Lol, klopt, echt veel dingen die de woke generatie van nu hebben verpest voor ons ouwetjes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit was ook zo'n verdacht "hitje"
Bekijk deze YouTube-video
You win some, you loose some, maar het maakt het mens niet minderquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet zo streng ofzo, maar mij ook regelmatig gebeurd hoor dat ik een jongen heel aantrekkelijk vond die op mannen valt.
Pffff.. nou moet ik die film eens gaan opzoekenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, klopt, echt veel dingen die de woke generatie van nu hebben verpest voor ons ouwetjes.
Net als de film Labyrinth, toch blijft het in mijn hoofd een topfilm voor mijn tienerbrein van toen.
Ooh... Hoezo? Lesbo? Te jong? Grote Boys? Waarom past dit... vragen.. vragen.. .quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:41 schreef maily het volgende:
Hier past nu maar één plaatje![]()
Oeh, kweet niet of volwassen mannen dat een leuke film vinden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pffff.. nou moet ik die film eens gaan opzoeken
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh... Hoezo? Lesbo? Te jong? Grote Boys? Waarom past dit... vragen.. vragen.. .
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, kweet niet of volwassen mannen dat een leuke film vinden.
You have no power over me.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, klopt, echt veel dingen die de woke generatie van nu hebben verpest voor ons ouwetjes.
Net als de film Labyrinth, toch blijft het in mijn hoofd een topfilm voor mijn tienerbrein van toen.
Oh ja, dat is waar. Het is wel met Jim Henson poppen, oftewel de maker van the muppets.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Wie zegt dat ik volwassen ben?
Heb je m'n posts weleens gelezen
Zij is hoteldebotel van die jongen en hij geeft uiteindelijk zijn nummer aan de gitarist van de bandquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh... Hoezo? Lesbo? Te jong? Grote Boys? Waarom past dit... vragen.. vragen.. .
Hij staat bij mij in de kast.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik hem binnenkort toch maar weer eens ga bekijken.
Durf je die ook niet aan te raken ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij staat bij mij in de kast.
Hij heeft toch ook een dochter met haar, dacht lilly.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik twijfelde ff over Alyssee of deze...
Volgens mij is Johnny Depp nog met haar aan de boemel geweest...
Pro tip: Let op de saxofonisten!
Aan de boemel? Volgens mij hebben ze samen kinderen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF voor jouw beeld... je krijgt geen kinderen zonder te boemelenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Aan de boemel? Volgens mij hebben ze samen kinderen.
En I like the saxophone.
Fuckerquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Durf je die ook niet aan te raken ?
Aanraken? Ik slaap ermee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Durf je die ook niet aan te raken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |