abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 oktober 2025 @ 14:08:20 #251
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219005280
quote:
Het geld in de regio moet wat Trump betreft naar infrastructuur gaan en niet naar defensie. "Geef het geld niet uit aan raketten, maar aan scholen", zegt de president, die aanvult dat er volop ingezet moet worden op kunstmatige intelligentie omwille van het concurrentievermogen van het Midden-Oosten. Dat er niet eerder vooruitgang is geboekt in de regio, is volgens Trump de schuld van zijn voorgangers Barack Obama en Joe Biden. Die zouden een hekel aan Israël hebben, claimt de president zonder bewijs te leveren.
Nu.nl

Eerste deel ben ik wel met hem eens. Tweede deel is wat mij betreft echt nonsens.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219005335
Wat je ook van Trump vindt, dit heeft hij enorm knap gedaan. Bizar dat hij niet de Nobelprijs heeft gewonnen.
  maandag 13 oktober 2025 @ 14:22:27 #253
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219005343
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 14:20 schreef RotatoR het volgende:
Wat je ook van Trump vindt, dit heeft hij enorm knap gedaan. Bizar dat hij niet de Nobelprijs heeft gewonnen.
Die maken dat besluit al rond augustus. Een beetje calimero gejank dat er nog geen prijs is, terwijl weken terug nog geen plan was waar iedereen mee akkoord was.
  maandag 13 oktober 2025 @ 14:22:45 #254
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219005346
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 14:20 schreef RotatoR het volgende:
Laten we over een jaar even verder kijken hoe het zit met de uitvoering van de vrede.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219005372
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 14:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Laten we over een jaar even verder kijken hoe het zit met de uitvoering van de vrede.
Het belangrijkste is in elk geval al gedaan en dat neemt niemand meer af.
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  Moderator maandag 13 oktober 2025 @ 14:31:21 #256
236264 crew  capricia
pi_219005398
quote:

[..]
Zeker.
Maar voorlopig zijn de nog levende gijzelaars wel thuis en komt er hulp Gaza binnen. En zwijgen de kanonnen.

Daar ben ik blij mee. O+
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 13 oktober 2025 @ 14:32:45 #257
236264 crew  capricia
pi_219005406
Viel me wel op dat alle levende gijzelaars die vandaag naar huis gingen, allemaal mannen zijn.

Geen enkele levende vrouw dus. :{
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219005417
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 14:32 schreef capricia het volgende:
Viel me wel op dat alle levende gijzelaars die vandaag naar huis gingen, allemaal mannen zijn.

Ik wil niet eens denken aan wat die barbaren met joodse vrouwen hebben gedaan. Erger dan vermoorden vrees ik.
pi_219005531
quote:

Dat komt omdat bij de vorige gijzelaardeals er vooral vrouwen, kinderen, ouderen en medisch zieke werden vrijgelaten. Dan hou je uiteindelijk alleen nog 'gezonde' mannen over op het eind.
pi_219005615
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2025 14:50 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Dat komt omdat bij de vorige gijzelaardeals er vooral vrouwen, kinderen, ouderen en medisch zieke werden vrijgelaten. Dan hou je uiteindelijk alleen nog 'gezonde' mannen over op het eind.
Je vergeet de doden
pi_219005624
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 14:33 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Ik wil niet eens denken aan wat die barbaren met joodse vrouwen hebben gedaan. Erger dan vermoorden vrees ik.
De vrouwen hebben volgens mij allemaal toch redelijk vrij en open verteld over hun ervaringen en de verschrikkelijke periode. Twee dames, Lifshitz en Schem, waren in hun verklaringen zelfs onvoldoende negatief. Tijdens de ontvoering kregen we regelmatig berichten tot ons dat gevreesd werd dat de vrouwen verkracht zouden worden of zelfs gebruikt zouden worden om te bevallen van een kind. Dit is niet uitgekomen.
pi_219005651
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 13:52 schreef Chadi het volgende:

[..]
Echte democratie
Dat zal in het parlement van Gaza niet gebeuren idd, ow wacht....
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219005658
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 15:00 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Je vergeet de doden
Die was ik inderdaad vergeten en daar hecht ik persoonlijk ook niet zoveel waarde aan die zijn immers al dood, ze ervaren er geen last van zoals levende gijzelaars dat deden.

Snap natuurlijk dat het voor de familie wel enorm fijn is als die ook terugkomen.
pi_219005662
quote:

[..]
Aan Israël zal het niet liggen, die reageren alleen op aanvallen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219005673
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 15:07 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Die was ik inderdaad vergeten en daar hecht ik persoonlijk ook niet zoveel waarde aan die zijn immers al dood, ze ervaren er geen last van zoals levende gijzelaars dat deden.

Snap natuurlijk dat het voor de familie wel enorm fijn is als die ook terugkomen.
Ik hecht daar wel waarde aan, want je weet niet of ze door 1 kogel zijn omgekomen of zijn doodgemarteld
pi_219005693
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 15:09 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ik hecht daar wel waarde aan, want je weet niet of ze door 1 kogel zijn omgekomen of zijn doodgemarteld
De vraag is of je dat ook wel wil weten, vooral als nabestaande. Voor het grote plaatje boeit dat niet, geloof niet dat er nog meer bewijs nodig is dat Hamas niet zo'n aardige groep mensen is.
pi_219005760
"Hele wereld blij met bestand Gaza en bevrijding Israëlische gijzelaars, maar AvroTros blijft bij uitsluiting Israël van Eurovisie Songfestival"
pi_219005768
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 15:28 schreef UitStraling het volgende:
"Hele wereld blij met bestand Gaza en bevrijding Israëlische gijzelaars, maar AvroTros blijft bij uitsluiting Israël van Eurovisie Songfestival"
Had je zelf mee willen doen dit jaar?
pi_219005781
Beetje ongemakkelijk gevoel hoe de NOS de hereniging van Palestijnse criminelen met hun familie in beeld brengt alsof er gijzelaars zijn vrijgelaten. Zie al de hele tijd zo'n foto prominent op de website. Of waren ze allemaal onterecht opgepakt terwijl ze onder de boom domino aan het spelen waren?
pi_219005805
quote:

De vrouwen mochten toch eerder naar huis? Als eerste kinderen, dan vrouwen, dan ouderen, dan mannen, dan (mannelijke) soldaten. Zoiets toch?
pi_219005839
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 15:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
De vrouwen hebben volgens mij allemaal toch redelijk vrij en open verteld over hun ervaringen en de verschrikkelijke periode. Twee dames, Lifshitz en Schem, waren in hun verklaringen zelfs onvoldoende negatief. Tijdens de ontvoering kregen we regelmatig berichten tot ons dat gevreesd werd dat de vrouwen verkracht zouden worden of zelfs gebruikt zouden worden om te bevallen van een kind. Dit is niet uitgekomen.
De vrouwen die vrijgelaten zijn ja. We hebben de dode vrouwen niet kunnen horen.
pi_219005844
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 15:32 schreef 3rr0r het volgende:
Beetje ongemakkelijk gevoel hoe de NOS de hereniging van Palestijnse criminelen met hun familie in beeld brengt alsof er gijzelaars zijn vrijgelaten. Zie al de hele tijd zo'n foto prominent op de website. Of waren ze allemaal onterecht opgepakt terwijl ze onder de boom domino aan het spelen waren?
Hoe zie je of het criminelen zijn?
pi_219005892
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 15:41 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Hoe zie je of het criminelen zijn?
Oke dus ze zaten in de gevangenis omdat ze helemaal niks fout hebben gedaan (lees domino zaten te spelen onder de boom)? Israel pakt lukraak Palestijnen op omdat ze hen graag willen verzorgen in hun gevangenis?

Kwamen er niet 250 met levenslang vrij? Lijkt me sterk dat je levenslang krijgt voor gooien met een steentje.
pi_219005894
https://www.telegraaf.nl/

quote:
’Medisch detective’
Het personeel heeft twee belangrijke lessen getrokken uit de eerdere vrijlatingen van gijzelaars, in november 2023 en januari van dit jaar, aldus Steinman. De eerste is: wees een ’medisch detective’. Probeer te begrijpen wat er allemaal is gebeurd in die lange dagen en nachten van gevangenschap.
Bij eerdere, vaak uitgemergelde gijzelaars, die vastgeketend en geslagen waren, zag je dingen in bloedonderzoeken en enzymwaarden die artsen niet konden verklaren. „Er zaten dingen in hun bloed die we niet begrepen”, aldus Steinman.

Het afdelingshoofd zag ook een andere vrijgelaten gijzelaar stokstijf stilstaan toen hij de koelkast opende.
„Ik vroeg hem: ’Vind je het moeilijk om iets te kiezen?’ Hij zei: ’Ik ben gewoon verbaasd over de kleuren. Alles wat ik de afgelopen honderd dagen heb gezien, was zwart, wit en bruin.’”
pi_219005932
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Had je zelf mee willen doen dit jaar?
Zullen we ons samen inschrijven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')