Leuke katten pullupquote:
Ah tof!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:28 schreef Prisha het volgende:
Ik heb kaartjes voor Tori Amos in Carré volgend jaar![]()
Toch wel in de winter?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:28 schreef Prisha het volgende:
Toch wel op een woensdag?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben niet heel bekend met haar werk
Ik wil ook mee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:28 schreef Prisha het volgende:
Nu heeft hij nóg een excuus om een oorlog met Venezuela te beginnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
De Nobelprijs voor de vrede gaat naar ..............
María Corina Machado
Dus niet naar die walgelijke haattrol![]()
trump
![]()
Ook geen muziek waarvan je uit je oren gaat bloeden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn ding tbh
Nee, dat ook weer niet., het is geen Coldplay of DJ Tiestoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook geen muziek waarvan je uit je oren gaat bloeden?
Mijn dag is gelukkig goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
De Nobelprijs voor de vrede gaat naar ..............
María Corina Machado
Dus niet naar die walgelijke haattrol![]()
trump
![]()
Het is ook geen The Highwaymen of Daftpunkquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet., het is geen Coldplay of DJ Tiesto
Doe ik ook. En dat is redelijk gevarieerd, maar wel in de rock hoek.. Van soft rock tot Heavy Metal. Met hier en daar een uitzondering..quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is ook geen The Highwaymen of Daftpunk
Gewoon kiezen waar jij blij van wordt
Weet dat jij zo nu en dan Heavy Metal luistertquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doe ik ook. En dat is redelijk gevarieerd, maar wel in de rock hoek.. Van soft rock tot Heavy Metal. Met hier en daar een uitzondering..
Nu staat Those Damn Crows op een bandje uit Wales die ik komende dinsdag live ga zien
Zijn ook niet echt heel bekend. Maar via Spotify ontdek je wel eens wat, en deze band kwam dus wel eens voorbij en vond ik prima klinken en ze treden op in 013 (kleine zaal). Dus voor mij gewoon te doen ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet dat jij zo nu en dan Heavy Metal luistert
Those Damn Crows nog nooit van gehoord
Heb je een youtube ervan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn ook niet echt heel bekend. Maar via Spotify ontdek je wel eens wat, en deze band kwam dus wel eens voorbij en vond ik prima klinken en ze treden op in 013 (kleine zaal). Dus voor mij gewoon te doen ook.
Het is geen metal trouwens, maar gewoon rock met af en toe een hardrock randje.
Niet verkeerd, niet helemaal mijn smaak maar goede muziekquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
![]()
Te clean voor mij, ik hou van rauwe doom metalquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
![]()
Jemigquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Te clean voor mij, ik hou van rauwe doom metal
25 aprilquote:
Daar kan ik wel van genieten hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Te clean voor mij, ik hou van rauwe doom metal
Dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar kan ik wel van genieten hoor.
En natuurlijk Black Sabbath, wat ik zelf (en ook wel anderen) als een grondlegger van de doom beschouw
Ik vind de meeste metalsoorten wel fijn. Maar ik ga het liefste naar concerten van Thrash of Sympho/powermetal bandsquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:47 schreef Prisha het volgende:
Ik hou ook van metal. Death metal, doom metal, symphonic. Alle metal wel.
Prog rock/metal is ook wel mijn fave.
M'n muzieksmaak is heel gevarieerd. Alleen schlagermuziek kan me niet zo bekoren (tenzij ik wat biertjes op heb)
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar kan ik wel van genieten hoor.
En natuurlijk Black Sabbath, wat ik zelf (en ook wel anderen) als een grondlegger van de doom beschouw
Ze noemen hem ook wel potusquote:
Ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |