quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou het, vroeger viel mij dat helemaal niet op maar tegenwoordig gaan mijn ogen richting daar als het opvalt.Hoort dat bij ouder worden.... OMG
![]()
![]()
Oh en die we net zagen was ook wel extreem opvallend, volgens mij had hij er een cup in of hoe je zo'n ding noemt bij bepaalde sporten. Was iig geen paar sokken.
Nope, wil ze niet meer afspelen want wil ze niet beschadigen en dat gekraak mis ik ook niet, heb van de meeste lp's ook cd's gekocht later en nu alles digitaal.quote:
Een tokquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou het, vroeger viel mij dat helemaal niet op maar tegenwoordig gaan mijn ogen richting daar als het opvalt.Hoort dat bij ouder worden.... OMG
![]()
![]()
Oh en die we net zagen was ook wel extreem opvallend, volgens mij had hij er een cup in of hoe je zo'n ding noemt bij bepaalde sporten. Was iig geen paar sokken.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Gelukkig luisteren wij gewoon naar qualiteit !
Bekijk deze YouTube-video
Echt wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waarom weet ik wat dit is zonder te openenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was jij ook niet fan van Labyrinth, pas een youtube filmpje daarover gezien dat dat nu echt wel een hele foute film zou zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
David BowieToen ik een jaar of 15 was was ik groot fan van hem, posters op mijn kamer enzo.
Waarom weet ik dat ook?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom weet ik wat dit is zonder te openen
Oh ja, tok.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een tok
Ja dat moet toch bijna wel, het was een bijzonder iets in ieder geval
Nou zeg, ik klikte omdat ik het niet herkende, heel de sfeer in mijn hoofd nu verpest. Gelijk weer weg geklikt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel.
Boyquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Omdat die erg vaak voorbij kwam destijds en ik zelf had er niet veel mee maar jongens geloof ik wel heel erg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom weet ik wat dit is zonder te openen
Maar nu liggen ze ook maar te liggen, of te staan en als je dood bent brengen je kinderen ze naar de kringloopquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, wil ze niet meer afspelen want wil ze niet beschadigen en dat gekraak mis ik ook niet, heb van de meeste lp's ook cd's gekocht later en nu alles digitaal.
Pas bood iemand mij wel een platenspeler aan met usb aansluiting.
Echt hequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]uhuh, hoef het niet eens aan te klikken omdat ik weet welke het is.
Missie geslaagd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou zeg, ik klikte omdat ik het niet herkende, heel de sfeer in mijn hoofd nu verpest. Gelijk weer weg geklikt.![]()
Nee die heb ik eigenlijk nooit gezien, misschien was ik toen alweer voorbij bij Bowie fasequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was jij ook niet fan van Labyrinth, pas een youtube filmpje daarover gezien dat dat nu echt wel een hele foute film zou zijn.Iets met oude kerel met jong meisje en zo.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar nu liggen ze ook maar te liggen, of te staan en als je dood bent brengen je kinderen ze naar de kringloop
Dan zeg ik er verder niets meer over.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee die heb ik eigenlijk nooit gezien, misschien was ik toen alweer voorbij bij Bowie fase
Mijn moeder was ook Queen liefhebberquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Waarschijnlijk wel.
Aan de andere kant, ik heb de Queen collectie van mijn moeder nog steeds en moet echt eens gaan kijken of ik er iets van waarde bij heb zitten. En wie weet worden de lp's van Wham en George Michael ook ooit wat waard.
Ze staan inmiddels binnen handbereik maar durf ze nog steeds niet aan te raken, staan in platenkoffers.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn moeder was ook Queen liefhebber![]()
Het lijkt me sowieso al leuk om al die hoezen te bekijken en kijken welke nummers erop staan, soms stonden de lyrics ook op de hoes, zoals bij Purple Rain.
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat die erg vaak voorbij kwam destijds en ik zelf had er niet veel mee maar jongens geloof ik wel heel erg.
Mijn zus had Purple Rain LPquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn moeder was ook Queen liefhebber![]()
Het lijkt me sowieso al leuk om al die hoezen te bekijken en kijken welke nummers erop staan, soms stonden de lyrics ook op de hoes, zoals bij Purple Rain.
Sex Sellsquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?
Zij en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |