Daar ben ik ook van gecharmeerd, maar die partij is toch iets te klein.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ook of wellicht de hobbyisten van Volt, want ik vind zoals gebruikelijk GroenlinksPvdA te links en D66 te rechts.
Geen idee nog.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:04 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waarschijnlijk al besproken, maar wat gaan mensen hier stemmen? Ik twijfel zelf tussen Timmerfrans en D66.
Overdrijf toch niet zo.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:23 schreef onlogisch het volgende:
Goeie genade. Forum admin @:GGMM krijgt even een poffert op de neus van forumgebruiker @:Glazenmaker in NWS zeg.
D66 of CDA.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee nog.
@:Caland
@:Alaphilippe_
Waar gaan jullie op stemmen?
Ik ben net thuis en ga meteen kijken!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:23 schreef onlogisch het volgende:
Goeie genade. Forum admin @:GGMM krijgt even een poffert op de neus van forumgebruiker @:Glazenmaker in NWS zeg.
Bedankt voor je likequote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:58 schreef Coco het volgende:
Nondeju zeg, daar zal forum admin @:GGMM toch wel een tijdje van moeten bijkomen.
Ja al die troep moet weg.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor je like
Dat voelt gewoon goed
Op wie ga jij stemmen?quote:
GL-PvdA.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee nog.
@:Caland
@:Alaphilippe_
Waar gaan jullie op stemmen?
Ik fok tenminste.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fokken via je telefoon.
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
GL-PvdA.
Mocht ik aan een trainwreck willen ontsnappen, ren ik naar PvdD.
Uitstekende keuzesquote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
GL-PvdA.
Mocht ik aan een trainwreck willen ontsnappen, ren ik naar PvdD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |