quote:
Geloof me, ik bescherm julliequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog meer geheimzinnigheid, je lijkt marc wel.
Hmpf.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Geloof me, ik bescherm jullie
had ik het wel goed?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Not even close!quote:
Ik heb het net even geprobeerd te googlen... of het verhaal nog rond waardt... maar kon het niet vinden! Maarja.. Google hèquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn hersens willen het nog wel weten en er komt van alles voorbij in mijn hoofd.
Ik ben aangenaam door deze live versie, echt geweldig om te horen en te zien ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik weet niet of Holly er altijd bij is gebleven. Laatst een hele goede uitvoering op YT gezien met een andere zanger (Ryan Molloy, tevens acteur).
Bekijk deze YouTube-video
Gelukkig heb ik niet gezocht en weet een AI het dan niet? Niet dat ik het dan ga intikken hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb het net even geprobeerd te googlen... of het verhaal nog rond waardt... maar kon het niet vinden! Maarja.. Google hè
Ja, en dan heb ik het weer gedaan. Ik zeg niets!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet gezocht en weet een AI het dan niet? Niet dat ik het dan ga intikken hoor.
ZEG HET ZEG HET ZEG HET
Sorry
Tsssss dan niet joh.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, en dan heb ik het weer gedaan. Ik zeg niets!
Een week geleden in Carréquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben aangenaam door deze live versie, echt geweldig om te horen en te zien ook.
Ik heb het meteen even opgezocht, Relax is uit 1983 en Holly Johnson heeft de band in 1987 verlaten, en nog later is deze Ryan Molloy erbij gekomen.
Die kapsels toen ook, hoog, hoger, hoogst.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:35 schreef ChocoFan het volgende:
The Romantics met Talking in youre sleep.
Dacht ff dat hij een kogelvrij vest aan hadquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Een week geleden in Carré![]()
![]()
![]()
Maar misschien met een andere band.
Ik heb pas helemaal in een deuk gelegen met die oude jaren 80 clips.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Die kapsels toen ook, hoog, hoger, hoogst.
Dacht eerst ff dat het A-ha was door het plaatjequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Die kapsels toen ook, hoog, hoger, hoogst.
Ja inderdaad, die kwam bij me langs, maar had niet gezien dat het maar zo kort geleden wasquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Een week geleden in Carré![]()
![]()
![]()
Maar misschien met een andere band.
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die kwam bij me langs, maar had niet gezien dat het maar zo kort geleden was
ik was ook wat afgeleid door de broek
A-ha heeft geen hoge kapsels.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dacht eerst ff dat het A-ha was door het plaatje
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die kwam bij me langs, maar had niet gezien dat het maar zo kort geleden was
ik was ook wat afgeleid door de broek
Vrouwen zijn tegenwoordig erger dan mannen!quote:
Ik had nog niet geklikt, nu dus wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen zijn tegenwoordig erger dan mannen!
Don't do it!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had nog niet geklikt, nu dus wel.![]()
Relax
Da's een kuif.quote:
OOoohhwwwww Die klonk VET in mijn 4de hands Golfje met basbuizenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Andere vibe hier
Ja die waren een hele tijd uit elkaar en nu alweer een tijdje samen. Mooie muziek ook. Was er wel fan van.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:46 schreef Deisyy het volgende:
En omdat we het laatst over Tears for Fears hadden, die traden pas ook nog op.
Ohw die draai ik nog vaak.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:46 schreef Deisyy het volgende:
En omdat we het laatst over Tears for Fears hadden, die traden pas ook nog op.
Lekker he chocola, ga je zo van stuiteren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Andere vibe hier
Songs from the Big Chairquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja die waren een hele tijd uit elkaar en nu alweer een tijdje samen. Mooie muziek ook. Was er wel fan van.
Oude toyota met huiskamerboxen achterin.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OOoohhwwwww Die klonk VET in mijn 4de hands Golfje met basbuizen
Heb de LP.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Songs from the Big Chair![]()
Ik ga even deze luisteren![]()
Dit was hockeytoernooi herriequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OOoohhwwwww Die klonk VET in mijn 4de hands Golfje met basbuizen
quote:
Downloaden die hap!quote:
Boem, biem, laserbeam, clipje van aparte broek weer op mijn netvlies.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Downloaden die hap!
Ooit trekt iemand ergens een stekker uit... en ............
...wordt het stil.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Downloaden die hap!
Ooit trekt iemand ergens een stekker uit... en ............
What has been seen cannot be unseenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Boem, biem, laserbeam, clipje van aparte broek weer op mijn netvlies.
Ik heb dat ook en heb ze nog die ik zelf gekocht heb, niet veel want had niet veel geld en ik weet ook nog wat mijn eerste singeltje was wat ik zelf kocht, Pat Benatar met love is a battlefield.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:02 schreef Shii het volgende:
Ik heb er herinneringen aan en kan het niet zomaar wegdoen. Singletjes of LP's die ik kocht met m'n zakgeld.Er was toen nog geen online leven en naast tv en radio waren die platen ook wel een hele fijne afleiding.
Ik in In Mijquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aan de overkant.
Sjees, mijn hersens gaan weer lekker snel.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
What has been seen cannot be unseen
Stoer wijf vond ik datquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb dat ook en heb ze nog die ik zelf gekocht heb, niet veel want had niet veel geld en ik weet ook nog wat mijn eerste singeltje was wat ik zelf kocht, Pat Benatar met love is a battlefield.
En dan hopen dat je ze ook op tv kon zien, via Toppop of was er ook al MTV? Geweldige tijd met die clips erbij ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb dat ook en heb ze nog die ik zelf gekocht heb, niet veel want had niet veel geld en ik weet ook nog wat mijn eerste singeltje was wat ik zelf kocht, Pat Benatar met love is a battlefield.
Ik had een vlaag van opruimwoede en mijn dochter had toen een vriend die dol was op vinyl, dus toen heb ik heel veel aan hem gegevenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:02 schreef Shii het volgende:
Ik heb er herinneringen aan en kan het niet zomaar wegdoen. Singletjes of LP's die ik kocht met m'n zakgeld.Er was toen nog geen online leven en naast tv en radio waren die platen ook wel een hele fijne afleiding.
Hahaha die had ook zo'n broek! Vunzen!!quote:
Mjaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is een betere die omhoog kan komen.
We zoeken ze er op uitquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha die had ook zo'n broek! Vunzen!!
En eruit gezet door ouders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stoer wijf vond ik datZielig verhaal wel... zat ze daar in die bus..
Of op vrijdag met een cassettebandje bij de radio om liedjes van de Top 40 op te nemen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:06 schreef Shii het volgende:
[..]
En dan hopen dat je ze ook op tv kon zien, via Toppop of was er ook al MTV? Geweldige tijd met die clips erbij ook.
Ik denk dat MTV er toen net was, dat was echt fantastisch toen en inderdaad wachten tot er weer iets voorbij kwam wat je graag wilde zien. Toppop was ook leuk in die tijd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:06 schreef Shii het volgende:
[..]
En dan hopen dat je ze ook op tv kon zien, via Toppop of was er ook al MTV? Geweldige tijd met die clips erbij ook.
En maar hopen dat die DJ z'n smoel hield op tijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of op vrijdag met een cassettebandje bij de radio om liedjes van de Top 40 op te nemen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had een vlaag van opruimwoede en mijn dochter had toen een vriend die dol was op vinyl, dus toen heb ik heel veel aan hem gegeven
Jaaa Ben Liebrand was op donderdagavond volgensquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En maar hopen dat die DJ z'n smoel hoeld op tijd
Of Ben Liebrand met in de mIx
Heb je ook nog een platenspeler?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]zonde.
Ik heb ook heel veel weggedaan afgelopen jaren maar de lp's en singeltjes blijven.
Die is leuk ja !quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Dit was mijn eerste singeltje
Zou het, vroeger viel mij dat helemaal niet op maar tegenwoordig gaan mijn ogen richting daar als het opvalt.quote:
Oeh ook lekker. Talk about it talk about it talk about itquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Dit was mijn eerste singeltje
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat MTV er toen net was, dat was echt fantastisch toen en inderdaad wachten tot er weer iets voorbij kwam wat je graag wilde zien. Toppop was ook leuk in die tijd.
Nostalgie
David Bowiequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En overal was ophef over![]()
Deze was volgens mij ook al te gewaagd.. sex in de branding![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |