quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou het, vroeger viel mij dat helemaal niet op maar tegenwoordig gaan mijn ogen richting daar als het opvalt.Hoort dat bij ouder worden.... OMG
![]()
![]()
Oh en die we net zagen was ook wel extreem opvallend, volgens mij had hij er een cup in of hoe je zo'n ding noemt bij bepaalde sporten. Was iig geen paar sokken.
Nope, wil ze niet meer afspelen want wil ze niet beschadigen en dat gekraak mis ik ook niet, heb van de meeste lp's ook cd's gekocht later en nu alles digitaal.quote:
Een tokquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou het, vroeger viel mij dat helemaal niet op maar tegenwoordig gaan mijn ogen richting daar als het opvalt.Hoort dat bij ouder worden.... OMG
![]()
![]()
Oh en die we net zagen was ook wel extreem opvallend, volgens mij had hij er een cup in of hoe je zo'n ding noemt bij bepaalde sporten. Was iig geen paar sokken.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Gelukkig luisteren wij gewoon naar qualiteit !
Bekijk deze YouTube-video
Echt wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waarom weet ik wat dit is zonder te openenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was jij ook niet fan van Labyrinth, pas een youtube filmpje daarover gezien dat dat nu echt wel een hele foute film zou zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
David BowieToen ik een jaar of 15 was was ik groot fan van hem, posters op mijn kamer enzo.
Waarom weet ik dat ook?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom weet ik wat dit is zonder te openen
Oh ja, tok.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een tok
Ja dat moet toch bijna wel, het was een bijzonder iets in ieder geval
Nou zeg, ik klikte omdat ik het niet herkende, heel de sfeer in mijn hoofd nu verpest. Gelijk weer weg geklikt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel.
Boyquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Omdat die erg vaak voorbij kwam destijds en ik zelf had er niet veel mee maar jongens geloof ik wel heel erg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom weet ik wat dit is zonder te openen
Maar nu liggen ze ook maar te liggen, of te staan en als je dood bent brengen je kinderen ze naar de kringloopquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, wil ze niet meer afspelen want wil ze niet beschadigen en dat gekraak mis ik ook niet, heb van de meeste lp's ook cd's gekocht later en nu alles digitaal.
Pas bood iemand mij wel een platenspeler aan met usb aansluiting.
Echt hequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]uhuh, hoef het niet eens aan te klikken omdat ik weet welke het is.
Missie geslaagd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou zeg, ik klikte omdat ik het niet herkende, heel de sfeer in mijn hoofd nu verpest. Gelijk weer weg geklikt.![]()
Nee die heb ik eigenlijk nooit gezien, misschien was ik toen alweer voorbij bij Bowie fasequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was jij ook niet fan van Labyrinth, pas een youtube filmpje daarover gezien dat dat nu echt wel een hele foute film zou zijn.Iets met oude kerel met jong meisje en zo.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar nu liggen ze ook maar te liggen, of te staan en als je dood bent brengen je kinderen ze naar de kringloop
Dan zeg ik er verder niets meer over.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee die heb ik eigenlijk nooit gezien, misschien was ik toen alweer voorbij bij Bowie fase
Mijn moeder was ook Queen liefhebberquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Waarschijnlijk wel.
Aan de andere kant, ik heb de Queen collectie van mijn moeder nog steeds en moet echt eens gaan kijken of ik er iets van waarde bij heb zitten. En wie weet worden de lp's van Wham en George Michael ook ooit wat waard.
Ze staan inmiddels binnen handbereik maar durf ze nog steeds niet aan te raken, staan in platenkoffers.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn moeder was ook Queen liefhebber![]()
Het lijkt me sowieso al leuk om al die hoezen te bekijken en kijken welke nummers erop staan, soms stonden de lyrics ook op de hoes, zoals bij Purple Rain.
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat die erg vaak voorbij kwam destijds en ik zelf had er niet veel mee maar jongens geloof ik wel heel erg.
Mijn zus had Purple Rain LPquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn moeder was ook Queen liefhebber![]()
Het lijkt me sowieso al leuk om al die hoezen te bekijken en kijken welke nummers erop staan, soms stonden de lyrics ook op de hoes, zoals bij Purple Rain.
Sex Sellsquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
Zij en
Ja ja, en door deze dame was mijn puberteit een beetje lastig. Vervelende jongens toen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
Zij en
Ja joh, lekker van gaan genieten, doe andersvan die vilten handschoenen aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze staan inmiddels binnen handbereik maar durf ze nog steeds niet aan te raken, staan in platenkoffers.![]()
En klopt, van die lyrics. Wie weet lukt het me binnenkort eindelijk om ze te bekijken.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja joh, lekker van gaan genieten, doe andersvan die vilten handschoenen aan
Das dan wel weer kutquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, en door deze dame was mijn puberteit een beetje lastig. Vervelende jongens toen.![]()
Iets met naam en vroege ontwikkeling van mijn lichaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Die had ik ook en Yazoo, en Patrick Cowley, maar ook Private Dancer, best wel diversquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn zus had Purple Rain LP![]()
Zoveel goeie maar diverse muziek destijds.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das dan wel weer kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wist het nog steeds niet, tot nuquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
Overigens is zij dus lesbisch. Volgens mij wisten we dat toen nog niet of zij zelf ook nog niet. Afijn, tof mens nu. Heb interviews gezien.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das dan wel weer kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist het nog steeds niet, tot nu
Mijn zus had Ticket to the tropicsquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb als het goed is nog een lp van Gerard Joling.Van toen hij net begon he.
Whahah ook lesbisch geworden zekerquote:
Ze zijn nu minder vervelend wil je zeggen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, en door deze dame was mijn puberteit een beetje lastig. Vervelende jongens toen.![]()
Iets met naam en vroege ontwikkeling van mijn lichaam.
Oke, dit zijn minpuntenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb als het goed is nog een lp van Gerard Joling.Van toen hij net begon he.
Dat had ik nou met George Michael.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had een oogje op deze.... die bleek ook lesbisch
Maakt dat uit? Kun je toch nog wel een oogje op haar hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had een oogje op deze.... die bleek ook lesbisch
Hmpf, eigenlijk niet nee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn nu minder vervelend wil je zeggen?
Nee joh, tuurlijk maakt dat niet uit! This nu ff hier het thema met een knipoog!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Kun je toch nog wel een oogje op haar hebben.
Maakt ook niet uit alleen toen ik het allemaal ontdekte dacht ik wel, wtf ik heb dat allemaal niet door hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Kun je toch nog wel een oogje op haar hebben.
Ik bedoelde het ook niet zo streng ofzo, maar mij ook regelmatig gebeurd hoor dat ik een jongen heel aantrekkelijk vond die op mannen valt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee joh, tuurlijk maakt dat niet uit! This nu ff hier het thema met een knipoog!
Misschien maakt ze nog wel spannender
Lol, klopt, echt veel dingen die de woke generatie van nu hebben verpest voor ons ouwetjes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit was ook zo'n verdacht "hitje"
You win some, you loose some, maar het maakt het mens niet minderquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet zo streng ofzo, maar mij ook regelmatig gebeurd hoor dat ik een jongen heel aantrekkelijk vond die op mannen valt.
Pffff.. nou moet ik die film eens gaan opzoekenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, klopt, echt veel dingen die de woke generatie van nu hebben verpest voor ons ouwetjes.
Net als de film Labyrinth, toch blijft het in mijn hoofd een topfilm voor mijn tienerbrein van toen.
Ooh... Hoezo? Lesbo? Te jong? Grote Boys? Waarom past dit... vragen.. vragen.. .quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:41 schreef maily het volgende:
Hier past nu maar één plaatje![]()
Oeh, kweet niet of volwassen mannen dat een leuke film vinden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pffff.. nou moet ik die film eens gaan opzoeken
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh... Hoezo? Lesbo? Te jong? Grote Boys? Waarom past dit... vragen.. vragen.. .
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, kweet niet of volwassen mannen dat een leuke film vinden.
You have no power over me.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, klopt, echt veel dingen die de woke generatie van nu hebben verpest voor ons ouwetjes.
Net als de film Labyrinth, toch blijft het in mijn hoofd een topfilm voor mijn tienerbrein van toen.
Oh ja, dat is waar. Het is wel met Jim Henson poppen, oftewel de maker van the muppets.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Wie zegt dat ik volwassen ben?
Heb je m'n posts weleens gelezen
Zij is hoteldebotel van die jongen en hij geeft uiteindelijk zijn nummer aan de gitarist van de bandquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh... Hoezo? Lesbo? Te jong? Grote Boys? Waarom past dit... vragen.. vragen.. .
Hij staat bij mij in de kast.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik hem binnenkort toch maar weer eens ga bekijken.
Durf je die ook niet aan te raken ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij staat bij mij in de kast.
Hij heeft toch ook een dochter met haar, dacht lilly.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik twijfelde ff over Alyssee of deze...
Volgens mij is Johnny Depp nog met haar aan de boemel geweest...
Pro tip: Let op de saxofonisten!
Aan de boemel? Volgens mij hebben ze samen kinderen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF voor jouw beeld... je krijgt geen kinderen zonder te boemelenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Aan de boemel? Volgens mij hebben ze samen kinderen.
En I like the saxophone.
Fuckerquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Durf je die ook niet aan te raken ?
Aanraken? Ik slaap ermee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Durf je die ook niet aan te raken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |