Moet hij zijn andere ik dan niet geleuven?quote:
Jij hoort stemmen zekerquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet hij zijn andere ik dan niet geleuven?
Joy ook alquote:
A duck's mind is a joy forever.quote:
quote:
Neuh, scheelde maar 1 letterquote:
Ik en mijn parkiet hebben geen idee.quote:
Die kende je toch al wel?quote:
Is toch wel redelijk bekendquote:
Past wel een beetje bij dezequote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:28 schreef pullup het volgende:
Niet iets dat ik normaal gesproken zelf opzet of heen zou gaan maar dit is wel heel erg leuk
Die ken ik welquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Past wel een beetje bij deze
Bekijk deze YouTube-video
Dat weet ik jaquote:
Ik heb ze ooit een keer in Paradiso gezien. Was een mooi concertquote:
Wat is een zwarter genre? Death metal?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:43 schreef pullup het volgende:
Ik luister af en toe wel dit soort muziek hoor maar meestal is het een wat zwarter genre
Reggae of soul, Funkquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is een zwarter genre? Death metal?
Ah, net weer niet mijn genrequote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Reggae of soul, Funk
Maar ook wel triphop of new wave en dat is weer witter
Komen de Cylons?quote:
By your commandquote:
Tijdje terug nog eens zitten kijken,quote:
Het looplicht van KITT is trouwens gebaseerd op de Cylons.quote:
En ene Jessicaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:59 schreef Domnivoor het volgende:
In The A-team loopt ook een cylon rond
Leuke katten pullupquote:
Ah tof!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:28 schreef Prisha het volgende:
Ik heb kaartjes voor Tori Amos in Carré volgend jaar![]()
Toch wel in de winter?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:28 schreef Prisha het volgende:
Toch wel op een woensdag?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben niet heel bekend met haar werk
Ik wil ook mee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:28 schreef Prisha het volgende:
Nu heeft hij nóg een excuus om een oorlog met Venezuela te beginnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
De Nobelprijs voor de vrede gaat naar ..............
María Corina Machado
Dus niet naar die walgelijke haattrol![]()
trump
![]()
Ook geen muziek waarvan je uit je oren gaat bloeden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn ding tbh
Nee, dat ook weer niet., het is geen Coldplay of DJ Tiestoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook geen muziek waarvan je uit je oren gaat bloeden?
Mijn dag is gelukkig goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
De Nobelprijs voor de vrede gaat naar ..............
María Corina Machado
Dus niet naar die walgelijke haattrol![]()
trump
![]()
Het is ook geen The Highwaymen of Daftpunkquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet., het is geen Coldplay of DJ Tiesto
Doe ik ook. En dat is redelijk gevarieerd, maar wel in de rock hoek.. Van soft rock tot Heavy Metal. Met hier en daar een uitzondering..quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is ook geen The Highwaymen of Daftpunk
Gewoon kiezen waar jij blij van wordt
Weet dat jij zo nu en dan Heavy Metal luistertquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doe ik ook. En dat is redelijk gevarieerd, maar wel in de rock hoek.. Van soft rock tot Heavy Metal. Met hier en daar een uitzondering..
Nu staat Those Damn Crows op een bandje uit Wales die ik komende dinsdag live ga zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |