abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218956091
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:47 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Eens hoor, maar ik heb bij Caroline wel een beetje het idee dat het allemaal een tandje wordt aangedikt als het in haar voordeel kan uitpakken.
Nog meer aangedikte verwijten van van der Plas
https://x.com/mmeeuw/status/1975223092168495609
  maandag 6 oktober 2025 @ 22:59:45 #52
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_218956168
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Dat is het enige conflict waar wij het actief ondersteunen.
Is dat 'altijd solidair'? Soms heb ik de indruk dat mensen niet goed kunnen lezen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218956180
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:38 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat gaat om dit: https://www.gelderlander.(...)er-zegt-af~afa59caf/
Dat is uiteraard ernstig, een volksvertegenwoordiger die niet overal kan komen is schandalig, wat voor mening die volksvertegenwoordiger ook heeft.
Ze moet zich niet aanstellen. Van der Plas als volksvertegenwoordiger is schandalig, zo iemand zou allang moeten zijn afgeserveerd. Goed dat mensen zich uitspreken tegen haar politiek.
pi_218956196
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:40 schreef Hanca het volgende:

[..]
Volgens mij steunen wij Oeganda veel meer dan Israël, momenteel.
Nederlandse bedrijven investeren per jaar meer dan 50 miljard in Oeganda???!!!
Heb je daar een bron van?

quote:
Nederland heeft in 2023 ruim 49 miljard euro in Israël gestoken
https://www.volkskrant.nl(...)-in-israel~b7268424/
pi_218956197
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:59 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
LOL, wat is het toch een stokende hooi trol!
De act van Caroline die zich als buitenstaander van Haagse politieke spelletjes presenteert kan ook wel definitief bij het grof vuil :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218956321
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 23:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ze moet zich niet aanstellen. Van der Plas als volksvertegenwoordiger is schandalig, zo iemand zou allang moeten zijn afgeserveerd. Goed dat mensen zich uitspreken tegen haar politiek.
Kijk, dit is nou het barmhartige links O+

Wie wil hier nou niet op stemmen?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218956501
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:40 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Als zelfs Carolientje al bedreigingen krijgt weet je dat Links compleet overspannen en hysterisch in de maatschappij staat door de verre oorlog tegen het terrorisme van Hamas.
Ik vind jou wederom overdreven reageren. Ik zal het niet "compleet en overspannen en hysterisch" noemen. Dat is jouw demonisering.
Jij beschuldigt een paar miljoen mensen die zich links noemen van hysterisch reageren door die verre oorlog van Israelische terroristen . Je zit gevangen in je hardvochtigheid, je onvermogen tot medemenselijkheid
pi_218956821
quote:

[..]
Dit is hoogleraar bij de uni waar het debat is hè, dat is volkomen doorgeslagen tuig.

pi_218956842
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 07:44 schreef nostra het volgende:

[..]
Dit is hoogleraar bij de uni waar het debat is hè, dat is volkomen doorgeslagen tuig.

[ afbeelding ]
Het debat was al verplaatst naar De Gelderlander op kantoor.
https://www.ad.nl/binnenl(...)gd-protest~afa59caf/
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_218956844
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 23:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Kijk, dit is nou het barmhartige links O+

Wie wil hier nou niet op stemmen?
De agro-industrie

Oh..niet.
pi_218956847
quote:

[..]
Denk je nou echt dat dit mensen helpt overtuigen dat links het beter zou doen? Als ik zulke teksten lees denk ik vooral: laten we maar hopen op zoveel mogelijk middenkabinet, als links ook al net zo radicaliseert als rechts. Probeer eens wat nuance en zonder polariseren.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_218956856
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 07:50 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het debat was al verplaatst naar De Gelderlander op kantoor.
https://www.ad.nl/binnenl(...)gd-protest~afa59caf/
Dat weten die lui natuurlijk ook en die zijn ook gewoon mobiel. Gezien de oproepen en de teksten van hun semi- (of inmiddels volkomen) gelegitimeerde voortrekker, zou ik ook niet verwachten dat dat protest zou bestaan uit wat pollepels op lege pannen slaan.
pi_218956860
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 07:55 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat weten die lui natuurlijk ook en die zijn ook gewoon mobiel. Gezien de oproepen en de teksten van hun semi- (of inmiddels volkomen) gelegitimeerde voortrekker, zou ik ook niet verwachten dat dat protest zou bestaan uit wat pollepels op lege pannen slaan.
Het verplaatsen was tot het afzeggen van Van der Plas geheim gehouden. Maar blijkbaar niet geheim genoeg, er heeft iemand gelekt.

Dat we debatlocaties geheim moeten houden in Nederland is trouwens echt schandalig.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 07:56:57 #65
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218956862
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, die hebben hun doel weer bereikt. Dat vd Plas zelf ook een idioot is doet daar niets aan af.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 08:42:41 #66
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218957153
Terrorisme is ze zelf ook niet vies van. Dit is gewoon loon naar werken.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:05:11 #67
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_218957265
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 08:42 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Terrorisme is ze zelf ook niet vies van. Dit is gewoon loon naar werken.
lol
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218957352
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom deze ophitser niet allang is ontslagen en het land uit is gezet is me een raadsel.
pi_218957401
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:17 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Waarom deze ophitser niet allang is ontslagen en het land uit is gezet is me een raadsel.
Die Pettit vierde ook al de dood van Kirk. Lijkt me zo op het oog inderdaad totaal ongeschikt als docent. De Kamer heeft de minister ook al gevraagd om met de universiteit om tafel te gaan over zijn uitlatingen, maar de universiteit weigert dat.

https://www.voxweb.nl/nie(...)-docent-harry-pettit
pi_218957429
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ze overdrijft, maar het slaat nergens op dat je altijd een ID moeten laten zien. Alsof vd Plas jonger dan 18 lijkt.

In die zin is het wel typisch dat iedereen maar moet "lijden" omdat het eea niet goed gaat.
Maar het is toch best leuk om met droge ogen te zeggen "Sorry mevrouw maar ik heb geen flauw idee wie u bent. Geen ID, geen sigaretten. Dat is het beleid."
"Pools are perfect for holding water"
pi_218957444
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:38 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat gaat om dit: https://www.gelderlander.(...)er-zegt-af~afa59caf/
Dat is uiteraard ernstig, een volksvertegenwoordiger die niet overal kan komen is schandalig, wat voor mening die volksvertegenwoordiger ook heeft.
Nee, dit is niet ernstig. Nergens staat dat veiligheidsinstanties haar veiligheid niet meer kunnen garanderen als ze daar heen gaat. Nergens staat iets over enige (gerichte) bedreigingen. Ze besluit gewoon zelf af te haken puur en alleen op basis van haar eigen gevoel, "want demonstranten".

Tsja.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:30:28 #72
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218957455
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:28 schreef probeer het volgende:

[..]
Nee, dit is niet ernstig. Nergens staat dat veiligheidsinstanties haar veiligheid niet meer kunnen garanderen als ze daar heen gaat. Ze besluit gewoon zelf af te haken, want demonstranten.

Tsja.
Slachtofferrol om er politiek gewin uit te halen, veel meer is het niet nee.

Als je je al laat afschrikken door wat ongewassen types die het mogelijk niet met je eens zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218957567
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:28 schreef probeer het volgende:

[..]
Nee, dit is niet ernstig. Nergens staat dat veiligheidsinstanties haar veiligheid niet meer kunnen garanderen als ze daar heen gaat. Nergens staat iets over enige (gerichte) bedreigingen. Ze besluit gewoon zelf af te haken puur en alleen op basis van haar eigen gevoel, "want demonstranten".

Tsja.
Het debat was voor de lol verplaatst naar een geheime locatie? Jij denkt dat ze bij De Gelderlander gek zijn?

En zelfs al heeft een volksvertegenwoordiger (in haar geval op basis van eerdere ervaringen, plus de stroom aan bedreigingen die ze online krijgt, ze heeft wel eens een bloemlezing daaruit gegeven) alleen maar het gevoel dat ze ergens niet veilig is, dan is dat nog zeer ernstig. De democratie wordt hier gewoon afgebroken waar we bij staan. Als je het met iemand niet eens bent: ga in debat. Dat leer je normaal gesproken op een universiteit. En daar was dit juist het perfecte moment voor, voor de verplaatsing. De bedoeling was dat studenten in gesprek konden gaan met de politici. Als je dan enigszins op een universiteit hoort, zou Van der Plas op inhoud onderuit halen in een debat niet zo moeilijk moeten zijn.

Maar nee hoor, die malloten gaan demonstreren tegen de komst van een volksvertegenwoordiger. Alleen dat dat bij mensen op komt is al ernstig.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:47:33 #74
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218957601
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:42 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het debat was voor de lol verplaatst naar een geheime locatie? Jij denkt dat ze bij De Gelderlander gek zijn?

En zelfs al heeft een volksvertegenwoordiger (in haar geval op basis van eerdere ervaringen, plus de stroom aan bedreigingen die ze online krijgt, ze heeft wel eens een bloemlezing daaruit gegeven) alleen maar het gevoel dat ze ergens niet veilig is, dan is dat nog zeer ernstig. De democratie wordt hier gewoon afgebroken waar we bij staan. Als je het met iemand niet eens bent: ga in debat. Dat leer je normaal gesproken op een universiteit. En daar was dit juist het perfecte moment voor, voor de verplaatsing. De bedoeling was dat studenten in gesprek konden gaan met de politici. Als je dan enigszins op een universiteit hoort, zou Van der Plas op inhoud onderuit halen in een debat niet zo moeilijk moeten zijn.

Maar nee hoor, die malloten gaan demonstreren tegen de komst van een volksvertegenwoordiger. Alleen dat dat bij mensen op komt is al ernstig.
Demonstreren mag gewoon.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_218957602
Ik merk ook een enorm dubbele standaard. Toen Kaag vanwege bedreigingen stopte met de politiek was dat een enorm dieptepunt, als Van der Plas ergens niet heen kan vanwege bedreigingen stelt ze zich aan en probeert ze politiek munt te slaan uit 'wat demonstranten'. Hoe hypocriet kunnen mensen zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')