abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 oktober 2025 @ 15:54:31 #276
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219005935
Ik hield het niet helemaal droog bij het zien van deze beelden:

https://nos.nl/collectie/(...)lie-weer-in-de-armen
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_219005973
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 15:47 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Oke dus ze zaten in de gevangenis omdat ze helemaal niks fout hebben gedaan (lees domino zaten te spelen onder de boom)? Israel pakt lukraak Palestijnen op omdat ze hen graag willen verzorgen in hun gevangenis?

Kwamen er niet 250 met levenslang vrij? Lijkt me sterk dat je levenslang krijgt voor gooien met een steentje.
Naar verluidt was een kwart van de gevangenen een 'strijder'. Onder de overige gevangenen zaten ook leraren, ambtenaren, zieken, mensen met een beperking en kinderen.

https://www.bnr.nl/nieuws(...)st-zonder-verdenking

Ik ben pro-Israël en ik had eerlijk gezegd nooit ingestemd met het vrijlaten van veroordeelde terroristen, want die zijn echt een gevaar. Ik hoop dat ze die echte gevaren nauwlettend blijven volgen of een gratis pieper hebben meegegeven .
pi_219006000
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 14:32 schreef capricia het volgende:
Viel me wel op dat alle levende gijzelaars die vandaag naar huis gingen, allemaal mannen zijn.

Geen enkele levende vrouw dus. :{
Die kregen voorrang bij de vorige rondes.
pi_219006071
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 15:06 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat zal in het parlement van Gaza niet gebeuren idd, ow wacht....
Jij bent onderandere degene die hier zo prat op loopt en dan krijg je dit...
  maandag 13 oktober 2025 @ 16:13:54 #280
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219006084
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 15:32 schreef 3rr0r het volgende:
Beetje ongemakkelijk gevoel hoe de NOS de hereniging van Palestijnse criminelen met hun familie in beeld brengt alsof er gijzelaars zijn vrijgelaten. Zie al de hele tijd zo'n foto prominent op de website. Of waren ze allemaal onterecht opgepakt terwijl ze onder de boom domino aan het spelen waren?
Ik word sowieso ontoepasselijk van alle aandacht die er na dit eeuwenlange conflict uit gaat. Het lijkt wel alsof Nederland het WK gewonnen heeft.
  maandag 13 oktober 2025 @ 16:17:29 #281
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_219006108
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 16:13 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik word sowieso ontoepasselijk van alle aandacht die er na dit eeuwenlange conflict uit gaat. Het lijkt wel alsof Nederland het WK gewonnen heeft.
lol
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 13 oktober 2025 @ 16:18:37 #282
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_219006114
quote:
7s.gif Op maandag 13 oktober 2025 11:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Israëlische militairen die 's nachts Palestijns grondgebied binnenrijden en daar mensen uit hun huizen te slepen om die vervolgens op te sluiten in een Israëlische gevangenis. Dat allemaal zonder aanklacht, arrestatiebevel, of tussenkomst van de rechter.

@:HowardRoark be like: niks mis mee.

Waarom blijf jij maar voor zulke barbaren in de bres springen?
Als de Israël Palestijnen arresteert zijn deze geallieerd aan terreurbewegingen en dus worden zij aangepakt.

En zoals bekend zijn er vele terreurbewegingen actief in Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever. Dit beperkt zich namelijk lang niet alleen tot Hamas, er zijn er veel meer.

Kortom, dit is niet barbaars, maar goed beleid. Dit wordt trouwens in Nederland ook gewoon gedaan aangezien de politie en de AIVD samenwerken om terreurverdachten of extremisten vroegtijdig op te sporen en zo aanslagen te voorkomen.

Jij probeert de situatie nu om te draaien en het probleem bij de handhavers te leggen. Waarom doe je dit? En bespaar me alle narratieven van actiegroepen en activisten over hoe Palestijnen die aanslagen (willen) plegen 'eigenlijk' hartstikke onschuldig zouden zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 15:32 schreef 3rr0r het volgende:
Beetje ongemakkelijk gevoel hoe de NOS de hereniging van Palestijnse criminelen met hun familie in beeld brengt alsof er gijzelaars zijn vrijgelaten. Zie al de hele tijd zo'n foto prominent op de website. Of waren ze allemaal onterecht opgepakt terwijl ze onder de boom domino aan het spelen waren?
Dat wordt doelbewust gedaan om een valse morele gelijkwaardigheid te scheppen. Het idee op te wekken bij de lezer dat de vrijgekomen Palestijnen te vergelijken zijn met de vrijgekomen Israëlische gijzelaars.

Er zitten nota bene talloze aanslagplegers van 7 oktober 2023 bij de vrijgekomen Palestijnen. Maar wellicht dat @Isdatzo ons kan uitleggen hoe deze mensen 'eigenlijk' hartstikke onschuldig zijn?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219006132
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 15:47 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Oke dus ze zaten in de gevangenis omdat ze helemaal niks fout hebben gedaan (lees domino zaten te spelen onder de boom)? Israel pakt lukraak Palestijnen op omdat ze hen graag willen verzorgen in hun gevangenis?

Kwamen er niet 250 met levenslang vrij? Lijkt me sterk dat je levenslang krijgt voor gooien met een steentje.
Levenslang niet. Is de vermeende dader in de West Bank 12 jaar of ouder dan krijgt die minimaal 4 jaar gevangenisstraf tot een maximum van 20 jaar. Als de vermeende dader een Palestijn is. Rechtbank heeft zelfs een bijna 99% veroordelingspercentage
pi_219006142
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2025 11:01 schreef damsco het volgende:
Nu de stoffelijke overschotten nog van de overige slachtoffers zodat deze ook een waardige en laatste rustplaats kunnen krijgen.
Als Israël het voorbeeld volgt en 735 lichamen vrij geeft die het al jaren vast houdt, kan dat hoofdstuk ook dicht.
pi_219006153
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 16:21 schreef Chadi het volgende:

[..]
Als Israël het voorbeeld volgt en 735 lichamen vrij geeft die het al jaren vast houdt, kan dat hoofdstuk ook dicht.
"Ja maar hullie dan" alsof je 6 jaar oud bent.
pi_219006156
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 16:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Levenslang niet. Is de vermeende dader in de West Bank 12 jaar of ouder dan krijgt die minimaal 4 jaar gevangenisstraf tot een maximum van 20 jaar. Als de vermeende dader een Palestijn is. Rechtbank heeft zelfs een bijna 99% veroordelingspercentage
Ze zitten meestal onterecht vast en zonder proces of verdediging. Zuid-Afrika stijl ten tijde van apartheid.
pi_219006168
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 16:22 schreef UitStraling het volgende:

[..]
"Ja maar hullie dan" alsof je 6 jaar oud bent.
Ja echt huilie om 735 dode lichamen van Palestijnen vast te houden maar wel waardigheid koppelen aan het vrij geven van eigen doden.
pi_219006224
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 16:23 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ze zitten meestal onterecht vast en zonder proces of verdediging. Zuid-Afrika stijl ten tijde van apartheid.
Je meldt het heel stellig. Alsof je zeker weet dat het zo is.

Alleen dat kan niet want je bron is zoals gebruikelijk je grote duim.
pi_219006228
Waarschijnlijk zaten de vrijgelaten Palestijnse gevangenen die oorspronkelijk in de Gazastrook woonden de afgelopen jaren een stuk veiliger dan hun families.
pi_219006230
Nou, Hamas, bedankt he. Hier hebben de Palestijnen echt iets aan gehad.
pi_219006298
Mooi toch, Trump verzet de wereld.
pi_219006427
twitter
pi_219006446
Trump zit goedkeurend te knikken en good te roepen terwijl Al-Sisi hem veren in zijn kont steekt _O_
  maandag 13 oktober 2025 @ 17:11:17 #294
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219006468
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 16:23 schreef Chadi het volgende:

[..]
Aldus Hamas/de Palestijnen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219006509
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 16:12 schreef Chadi het volgende:

[..]
Jij bent onderandere degene die hier zo prat op loopt en dan krijg je dit...
Ach jongen toch, zijn de druifjes zo zuur, weer op je flikker gekregen van de Joden, voor de zoveelste keer.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219006558
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 16:32 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Je meldt het heel stellig. Alsof je zeker weet dat het zo is.

Alleen dat kan niet want je bron is zoals gebruikelijk je grote duim.
Grote duim laat ik aan domme zionisten lovers over

https://www.solidarity-ps.org/en/june-prisoners?

https://www.un.org/unispa(...)tices-report-05sep25

quote:
Israel has arrested, arbitrarily detained or held incommunicado tens of thousands of Palestinians since 7 October 2023, raising concerns of enforced disappearance. Verifying figures is difficult given the lack of information shared by the authorities, the denial of access to lawyers and relatives, and the fact that Israel continues to deny visits to places of detention by the International Committee of the Red Cross. On 18 July 2025, special procedure mandate holders warned that about 4,000 Palestinians, including children and older persons, and 51 Israelis were still missing since 7 October 2023. They called upon the authorities in both Israel and the Occupied Palestinian Territory to clarify the fate and whereabouts of all victims of enforced disappearance, no matter the circumstances, whether in detention or deceased. The Special Committee echoes that call.
https://www.hrw.org/world(...)israel-and-palestine?

https://www.amnesty.org/e(...)lestinians-from-gaza

En ga zo maar door....
pi_219006613
quote:
Daar was ik al mee bekend, alleen je claimde iets anders. Namelijk: Ze zitten meestal onterecht vast en zonder proces of verdediging.

[ Bericht 0% gewijzigd door opgebaarde op 13-10-2025 18:02:16 ]
  maandag 13 oktober 2025 @ 17:57:59 #298
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_219006736
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 16:25 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ja echt huilie om 735 dode lichamen van Palestijnen vast te houden maar wel waardigheid koppelen aan het vrij geven van eigen doden.
Ik ben van mening dat elk lichaam moet worden teruggeven. Dus ja ook die van Palestijnen.
  maandag 13 oktober 2025 @ 18:46:59 #299
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219007081

Ah Dick was er ook
pi_219007245
https://www.timesofisrael(...)-releasing-4-bodies/

Het gaat alweer mis. Denk dat de dode lichamen te erg zijn toegetakeld..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')