Plaat van de dag:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat het Feyenoord-topic inhoudelijker is. Er wordt tussen de hoopjes bagger door een serieuze clan prima discussie gevoerd zonder dat dat op een verheven manier gebeurt. Als er trolletjes zijn, worden die ook nooit teveel aandacht gegeven. In het Ajax-topic gaat het happen, bijten en sneren maar door. Zelfs als er niets aan de hand is, wordt er toch weer een sneertje gezocht.
Rot gewoon op. Ik zit hier nog altijd omdat ik het leuk vind om over voetbal te praten en niet omdat jij, @:Wotte , of @:LitmanenAFCA , in een mentale brugklasfase zitten.
ja tuurlijk post ik het gewoon.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar je post het wel gewoon en dat valt te prijzen. Al zijn deze pogingen wel heel slecht
Sorry ik was een beetje chagrijnig vandaag (slecht geslapen)quote:Op maandag 6 oktober 2025 16:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Belangrijk zijn op een stervend forum moet lukken met zwaar ademigheid
quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:09 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
ja tuurlijk post ik het gewoon.
Ow naamswijziging gedaan...
Kan gebeuren. Ik heb ook echt een rotmaand vooralsnog.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry ik was een beetje chagrijnig vandaag (slecht geslapen)
En dan kom je tot mazi met tekens? Had dan voor Woordlekampioen gekozen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:09 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Mensen die idioot hard niezen met onnodig verbaal geluid erbij mogen van mij naar Siberie.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:12 schreef GGMM het volgende:
Day soort mensen hikken ook opeens uit het niets één a twee keer per dag
En ze niezen altijd als een olifant
Echt zo smerig
Jammer van die twee _quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:09 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Kon je je vorige niet meer claimen?quote:
Hallo maatje. Uitstekend. Stukadoortje is bezig, dit weekend boven laminaat leggen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
Makker, hoe staat het met de verbouwing? @:onlogisch
Lekker man.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maatje. Uitstekend. Stukadoortje is bezig, dit weekend boven laminaat leggen.
@:GGMM
@:frozen-assassin
Zeker. Als het stucwerk straks klaar is, en het pvc vloertje ligt erin, bohhhhh. Keuken komt pas 7 november. Dat wordt wel een dingetjequote:
Hij wordt vast wel heel mooi. Heb je een verwachte einddatum?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Als het stucwerk straks klaar is, en het pvc vloertje ligt erin, bohhhhh. Keuken komt pas 7 november. Dat wordt wel een dingetje
De aannemer verwacht de 21ste klaar te zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij wordt vast wel heel mooi. Heb je een verwachte einddatum?
Zou voor de helft moeten kunnen, wat een fluitketel. Of is dit trap naar boven en de trap naar zolder?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:04 schreef onlogisch het volgende:
Ik wilde mijn huidige trap laten renoveren hé @:Pisces29
Met van die nette platen + ledverlichting eronder. Die gast vroeg 7500 euro.![]()
Trap naar boven. Nou, die geef ik nu zelf wel een likje verf. Voor 7 tientjes koop ik wat ledverlichting die ik er zelf wel onder knalquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou voor de helft moeten kunnen, wat een fluitketel. Of is dit trap naar boven en de trap naar zolder?
Godverdomme wat ordinair.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trap naar boven. Nou, die geef ik nu zelf wel een likje verf. Voor 7 tientjes koop ik wat ledverlichting die ik er zelf wel onder knal
De action heeft vaak nog wel van die kerstverlichting die je dan ook in disco-stijl aan kan zetten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trap naar boven. Nou, die geef ik nu zelf wel een likje verf. Voor 7 tientjes koop ik wat ledverlichting die ik er zelf wel onder knal
Ja van die gekleurde lampjes aan het raamquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
De action heeft vaak nog wel van die kerstverlichting die je dan ook in disco-stijl aan kan zetten.
Oh ik bedoelde die geknutselde action strip.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee.
[ afbeelding ]
Politiek en voetbal wordt hier niet besproken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:04 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waarschijnlijk al besproken, maar wat gaan mensen hier stemmen? Ik twijfel zelf tussen Timmerfrans en D66.
Oh sorry dat wist ik niet. Ik heb geen idee wat woordle is behalve dat het hier gepost wordtquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Politiek en voetbal wordt hier niet besproken.
Wat was je woordle-score?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen geweldig nieuws.
Gisteren een like ontvangen van tong80
Ik ook of wellicht de hobbyisten van Volt, want ik vind zoals gebruikelijk GroenlinksPvdA te links en D66 te rechts.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:04 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waarschijnlijk al besproken, maar wat gaan mensen hier stemmen? Ik twijfel zelf tussen Timmerfrans en D66.
Dat zou wel heel cool zijn. Je kan ook een paar fietslampjes aan een touw hangen en dat dan opplakken. Heb je direct de kleuren van Feyenoord!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:15 schreef Caland het volgende:
De action heeft vaak nog wel van die kerstverlichting die je dan ook in disco-stijl aan kan zetten.
Nasi.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
wtfquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:50 schreef Caland het volgende:
tong80 heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [VBL SC #8468] Dingen doen met dingen"
JAAAAAAAAA
Lasagnequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
kipquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb in de wandelgangen vernomen dat je er her en der niet zo lekker opstaat. Ik zou niet weten waarom.quote:
AVGquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Neem het niet persoonlijk. Hermien kan 2 likes per dag geven. Dan gaat hij legge en tot merrege.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
User @:rambodirk deelt lichtelijk geïrriteerd een kleine doch ferme tik uit in het Vloet topic.
Die plankjes vastkitten kan je zelf ook. Ik geloof in je.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee.
[ afbeelding ]
Dat mag niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kon je je vorige niet meer claimen?
Je kan trappen tegenwoordig ook laten wrappen....quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:04 schreef onlogisch het volgende:
Ik wilde mijn huidige trap laten renoveren hé @:Pisces29
Met van die nette platen + ledverlichting eronder. Die gast vroeg 7500 euro.![]()
Werkt hij steeds aan een stukadoor of neemt hij ook wel pauze?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maatje. Uitstekend. Stukadoortje is bezig, dit weekend boven laminaat leggen.
@:GGMM
@:frozen-assassin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woordle 1572 2/6
⬛🟨🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Zelfs @Mexicanobakker zou deze niet maken. Schaam je kapot.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 04:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Werkt hij steeds aan een stukadoor of neemt hij ook wel pauze?
Ha René. Gaat goed hier. Daar?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo, leuk dat je er bent
Hoe gaat het?
Hallonlo.quote:
Fokken via je telefoon.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:58 schreef Jojoortje het volgende:
Hal
[..]
Hallonlo.
Ik wilde mijn goedemorgen gifje plaatsen hier, maar geen idee hoe dat werkt via mijn telefoon.
Ik bedankte je uitgebreid voor jouw lieve warme woorden en dat ik me hierdoor erg welkom voelde na een ZEER ZEER onterechte ban.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:01 schreef onlogisch het volgende:
Quote van @:de_boswachter verwijderd in NWS
Zal 'm vast wel weer een note hebben opgeleverd.
Als ik die vent zie denk ik aan Dan Dority van Deadwoodquote:
Wat vind jij van mensen die fokken op hun mobiele telefoon?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik bedankte je uitgebreid voor jouw lieve warme woorden en dat ik me hierdoor erg welkom voelde na een ZEER ZEER onterechte ban.
Schijnbaar is dit tegenwoordig al voer om me straks een ban van een maand te kunnen aansmeren
Gelukkig hebben we deze machtig mooie SC in VBL waar dit soort absurde dictoriale praktijken niet voorkomen.
Moeten hun weten.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die fokken op hun mobiele telefoon?
Daar ben ik ook van gecharmeerd, maar die partij is toch iets te klein.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ook of wellicht de hobbyisten van Volt, want ik vind zoals gebruikelijk GroenlinksPvdA te links en D66 te rechts.
Geen idee nog.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:04 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Overdrijf toch niet zo.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:23 schreef onlogisch het volgende:
Goeie genade. Forum admin @:GGMM krijgt even een poffert op de neus van forumgebruiker @:Glazenmaker in NWS zeg.
D66 of CDA.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee nog.
@:Caland
@:Alaphilippe_
Waar gaan jullie op stemmen?
Ik ben net thuis en ga meteen kijken!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:23 schreef onlogisch het volgende:
Goeie genade. Forum admin @:GGMM krijgt even een poffert op de neus van forumgebruiker @:Glazenmaker in NWS zeg.
Bedankt voor je likequote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:58 schreef Coco het volgende:
Nondeju zeg, daar zal forum admin @:GGMM toch wel een tijdje van moeten bijkomen.
Ja al die troep moet weg.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor je like
Dat voelt gewoon goed
Op wie ga jij stemmen?quote:
GL-PvdA.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee nog.
@:Alaphilippe_
Waar gaan jullie op stemmen?
Ik fok tenminste.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fokken via je telefoon.
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
GL-PvdA.
Mocht ik aan een trainwreck willen ontsnappen, ren ik naar PvdD.
Uitstekende keuzesquote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
GL-PvdA.
Mocht ik aan een trainwreck willen ontsnappen, ren ik naar PvdD.
What the hell.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik scroll even door de kandidaten heen.
Em. Prof. Dr. Mr. Ir. G. Sedoc is lijstduwer CDA@:rambodirk
Op welke lijst staat Churandy Martina?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik scroll even door de kandidaten heen.
Em. Prof. Dr. Mr. Ir. G. Sedoc is lijstduwer CDA@:rambodirk
Dit is een hele rare vraagquote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom heb jij Dilan zo laten vallen?
Het is een talent.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is een hele rare vraag
Iemand die zichzelf DJ Jopie noemt nemen we NIET serieus.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat lossen wij wel op met onze stem op JA21, JATOCH
Ik ben er nog niet uit.quote:
Dilan heeft vooral zichzelf enorm laten vallen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom heb jij Dilan zo laten vallen?
Toch weer 2,5 gram sos.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
DENK betaalt 125 euro voor een stem. Kun je ook nog overwegen.
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Timmermans moet GL lozen.
VVD moet Dilan lozen.
Juffrouw Jetten moet een andere partij kiezen.
En al die dertigers, veertigers die voor het CDA gaan omdat het voelt als jongens onder elkaar met die knul die nergens antwoord op heeft. En God komt er ook nog bij kijken.
Wat een ellende.
Prima samenvatting maatje.quote:
Belgie is er niets bij.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima samenvatting maatje.
Ik heb voor het eerst eigenlijk het gevoel dat het stemmen dit keer geen reet uit maakt. Iedereen sluit greet uit. Gezien de peilingen valt er geen fatsoenlijke coalitie te smeden. Nee, dit gaat een lange formatieronde worden om uiteindelijk te constateren dat nieuwe verkiezingen de enige optie zijn. En dan begint het hele fucking circus weer van voor af aan
WEI SIJN NEDURLAND!!!
Net alsof het eerder wel uit maakte. Nederland is democratisch helemaal dicht getimmerd, je kunt nauwelijks doorpakken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima samenvatting maatje.
Ik heb voor het eerst eigenlijk het gevoel dat het stemmen dit keer geen reet uit maakt. Iedereen sluit greet uit. Gezien de peilingen valt er geen fatsoenlijke coalitie te smeden. Nee, dit gaat een lange formatieronde worden om uiteindelijk te constateren dat nieuwe verkiezingen de enige optie zijn. En dan begint het hele fucking circus weer van voor af aan
WEI SIJN NEDURLAND!!!
Een premier vind ik ook belangrijk, ongeacht wat er (niet) gebeurt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Net alsof het eerder wel uit maakte. Nederland is democratisch helemaal dicht getimmerd, je kunt nauwelijks doorpakken.
Liever een republiek met president.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een premier vind ik ook belangrijk, ongeacht wat er (niet) gebeurt.
Hallo maat. Hoe draait de pc?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Liever een republiek met president.
Genot.
Fucking sick brother. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:17 schreef Coco het volgende:
[..]
4k 120+ fps genot boh.
Dit weekend echte test met BF6.
Je betaalt voor de volle pond?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:08 schreef _Mazi_ het volgende:
En dan bezorgt de postbode Battlefield 6 al vandaag![]()
ik heb 59 euro betaald, hoezo?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:10 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je betaalt voor de volle pond?
ps5 ook? of pcquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:24 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik koop meestal een cdkey voor een beter prijsje
Pauperquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:24 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik koop meestal een cdkey voor een beter prijsje
Blij1quote:Op donderdag 9 oktober 2025 10:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Op welke lijst staat Churandy Martina?
Hij kijkt alleen Ajax.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Mogelijk vanavond @:ikgeefenkellikes
Dan heb ga je een topweekend tegemoet.
Ik ga bij m'n stiefmoeder eten en ik weet dus nog niet wat er op het menu staat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
DickBallquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 03:43 schreef 3rr0r het volgende:
Dick wint met Curacao tegen Jamaica, 2-0. Koppositie in de groep.
Ik heb biefstuk op.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
En de karma is precies?quote:
Dat staat erquote:Op zondag 12 oktober 2025 00:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En de karma is precies?
Woordle 1576 4/6
⬛🟨🟨⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1372 3/6
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Waarschijnlijk weer iets met een rode kleur te makenquote:Op zondag 12 oktober 2025 00:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En de karma is precies?
Woordle 1576 4/6
⬛🟨🟨⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1372 3/6
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wrap met daarin sla en kipquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe Griekse aardappel/gehaktschotel
Holy shit deze gast is populair!quote:
Had je m'n Woordle al gezien? Vooral die eerste ging erg goedquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:11 schreef RamboDirk het volgende:
Iedereen met river cola in huis gun ik een stevige griep.
Uitdelen en incasseren maatje.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:16 schreef de_boswachter het volgende:
Op een maandagmorgen direct neergestoken door vriend @:onlogisch in NWS. Dit doet pijn en moet ik even laten bezinken.
Rot op met je Woordlequote:Op maandag 13 oktober 2025 09:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je m'n Woordle al gezien? Vooral die eerste ging erg goed
De mijne van gister was beterquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je m'n Woordle al gezien? Vooral die eerste ging erg goed
Ben er kapot van!!!!!quote:
Classicquote:
Hoe kan dit nou?quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1577 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1373 X/6
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
⬛🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
Pepsi ookquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:11 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die river cola serveren op een verjaardag behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Kan je net zo goed water uit de rivier zuipen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:11 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die river cola serveren op een verjaardag behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Ik heb even 2 weken niet getraind.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hier kunnen gym spieren het niet mee doen hoor
Sterktequote:Op maandag 13 oktober 2025 15:47 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Ik heb even 2 weken niet getraind.
Paps ligt al tijdje op de ic, dus zit vooral veel in het ziekenhuis
Morgen weer starten met sporten
Oh dat is minder, sterkte voor jou en beterschap voor hemquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:47 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:47 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Die Joel is echt Mokyrslim jongens!quote:Nobelprijs voor Economie heeft met Joel Mokyr dit jaar Nederlands tintje
De prijs gaat naar de Fransman Phillipe Aghion, de Canadees Peter Howitt en de Amerikaan Joel Mokyr. Die laatste is geboren in Leiden.
@GGMM @onlogischquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik word sowieso ontoepasselijk van alle aandacht die er na dit eeuwenlange conflict uit gaat. Het lijkt wel alsof Nederland het WK gewonnen heeft.
Fish cuisinequote:Op maandag 13 oktober 2025 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe boerenomelet.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh dat is minder, sterkte voor jou en beterschap voor hem
quote:
Niet teveel stikstof veroorzaken hequote:Op maandag 13 oktober 2025 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe boerenomelet.
Trots op jequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1578 3/6
⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1374 5/6
⬛🟩🟩⬛🟨⬛
🟨🟩🟩⬛⬛🟩
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Keurig herstel na de flater van gisteren @:ggmm
Unox pakje aan het opwarmen of echt maken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben snert aan het maken
Krijgt ieder vermist kind nu een eigen topic in Nws?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Unox pakje aan het opwarmen of echt maken?
Ik had zuurkool, aardappels en varkensfiletlapjesquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben snert aan het maken
Morgen gaat het vast beterquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:14 schreef _Mazi_ het volgende:
Woordle 1578 5/6
⬜⬜🟨⬜⬜
🟩⬜⬜🟩⬜
🟩⬜🟨⬜⬜
⬜🟨⬜⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1374 X/6
⬜🟩⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜🟩🟨⬜
⬜🟩🟨⬜⬜🟩
⬜⬜⬜🟩🟨🟩
⬜🟩🟨⬜⬜🟩
Ook Tijn van 25 dus niet slechts kinderenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Krijgt ieder vermist kind nu een eigen topic in Nws?
Echt maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Unox pakje aan het opwarmen of echt maken?
Ik ben blij dat je eindelijk weer een woordle postquote:Op woensdag 15 oktober 2025 08:39 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1579 3/6
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1375 4/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
🟨⬛⬛🟨🟩🟩
🟩⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM @:RamboDirk @:alpeko @:Wereldgozer @:Anneloos @:vino_tinto
Goedemorgen
GGMM speelde vast hard to get.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Hebben jullie vino tinto weer weggejaagd
Ik ben er nog met een andere naamquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Ze nemen ons alles af!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Er is niks meer van de SC over Jojo. Spijtig, maar wel de waarheid.
Netjes gedaan maatquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:19 schreef _Mazi_ het volgende:
Woordle 1579 5/6
⬜🟨🟨🟩⬜
⬜⬜🟩🟩🟨
⬜⬜🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1375 5/6
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟩🟨⬜🟩🟩
🟩🟩⬜⬜🟩🟩
🟩🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wie?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Zondag 21:00 uur. Ben erbij vriend. Ben erbij.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:16 schreef _Mazi_ het volgende:
Maar misschien toch maar weer veranderen, want deze vind ik ook kut
Neeheeeeequote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:55 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat vino tinto weer op #ANONIEM lijkt te zijn
Wrap met kip en sla en tomaat en komkommer en honing mosterd saus.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Graag behoorlijk eten met rijst en echte groentequote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:59 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Wrap met kip en sla en tomaat en komkommer en honing mosterd saus.
Ja ja. Komt goed. Volgende week.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Graag behoorlijk eten met rijst en echte groente
Teveel virussen binnen via die nieuwe vlam van jequote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:07 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Ja ja. Komt goed. Volgende week.
Ben nu ziek
Weerstand is naar de coño geloof ik
Hahaha misschien wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Teveel virussen binnen via die nieuwe vlam van je
Ben je 12 ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:23 schreef onlogisch het volgende:
De nieuwe Bender is uit.
Bekijk deze YouTube-video
@:Zipportal
Geniet ervan vriendquote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:23 schreef onlogisch het volgende:
De nieuwe Bender is uit.
Bekijk deze YouTube-video
@:Zipportal
Hij was makkelijk vandaag hequote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woordle 1580 2/6
🟩⬜🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1376 5/6
⬜⬜⬜🟨🟩🟨
⬜🟨🟨⬜🟩🟩
🟨🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩🟨⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Het is altijd al een kut programma geweest slap aftreksel van Top Gear dat overigens ook al een kut programma was.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
Er was een tijd waarin dit subforum ontplofte toen Gijp, Derksen en Genee een Televizierring wonnen
Geeft maar weer hoe dat programma is afgegleden door Derksen
Bijzondere conclusiequote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
Er was een tijd waarin dit subforum ontplofte toen Gijp, Derksen en Genee een Televizierring wonnen
Geeft maar weer hoe dat programma is afgegleden door Derksen
OK tong80 aka Tongquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 04:18 schreef vrijgevochten het volgende:
Laatst concludeerden we nog dat dit forum niets meer voorstelt
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 04:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Bijzondere conclusie
Laatst concludeerden we nog dat dit forum niets meer voorstelt
Mooie samenvatting van dit forum volgens @tong80 en deze Woordle SC.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 06:37 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1377 6/6
⬛⬛🟨⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩🟩🟩
⬛🟨⬛🟩🟩🟩
🟨🟩⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1581 4/6
🟩⬛🟨⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Het hormoon oestrogeen bij al deze uitgezakte dertigers en veertigers heeft gewonnen van het hormoon testosteron, maatje. Het resultaat ervan zie je in dit topic.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Mooie samenvatting van dit forum volgens @:tong80 en deze Woordle SC.
Woordles maken fok kapot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Of levend. Is uiteindelijk het enige wat nog gepost wordt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Kibbeling en saus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Woordle 1582 2/6quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |