De mijne van gister was beterquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je m'n Woordle al gezien? Vooral die eerste ging erg goed
Ben er kapot van!!!!!quote:
Classicquote:
Hoe kan dit nou?quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1577 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1373 X/6
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
⬛🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
Pepsi ookquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:11 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die river cola serveren op een verjaardag behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Kan je net zo goed water uit de rivier zuipen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:11 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die river cola serveren op een verjaardag behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Ik heb even 2 weken niet getraind.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hier kunnen gym spieren het niet mee doen hoor
Sterktequote:Op maandag 13 oktober 2025 15:47 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Ik heb even 2 weken niet getraind.
Paps ligt al tijdje op de ic, dus zit vooral veel in het ziekenhuis
Morgen weer starten met sporten
Oh dat is minder, sterkte voor jou en beterschap voor hemquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:47 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:47 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Die Joel is echt Mokyrslim jongens!quote:Nobelprijs voor Economie heeft met Joel Mokyr dit jaar Nederlands tintje
De prijs gaat naar de Fransman Phillipe Aghion, de Canadees Peter Howitt en de Amerikaan Joel Mokyr. Die laatste is geboren in Leiden.
@GGMM @onlogischquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik word sowieso ontoepasselijk van alle aandacht die er na dit eeuwenlange conflict uit gaat. Het lijkt wel alsof Nederland het WK gewonnen heeft.
Fish cuisinequote:Op maandag 13 oktober 2025 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe boerenomelet.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh dat is minder, sterkte voor jou en beterschap voor hem
quote:
Niet teveel stikstof veroorzaken hequote:Op maandag 13 oktober 2025 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe boerenomelet.
Trots op jequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1578 3/6
⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1374 5/6
⬛🟩🟩⬛🟨⬛
🟨🟩🟩⬛⬛🟩
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Keurig herstel na de flater van gisteren @:ggmm
Forum Opties | |