb je een youtube ervan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn ook niet echt heel bekend. Maar via Spotify ontdek je wel eens wat, en deze band kwam dus wel eens voorbij en vond ik prima klinken en ze treden op in 013 (kleine zaal). Dus voor mij gewoon te doen ook.
Het is geen metal trouwens, maar gewoon rock met af en toe een hardrock randje.
Niet verkeerd, niet helemaal mijn smaak maar goede muziekquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
Te clean voor mij, ik hou van rauwe doom metalquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
Jemigquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Te clean voor mij, ik hou van rauwe doom metal
25 aprilquote:
Daar kan ik wel van genieten hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Te clean voor mij, ik hou van rauwe doom metal
Dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar kan ik wel van genieten hoor.
En natuurlijk Black Sabbath, wat ik zelf (en ook wel anderen) als een grondlegger van de doom beschouw
Ik vind de meeste metalsoorten wel fijn. Maar ik ga het liefste naar concerten van Thrash of Sympho/powermetal bandsquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:47 schreef Prisha het volgende:
Ik hou ook van metal. Death metal, doom metal, symphonic. Alle metal wel.
Prog rock/metal is ook wel mijn fave.
M'n muzieksmaak is heel gevarieerd. Alleen schlagermuziek kan me niet zo bekoren (tenzij ik wat biertjes op heb)
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar kan ik wel van genieten hoor.
En natuurlijk Black Sabbath, wat ik zelf (en ook wel anderen) als een grondlegger van de doom beschouw
Ze noemen hem ook wel potusquote:
Ik ook.quote:
Moet haar wel lukkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:00 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)vontuur-de-800-meter
Spannend idee wel
Denk het ook wel, het is een bikkelquote:
Hij is gevlogenquote:
Ja stomme de link van reddit pakt ie nietquote:
Wel als je op het woord afbeelding klikt in mijn replyquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja stomme de link van reddit pakt ie niet
Oh nja ik heb maar een screenshot gemaakt met gyazoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wel als je op het woord afbeelding klikt in mijn reply
Jij bent niet voor één holletje te vangen!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh nja ik heb maar een screenshot gemaakt met gyazo
Zeker weten van niet neequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij bent niet voor één holletje te vangen!
Maar jij heet dan ook niet DerRabbit.quote:
Er achter is ook weer zoiets.quote:
quote:
Dat is een belangrijke vraag...quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]. maar gá je er ook voor?
Dat ligt aan 'er'.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]. maar gá je er ook voor?
We zitten 'er' allemaal op te wachtenquote:
Maar als ik die fles zo zie... Ergo bibamus!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er achter is ook weer zoiets.
Allemaal goed,quote:
Wie is Bonaire?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal goed,
jullie gaan allemaal door voor de fietsreis van Bonaire
Fucker.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal goed,
De evil halfzus van Scarletquote:
Oh, i blame youquote:
Klein of Groot Bonaire?, dat scheelt namelijk nogalquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal goed,
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, i blame you
Zie jouw naam en zit nu aan de chocolade
Nee, die zijn op.quote:
De saaiste van de twee natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klein of Groot Bonaire?, dat scheelt namelijk nogal
Dan moet je je eigen climax regelen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vond het wel een beetje een anti-climax
Is toch beter dan helemaal geen climax.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vond het wel een beetje een anti-climax
Dat doe ik al veel te lang... dat is pas saai !quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je je eigen climax regelen?
Vond dat destijds wel een goede vernieuwende band , en nog steeds lekkere muziek !quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:11 schreef Shii het volgende:
Frankie Goes To Hollywood - Relax
Ik kreeg van de week ineens een paar keer Holly Johnson langs in mijn feed, in een strak leer pakquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:11 schreef Shii het volgende:
Frankie Goes To Hollywood - Relax
Het waren wel mafkezen.. hoorde ooit een verhaal dat hij zijn maag moest laten leegpompen.. en ik ga je niet vertellen wat er in zatquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week ineens een paar keer Holly Johnson langs in mijn feed, in een strak leer pak
Ze waren in die tijd wel goed, nu nog trouwens.
Haribo colaflesjes?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het waren wel mafkezen.. hoorde ooit een verhaal dat hij zijn maag moest laten leegpompen.. en ik ga je niet vertellen wat er in zat
Ah joh, vertel nou!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het waren wel mafkezen.. hoorde ooit een verhaal dat hij zijn maag moest laten leegpompen.. en ik ga je niet vertellen wat er in zat
Nog meer geheimzinnigheid, je lijkt marc wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja deze is mooiquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu we toch bezig zijn... deze heeft voor mij een speciale betekenis... niet met iemand ofzo.. maar deze, in deze lange uitvoering.. Prachtig!
Was destijds verboden op de BBC ... man man man Ik was toen al alergies voor censuur
Ik weet niet of Holly er altijd bij is gebleven. Laatst een hele goede uitvoering op YT gezien met een andere zanger (Ryan Molloy, tevens acteur).quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week ineens een paar keer Holly Johnson langs in mijn feed, in een strak leer pak
Ze waren in die tijd wel goed, nu nog trouwens.
quote:
Geloof me, ik bescherm julliequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog meer geheimzinnigheid, je lijkt marc wel.
Hmpf.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Geloof me, ik bescherm jullie
had ik het wel goed?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Not even close!quote:
Ik heb het net even geprobeerd te googlen... of het verhaal nog rond waardt... maar kon het niet vinden! Maarja.. Google hèquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn hersens willen het nog wel weten en er komt van alles voorbij in mijn hoofd.
Ik ben aangenaam door deze live versie, echt geweldig om te horen en te zien ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik weet niet of Holly er altijd bij is gebleven. Laatst een hele goede uitvoering op YT gezien met een andere zanger (Ryan Molloy, tevens acteur).
Gelukkig heb ik niet gezocht en weet een AI het dan niet? Niet dat ik het dan ga intikken hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb het net even geprobeerd te googlen... of het verhaal nog rond waardt... maar kon het niet vinden! Maarja.. Google hè
Ja, en dan heb ik het weer gedaan. Ik zeg niets!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet gezocht en weet een AI het dan niet? Niet dat ik het dan ga intikken hoor.
ZEG HET ZEG HET ZEG HET
Sorry
Tsssss dan niet joh.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, en dan heb ik het weer gedaan. Ik zeg niets!
Een week geleden in Carréquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben aangenaam door deze live versie, echt geweldig om te horen en te zien ook.
Ik heb het meteen even opgezocht, Relax is uit 1983 en Holly Johnson heeft de band in 1987 verlaten, en nog later is deze Ryan Molloy erbij gekomen.
Die kapsels toen ook, hoog, hoger, hoogst.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:35 schreef ChocoFan het volgende:
The Romantics met Talking in youre sleep.
Dacht ff dat hij een kogelvrij vest aan hadquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Een week geleden in Carré![]()
![]()
![]()
Maar misschien met een andere band.
Ik heb pas helemaal in een deuk gelegen met die oude jaren 80 clips.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Die kapsels toen ook, hoog, hoger, hoogst.
Dacht eerst ff dat het A-ha was door het plaatjequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Die kapsels toen ook, hoog, hoger, hoogst.
Ja inderdaad, die kwam bij me langs, maar had niet gezien dat het maar zo kort geleden wasquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Een week geleden in Carré![]()
![]()
![]()
Maar misschien met een andere band.
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die kwam bij me langs, maar had niet gezien dat het maar zo kort geleden was
ik was ook wat afgeleid door de broek
A-ha heeft geen hoge kapsels.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dacht eerst ff dat het A-ha was door het plaatje
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die kwam bij me langs, maar had niet gezien dat het maar zo kort geleden was
ik was ook wat afgeleid door de broek
Vrouwen zijn tegenwoordig erger dan mannen!quote:
Ik had nog niet geklikt, nu dus wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen zijn tegenwoordig erger dan mannen!
Don't do it!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had nog niet geklikt, nu dus wel.![]()
Relax
OOoohhwwwww Die klonk VET in mijn 4de hands Golfje met basbuizenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Andere vibe hier
Ja die waren een hele tijd uit elkaar en nu alweer een tijdje samen. Mooie muziek ook. Was er wel fan van.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:46 schreef Deisyy het volgende:
En omdat we het laatst over Tears for Fears hadden, die traden pas ook nog op.
Ohw die draai ik nog vaak.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:46 schreef Deisyy het volgende:
En omdat we het laatst over Tears for Fears hadden, die traden pas ook nog op.
Lekker he chocola, ga je zo van stuiteren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Andere vibe hier
Songs from the Big Chairquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja die waren een hele tijd uit elkaar en nu alweer een tijdje samen. Mooie muziek ook. Was er wel fan van.
Oude toyota met huiskamerboxen achterin.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OOoohhwwwww Die klonk VET in mijn 4de hands Golfje met basbuizen
Heb de LP.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Songs from the Big Chair![]()
Ik ga even deze luisteren![]()
Dit was hockeytoernooi herriequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OOoohhwwwww Die klonk VET in mijn 4de hands Golfje met basbuizen
Downloaden die hap!quote:
Boem, biem, laserbeam, clipje van aparte broek weer op mijn netvlies.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Downloaden die hap!
Ooit trekt iemand ergens een stekker uit... en ............
...wordt het stil.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Downloaden die hap!
Ooit trekt iemand ergens een stekker uit... en ............
What has been seen cannot be unseenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Boem, biem, laserbeam, clipje van aparte broek weer op mijn netvlies.
Ik heb dat ook en heb ze nog die ik zelf gekocht heb, niet veel want had niet veel geld en ik weet ook nog wat mijn eerste singeltje was wat ik zelf kocht, Pat Benatar met love is a battlefield.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:02 schreef Shii het volgende:
Ik heb er herinneringen aan en kan het niet zomaar wegdoen. Singletjes of LP's die ik kocht met m'n zakgeld.Er was toen nog geen online leven en naast tv en radio waren die platen ook wel een hele fijne afleiding.
Ik in In Mijquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aan de overkant.
Sjees, mijn hersens gaan weer lekker snel.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
What has been seen cannot be unseen
Stoer wijf vond ik datquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb dat ook en heb ze nog die ik zelf gekocht heb, niet veel want had niet veel geld en ik weet ook nog wat mijn eerste singeltje was wat ik zelf kocht, Pat Benatar met love is a battlefield.
En dan hopen dat je ze ook op tv kon zien, via Toppop of was er ook al MTV? Geweldige tijd met die clips erbij ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb dat ook en heb ze nog die ik zelf gekocht heb, niet veel want had niet veel geld en ik weet ook nog wat mijn eerste singeltje was wat ik zelf kocht, Pat Benatar met love is a battlefield.
Ik had een vlaag van opruimwoede en mijn dochter had toen een vriend die dol was op vinyl, dus toen heb ik heel veel aan hem gegevenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:02 schreef Shii het volgende:
Ik heb er herinneringen aan en kan het niet zomaar wegdoen. Singletjes of LP's die ik kocht met m'n zakgeld.Er was toen nog geen online leven en naast tv en radio waren die platen ook wel een hele fijne afleiding.
Hahaha die had ook zo'n broek! Vunzen!!quote:
Mjaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is een betere die omhoog kan komen.
We zoeken ze er op uitquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha die had ook zo'n broek! Vunzen!!
En eruit gezet door ouders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stoer wijf vond ik datZielig verhaal wel... zat ze daar in die bus..
Of op vrijdag met een cassettebandje bij de radio om liedjes van de Top 40 op te nemen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:06 schreef Shii het volgende:
[..]
En dan hopen dat je ze ook op tv kon zien, via Toppop of was er ook al MTV? Geweldige tijd met die clips erbij ook.
Ik denk dat MTV er toen net was, dat was echt fantastisch toen en inderdaad wachten tot er weer iets voorbij kwam wat je graag wilde zien. Toppop was ook leuk in die tijd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:06 schreef Shii het volgende:
[..]
En dan hopen dat je ze ook op tv kon zien, via Toppop of was er ook al MTV? Geweldige tijd met die clips erbij ook.
En maar hopen dat die DJ z'n smoel hield op tijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of op vrijdag met een cassettebandje bij de radio om liedjes van de Top 40 op te nemen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had een vlaag van opruimwoede en mijn dochter had toen een vriend die dol was op vinyl, dus toen heb ik heel veel aan hem gegeven
Jaaa Ben Liebrand was op donderdagavond volgensquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En maar hopen dat die DJ z'n smoel hoeld op tijd
Of Ben Liebrand met in de mIx
Heb je ook nog een platenspeler?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]zonde.
Ik heb ook heel veel weggedaan afgelopen jaren maar de lp's en singeltjes blijven.
Die is leuk ja !quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Dit was mijn eerste singeltje
Zou het, vroeger viel mij dat helemaal niet op maar tegenwoordig gaan mijn ogen richting daar als het opvalt.quote:
Oeh ook lekker. Talk about it talk about it talk about itquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Dit was mijn eerste singeltje
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat MTV er toen net was, dat was echt fantastisch toen en inderdaad wachten tot er weer iets voorbij kwam wat je graag wilde zien. Toppop was ook leuk in die tijd.
Nostalgie
David Bowiequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En overal was ophef over![]()
Deze was volgens mij ook al te gewaagd.. sex in de branding![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou het, vroeger viel mij dat helemaal niet op maar tegenwoordig gaan mijn ogen richting daar als het opvalt.Hoort dat bij ouder worden.... OMG
![]()
![]()
Oh en die we net zagen was ook wel extreem opvallend, volgens mij had hij er een cup in of hoe je zo'n ding noemt bij bepaalde sporten. Was iig geen paar sokken.
Nope, wil ze niet meer afspelen want wil ze niet beschadigen en dat gekraak mis ik ook niet, heb van de meeste lp's ook cd's gekocht later en nu alles digitaal.quote:
Een tokquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou het, vroeger viel mij dat helemaal niet op maar tegenwoordig gaan mijn ogen richting daar als het opvalt.Hoort dat bij ouder worden.... OMG
![]()
![]()
Oh en die we net zagen was ook wel extreem opvallend, volgens mij had hij er een cup in of hoe je zo'n ding noemt bij bepaalde sporten. Was iig geen paar sokken.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Gelukkig luisteren wij gewoon naar qualiteit !
Echt wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waarom weet ik wat dit is zonder te openenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was jij ook niet fan van Labyrinth, pas een youtube filmpje daarover gezien dat dat nu echt wel een hele foute film zou zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
David BowieToen ik een jaar of 15 was was ik groot fan van hem, posters op mijn kamer enzo.
Waarom weet ik dat ook?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom weet ik wat dit is zonder te openen
Oh ja, tok.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een tok
Ja dat moet toch bijna wel, het was een bijzonder iets in ieder geval
Nou zeg, ik klikte omdat ik het niet herkende, heel de sfeer in mijn hoofd nu verpest. Gelijk weer weg geklikt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel.
Boyquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Omdat die erg vaak voorbij kwam destijds en ik zelf had er niet veel mee maar jongens geloof ik wel heel erg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom weet ik wat dit is zonder te openen
Maar nu liggen ze ook maar te liggen, of te staan en als je dood bent brengen je kinderen ze naar de kringloopquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, wil ze niet meer afspelen want wil ze niet beschadigen en dat gekraak mis ik ook niet, heb van de meeste lp's ook cd's gekocht later en nu alles digitaal.
Pas bood iemand mij wel een platenspeler aan met usb aansluiting.
Echt hequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]uhuh, hoef het niet eens aan te klikken omdat ik weet welke het is.
Missie geslaagd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou zeg, ik klikte omdat ik het niet herkende, heel de sfeer in mijn hoofd nu verpest. Gelijk weer weg geklikt.![]()
Nee die heb ik eigenlijk nooit gezien, misschien was ik toen alweer voorbij bij Bowie fasequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was jij ook niet fan van Labyrinth, pas een youtube filmpje daarover gezien dat dat nu echt wel een hele foute film zou zijn.Iets met oude kerel met jong meisje en zo.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar nu liggen ze ook maar te liggen, of te staan en als je dood bent brengen je kinderen ze naar de kringloop
Dan zeg ik er verder niets meer over.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee die heb ik eigenlijk nooit gezien, misschien was ik toen alweer voorbij bij Bowie fase
Mijn moeder was ook Queen liefhebberquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Waarschijnlijk wel.
Aan de andere kant, ik heb de Queen collectie van mijn moeder nog steeds en moet echt eens gaan kijken of ik er iets van waarde bij heb zitten. En wie weet worden de lp's van Wham en George Michael ook ooit wat waard.
Ze staan inmiddels binnen handbereik maar durf ze nog steeds niet aan te raken, staan in platenkoffers.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn moeder was ook Queen liefhebber![]()
Het lijkt me sowieso al leuk om al die hoezen te bekijken en kijken welke nummers erop staan, soms stonden de lyrics ook op de hoes, zoals bij Purple Rain.
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat die erg vaak voorbij kwam destijds en ik zelf had er niet veel mee maar jongens geloof ik wel heel erg.
Mijn zus had Purple Rain LPquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn moeder was ook Queen liefhebber![]()
Het lijkt me sowieso al leuk om al die hoezen te bekijken en kijken welke nummers erop staan, soms stonden de lyrics ook op de hoes, zoals bij Purple Rain.
Sex Sellsquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
Zij en
Ja ja, en door deze dame was mijn puberteit een beetje lastig. Vervelende jongens toen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
Zij en
Ja joh, lekker van gaan genieten, doe andersvan die vilten handschoenen aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze staan inmiddels binnen handbereik maar durf ze nog steeds niet aan te raken, staan in platenkoffers.![]()
En klopt, van die lyrics. Wie weet lukt het me binnenkort eindelijk om ze te bekijken.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja joh, lekker van gaan genieten, doe andersvan die vilten handschoenen aan
Das dan wel weer kutquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, en door deze dame was mijn puberteit een beetje lastig. Vervelende jongens toen.![]()
Iets met naam en vroege ontwikkeling van mijn lichaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Die had ik ook en Yazoo, en Patrick Cowley, maar ook Private Dancer, best wel diversquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn zus had Purple Rain LP![]()
Zoveel goeie maar diverse muziek destijds.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das dan wel weer kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wist het nog steeds niet, tot nuquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
Overigens is zij dus lesbisch. Volgens mij wisten we dat toen nog niet of zij zelf ook nog niet. Afijn, tof mens nu. Heb interviews gezien.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das dan wel weer kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist het nog steeds niet, tot nu
Mijn zus had Ticket to the tropicsquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb als het goed is nog een lp van Gerard Joling.Van toen hij net begon he.
Whahah ook lesbisch geworden zekerquote:
Ze zijn nu minder vervelend wil je zeggen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, en door deze dame was mijn puberteit een beetje lastig. Vervelende jongens toen.![]()
Iets met naam en vroege ontwikkeling van mijn lichaam.
Oke, dit zijn minpuntenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb als het goed is nog een lp van Gerard Joling.Van toen hij net begon he.
Dat had ik nou met George Michael.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had een oogje op deze.... die bleek ook lesbisch
Maakt dat uit? Kun je toch nog wel een oogje op haar hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had een oogje op deze.... die bleek ook lesbisch
Hmpf, eigenlijk niet nee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn nu minder vervelend wil je zeggen?
Nee joh, tuurlijk maakt dat niet uit! This nu ff hier het thema met een knipoog!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Kun je toch nog wel een oogje op haar hebben.
Maakt ook niet uit alleen toen ik het allemaal ontdekte dacht ik wel, wtf ik heb dat allemaal niet door hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Kun je toch nog wel een oogje op haar hebben.
Ik bedoelde het ook niet zo streng ofzo, maar mij ook regelmatig gebeurd hoor dat ik een jongen heel aantrekkelijk vond die op mannen valt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee joh, tuurlijk maakt dat niet uit! This nu ff hier het thema met een knipoog!
Misschien maakt ze nog wel spannender
Lol, klopt, echt veel dingen die de woke generatie van nu hebben verpest voor ons ouwetjes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit was ook zo'n verdacht "hitje"
You win some, you loose some, maar het maakt het mens niet minderquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet zo streng ofzo, maar mij ook regelmatig gebeurd hoor dat ik een jongen heel aantrekkelijk vond die op mannen valt.
Pffff.. nou moet ik die film eens gaan opzoekenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, klopt, echt veel dingen die de woke generatie van nu hebben verpest voor ons ouwetjes.
Net als de film Labyrinth, toch blijft het in mijn hoofd een topfilm voor mijn tienerbrein van toen.
Ooh... Hoezo? Lesbo? Te jong? Grote Boys? Waarom past dit... vragen.. vragen.. .quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:41 schreef maily het volgende:
Hier past nu maar één plaatje![]()
Oeh, kweet niet of volwassen mannen dat een leuke film vinden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pffff.. nou moet ik die film eens gaan opzoeken
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh... Hoezo? Lesbo? Te jong? Grote Boys? Waarom past dit... vragen.. vragen.. .
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, kweet niet of volwassen mannen dat een leuke film vinden.
You have no power over me.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, klopt, echt veel dingen die de woke generatie van nu hebben verpest voor ons ouwetjes.
Net als de film Labyrinth, toch blijft het in mijn hoofd een topfilm voor mijn tienerbrein van toen.
Oh ja, dat is waar. Het is wel met Jim Henson poppen, oftewel de maker van the muppets.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Wie zegt dat ik volwassen ben?
Heb je m'n posts weleens gelezen
Zij is hoteldebotel van die jongen en hij geeft uiteindelijk zijn nummer aan de gitarist van de bandquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh... Hoezo? Lesbo? Te jong? Grote Boys? Waarom past dit... vragen.. vragen.. .
Hij staat bij mij in de kast.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik hem binnenkort toch maar weer eens ga bekijken.
Durf je die ook niet aan te raken ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij staat bij mij in de kast.
Hij heeft toch ook een dochter met haar, dacht lilly.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik twijfelde ff over Alyssee of deze...
Volgens mij is Johnny Depp nog met haar aan de boemel geweest...
Pro tip: Let op de saxofonisten!
Aan de boemel? Volgens mij hebben ze samen kinderen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF voor jouw beeld... je krijgt geen kinderen zonder te boemelenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Aan de boemel? Volgens mij hebben ze samen kinderen.
En I like the saxophone.
Fuckerquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Durf je die ook niet aan te raken ?
Aanraken? Ik slaap ermee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Durf je die ook niet aan te raken ?
It's not fair is ook een goede.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
Ik luister nu even deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |