Ik had nog niet geklikt, nu dus wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen zijn tegenwoordig erger dan mannen!
Don't do it!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had nog niet geklikt, nu dus wel.![]()
Relax
Da's een kuif.quote:
OOoohhwwwww Die klonk VET in mijn 4de hands Golfje met basbuizenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Andere vibe hier
Bekijk deze YouTube-video
Ja die waren een hele tijd uit elkaar en nu alweer een tijdje samen. Mooie muziek ook. Was er wel fan van.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:46 schreef Deisyy het volgende:
En omdat we het laatst over Tears for Fears hadden, die traden pas ook nog op.
Ohw die draai ik nog vaak.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:46 schreef Deisyy het volgende:
En omdat we het laatst over Tears for Fears hadden, die traden pas ook nog op.
Lekker he chocola, ga je zo van stuiteren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Andere vibe hier
Songs from the Big Chairquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja die waren een hele tijd uit elkaar en nu alweer een tijdje samen. Mooie muziek ook. Was er wel fan van.
Oude toyota met huiskamerboxen achterin.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OOoohhwwwww Die klonk VET in mijn 4de hands Golfje met basbuizen
Heb de LP.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Songs from the Big Chair![]()
Ik ga even deze luisteren![]()
Dit was hockeytoernooi herriequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OOoohhwwwww Die klonk VET in mijn 4de hands Golfje met basbuizen
quote:
Downloaden die hap!quote:
Boem, biem, laserbeam, clipje van aparte broek weer op mijn netvlies.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Downloaden die hap!
Ooit trekt iemand ergens een stekker uit... en ............
...wordt het stil.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Downloaden die hap!
Ooit trekt iemand ergens een stekker uit... en ............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |