Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Lolwat.quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij amazon prime kan je als NL user alleen nog maar NL ondertiteling kiezen
Ga eens aan het werk jijquote:
In die tijd hoor je je in te werken vriendquote:Op maandag 6 oktober 2025 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga eens aan het werk jij
Zo lang ik nog geen opdracht heb, kan ik lekker veel hier rondhangen
Ja, dat houdt ook een keer op als ik nog niets heb verder.quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In die tijd hoor je je in te werken vriend
quote:
Ik wou dat ik gewoon onbeperkt kon eten zonder aan te komen, dan zou ik elke dag taarten en koekjes e.d. bakkenquote:
Ohhh dat zou echt genot zijnquote:Op maandag 6 oktober 2025 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wou dat ik gewoon onbeperkt kon eten zonder aan te komen, dan zou ik elke dag taarten en koekjes e.d. bakken![]()
Ik hoor niksquote:
quote:
quote:
nee ik ook niet. Maar dat vraagt niemand.quote:
Ik moest nog aan je denken vanmorgen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
Mijn kat loopt wel heel erg te slijmen net nu ik met crackers + kipfilet zit. Doet ze vast niet omdat ik leuk ben.
Ah cutequote:Op maandag 6 oktober 2025 12:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken vanmorgen.
Waar ik parkeerde zat een poes voor het raam naar buiten te kijken. 't Was net Hedwig![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga volgende keer inderdaad alleen de vulling maken. De bodem zelf voegt niet echt veel toe. Is alleen handig als je bezoek hebt en het in stukjes wil snijden![]()
[ afbeelding ]
straks door naar vlieland om af te vallen?quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Aangekomen op Texel inmiddels
quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
straks door naar vlieland om af te vallen?
sssttt... slaap beertje slaap.... buiten loopt geen schaap... dus gewoon lekker terug in je winterse slaapjequote:
Die plantjesquote:Op maandag 6 oktober 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
Ik wil vanavond beginnen met LEGO maar moet nog even bedenken welke. 🤔
quote:
Die krijg ik nog deze week.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die plantjes
Die vond ik niet zo heel lastig
Oh jammer.quote:
Had ik gedaan inderdaadquote:Op maandag 6 oktober 2025 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je 'm goed laat afkoelen en je blik goed invet/bestrooit dan vormt de vulling ook een snijdbare korst
Lego is toch niet lastig?quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die plantjes
Die vond ik niet zo heel lastig
Ik heb er soms wel moeite mee hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lego is toch niet lastig?
ik denk lastig in de zin van priegelig.. fijne motoriekquote:Op maandag 6 oktober 2025 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je braaf doet wat de instructie zegt en volle controle over je handen hebt niet nee.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
GEFELICITEEEEEERDDDDquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:28 schreef kwiwi het volgende:
En morgen @:moeraskat jarig, het is feestweekend in foqueville
en dan beweren ze dat jij vandaag jarig bent?quote:
AWquote:Op maandag 6 oktober 2025 06:24 schreef kwiwi het volgende:
Gefeliciteerd @:moeraskat![]()
![]()
Hopelijk word je goed verwend door kater en kitten
![]()
[ afbeelding ]
Jazeker, ik heb in de spiegel gekeken en zie inderdaad geen verschil met gisteren... gelukkigquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan beweren ze dat jij vandaag jarig bent?
niets van te zien, nog net zo als gisteren
gelukkig maar!quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb in de spiegel gekeken en zie inderdaad geen verschil met gisteren... gelukkig
Danku dankuquote:
Gefeliciteerd ander vochtig poesjequote:
Was net met rondje lopen wel weer een beetje opgewarmd, maar inmiddels heb ik het ook weer ijskoud in deze koude landjequote:Op maandag 6 oktober 2025 14:17 schreef dud0r het volgende:
Ik vond het maar fris buiten. ik heb warme chocolademelk gemaakt
Neem ook een warme chocolademelkquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was net met rondje lopen wel weer een beetje opgewarmd, maar inmiddels heb ik het ook weer ijskoud in deze koude landje
wat is deze?quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was net met rondje lopen wel weer een beetje opgewarmd, maar inmiddels heb ik het ook weer ijskoud in deze koude landje
Goed idee, die heb ik nog meegenomen van vakantiequote:
Wat?quote:
is het speciale?quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed idee, die heb ik nog meegenomen van vakantie
De instructies volgen is soms ook al lastigquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je braaf doet wat de instructie zegt en volle controle over je handen hebt niet nee.
Die boeketten zijn m'n handen na een avondje wel klaar mee.
op 18 seconden zie ik 2 benen van een vrouw op de muurquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
Ben hier vandaag wezen kijken. Het heeft potentie
2 kleine studio's onderin en boven een 2 kamer appartement van 66 vierkante meter met balkon
https://streamable.com/771blg
Gemberquote:
ja beetje dubieus iddquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
op 18 seconden zie ik 2 benen van een vrouw op de muur
ohhhquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ken je klassiekers![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik was heel blijjjjjquote:
Mag je dat als buitenlander wel doen? Of moet je dan ook via een local weer dingen regelen?quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
Ben hier vandaag wezen kijken. Het heeft potentie
2 kleine studio's onderin en boven een 2 kamer appartement van 66 vierkante meter met balkon
https://streamable.com/771blg
de woning mag ik als buitenlander alleen kopen maar omdat ik de grond er bij koop heb ik een thai nodigquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je dat als buitenlander wel doen? Of moet je dan ook via een local weer dingen regelen?
www.rentathai.comquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de woning mag ik als buitenlander alleen kopen maar omdat ik de grond er bij koop heb ik een thai nodig
Hij vergeet te zeggen, hallo benieuwd,quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
Ik word echt GEK van die katerman van mij.
Elke keer als ik zeg 'ik ben benieuwd' zegt hij: ''Oh, hallo ik ben [Naam]''.
ELKE.KEER.![]()
![]()
![]()
![]()
jaquote:
dat wordt trouwenquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de woning mag ik als buitenlander alleen kopen maar omdat ik de grond er bij koop heb ik een thai nodig
Nee gewoon zakjes uit de koffiehoek van een hotelquote:
Ja van alles sinds ik jarig ben geweest.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke heb je liggen om te doen?
Ik wil idd eerst beginnen met iets kleiners.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh jammer.
Ik weet niet in hoeverre je je hand kan en mag belasten, maar ik zou gaan voor iets waar een lagere leeftijd op staat. Niet meteen beginnen aan Gizmo, die is wellicht nog te belastend voor je hand.
Heb je al een zakenpartner op het oog?quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beetje matigquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon zakjes uit de koffiehoek van een hotel
ik vergat dat te typenquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij vergeet te zeggen, hallo benieuwd,
Dan moet hij het wel goed doen.
[..]
ja
[..]
dat wordt trouwen
jaquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je al een zakenpartner op het oog?
oke okequote:
Ja dat ben ikquote:
Dat bepaal ik welquote:
Ok baasquote:
quote:
Dit gaat me nog even te ver.quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:17 schreef dud0r het volgende:
Ik vond het maar fris buiten. ik heb warme chocolademelk gemaakt
Ik drink geen koffiequote:Op maandag 6 oktober 2025 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Begeleidster was niet hier. Mag ik een kop koffie??
Ja, dus ik wilde koffiezetten
Heb je wel koffiemelk
uhh Nee
oh laat dan maar, ik neem de volgende keer wel zoetjes en zakjes creamer mee.
Ik ben dus een echte koffie addict. Zwart of anders niet
je zag spoken dus?quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Heb je wel koffiemelk
uhh Nee
ik heb alleen suikerklontjes. Geen melkkuipjes, die raakten over datum.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie
Maar heb het wel in huis
En van die melkkuipjes
En suikerklontjes
ow jee. niet te dicht bij de andere XYchromosoompjes in de buurt komen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij heb ik een man flu. RIP
Maar heb jij gefietst buiten?quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit gaat me nog even te ver.
Maar ik zit ook nog in de ontkenningsfase.
Zaterdag en zondag ja. Vandaag nog niet, maar gaat zo nog gebeuren.quote:
Wat leuk je gekend te hebben. R.I.P.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jaquote:Op maandag 6 oktober 2025 15:21 schreef Nizno het volgende:
heb ook geen koffie in huis.
alleen oploskoffie 3in1 voor mn pa
RIPquote:Op maandag 6 oktober 2025 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb dat ook in huis voor de neppe koffiedrinkersquote:Op maandag 6 oktober 2025 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Heb je wel koffiemelk
uhh Nee
mam kan kiezen uit losse zwarte T soorten, incl voor haar de citroen. En eventueel zakjes zwarte citroenTquote:Op maandag 6 oktober 2025 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik heb een oploskoffie die mijn vader lekker vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:39 schreef essnhills het volgende:
1 van de bolletjes garen uit 1 van de vuilniszakken vol die ik van oma heb gekregen lijkt net rauw gehaktbal van haken en in een pannetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik heb ook wel een paar T optiesquote:Op maandag 6 oktober 2025 15:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
mam kan kiezen uit losse zwarte T soorten, incl voor haar de citroen. En eventueel zakjes zwarte citroenT
ga eens doen dan.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag ja. Vandaag nog niet, maar gaat zo nog gebeuren.
Doe dat maar eerst danquote:
Waarom zou je dat dorp willen kopenquote:Op maandag 6 oktober 2025 16:31 schreef gianni61 het volgende:
ah xl verkoopt geen monster. wat is dit voor onzin?
welke gek wil dat dan ook kopenquote:Op maandag 6 oktober 2025 16:31 schreef gianni61 het volgende:
Ben ook een nep koffiedrinkerquote:Op maandag 6 oktober 2025 15:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb dat ook in huis voor de neppe koffiedrinkers
Koffie dan maar. Nog veel nachtwerk?quote:Op maandag 6 oktober 2025 16:31 schreef gianni61 het volgende:
deze gek!quote:
heb nu celsius gekocht. schijnt ook lekker te zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2025 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Koffie dan maar. Nog veel nachtwerk?
Jumbo welquote:Op maandag 6 oktober 2025 16:31 schreef gianni61 het volgende:
das gekquote:Op maandag 6 oktober 2025 16:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze gek!
[..]
heb nu celsius gekocht. schijnt ook lekker te zijn.
en vandaag afgesproken dat ik er nog 4 doe. dan heb ik 60 uur gehad en heb ik dus vrijdag ochtend om 6 uur weekend
daarna zoeken ze maar een andere gek
ja, maar daar was ik niet.quote:
Gekke appiequote:Op maandag 6 oktober 2025 16:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar daar was ik niet.
blijkbaar verkoopt ah geen halve liters energy om een gezondere leefstijl te promoten
Ik vertrek zo, latertje vandaag.quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:32 schreef Nattekat het volgende:
@:haags zit je weer op de snelweg? Weer bende bij je stad
Wanneer niet.quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:32 schreef Nattekat het volgende:
@:haags zit je weer op de snelweg? Weer bende bij je stad
morgen en woensdag 18 gradenquote:
Dit geloof ik onmiddelijkquote:Op maandag 6 oktober 2025 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
morgen en woensdag 18 graden![]()
Komende TWEE WEKEN geen regen meer![]()
Nou dan wil ik ook 20k stapjes per dag zien nuquote:Op maandag 6 oktober 2025 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je maar Eurosport aan zetten of zo. Ik moet werkwerkwekr.quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan wil ik ook 20k stapjes per dag zien nu
Ik ook, zit augurken met kaas te etenquote:Op maandag 6 oktober 2025 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vleesch bakken en erpel in de airfryert
Mezelf redelijk makkelijk maken vanavond
quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, zit augurken met kaas te eten
quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vleesch bakken en erpel in de airfryert
Nee zo'n station hebben de Duitsers nietquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:05 schreef Nizno het volgende:
snijbonenschotel met spekjes en gehakt...
zit ook erpel inquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zo'n station hebben de Duitsers niet
hoeveel kg moet er af na je vakantie?quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:09 schreef LTVDK het volgende:
Ik zou wel weer een brisket sandwich van de Buc-ee's lusten
Wat krijg je dan precies?quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:09 schreef LTVDK het volgende:
Ik zou wel weer een brisket sandwich van de Buc-ee's lusten
quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, zit augurken met kaas te eten
Mjaquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeveel kg moet er af na je vakantie?
eindelijk weer fietsenquote:Op maandag 6 oktober 2025 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen kleine porties vlees op je broodjequote:
jawel ze hebben hun best gedaan, sowieso al twee etentjes gehad, gister en vanmiddag. en nu staat hij wat te koken voor me.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog iets leuks gekregen van kater en kitten vandaag?
quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeveel kg moet er af na je vakantie?
doe maar luxequote:Op maandag 6 oktober 2025 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had twee uitsmijters met gegrilde ham en mierikswortel. En een salade
Langzaam gerookt super mals rundvlees met BBQ-saus op een royaal belegd broodjequote:
Dat klinkt zeker niet verkeerd.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Langzaam gerookt super mals rundvlees met BBQ-saus op een royaal belegd broodje
Lekkerquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jawel ze hebben hun best gedaan, sowieso al twee etentjes gehad, gister en vanmiddag. en nu staat hij wat te koken voor me.
En jij gister?
Zo is dat, lekker genieten van de kleine dingenquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nog even genieten van het zonnetje voordat ie onder gaat.
Godverquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopelijk geen tuinbonen, die zijn het
[ afbeelding ]
Blijft indrukwekkend, het mooie uitzicht in de bergenquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gisteren was Carrie ten Napel met haar programma in Zwitserland. Ze had op een gegeven moment uitzicht op de Matterhorn, Manmanman![]()
oeeeh nicequote:Op maandag 6 oktober 2025 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker![]()
We zijn gaan lunchen bij onze favoriete italiaan. En volgende week weekendje wellness hotel in de bergen
Ja. ik weet nog wel toen ik 4 jaar geleden naar Kroatie ging met een busreis. Wat was dat uitzicht toen mooi in de Alpenquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijft indrukwekkend, het mooie uitzicht in de bergen
Ben wel jaloers op jou daarom, uitzicht op bergen mis ik wel echt in Nederlandquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijft indrukwekkend, het mooie uitzicht in de bergen
dan zet je de CV op 25quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:27 schreef Ama het volgende:
Jammer dat wel een beetje te koud is om ijsjes te eten.
Dan smelten de ijsjesquote:
Oké ik stuur de eindafrekening over een jaar wel jouw kant op.quote:
Met kerst nog steeds ijs. Geen Vienette meer.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:32 schreef Nizno het volgende:
Viënetta at je ook altijd als luxe dessert in de jaren 80... Met kerst.
Ja energieleverancier, ik weet dat het contract op mijn naam staat. maar omdat ik op 6 oktober ijs wilde eten en zei dat het te koud was deed iemand de suggestie om de CV op 25 te zetten, maar nu betaald deze niet eens mijn rekening.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oké ik stuur de eindafrekening over een jaar wel jouw kant op.
Ik kan me ook niet voor de geest halen wanneer ik het laatst Viënetta heb gehad.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met kerst nog steeds ijs. Geen Vienette meer.
Ja dat is iets wat ik ook erg zou missen als ik het niet meer zou hebben. Elke keer als we in de tuin zitten voelt het ook alsof we op vakantie zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben wel jaloers op jou daarom, uitzicht op bergen mis ik wel echt in Nederland
Vind dat wel altijd nostalgie hoor, als ik het dan nog eens eetquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:32 schreef Nizno het volgende:
Viënetta at je ook altijd als luxe dessert in de jaren 80... Met kerst.
lekker winters. Hoeft dus echt geen warme dag te zijn om ijs te etenquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind dat wel altijd nostalgie hoor, als ik het dan nog eens eet
Waarom??quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Gedag.
Jullie moeten de groetjes hebben van @:Zipportal
de groeten van meneer van Vliet de Haanquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Gedag.
Jullie moeten de groetjes hebben van @:Zipportal
heb het lekker wel gezegdquote:
all i want for christmas?quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:03 schreef Nizno het volgende:
en weer genoeg nostalgie gehad.. Ik zeg de kerstmuziek aan.
Bijna tijd om de lampen aan te doen hier
op dit moment is Slade aan het zingenquote:
Zo veel liefde overalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gefeliciteerd Poezenbeestquote:Op maandag 6 oktober 2025 19:40 schreef Moeraskat het volgende:
Is wel super zichtbaar wie fb nodig heeft om te weten dat ik jarig ben en wie niet.
Ik kijk gewoon hierquote:Op maandag 6 oktober 2025 19:40 schreef Moeraskat het volgende:
Is wel super zichtbaar wie fb nodig heeft om te weten dat ik jarig ben en wie niet.
Haha dat kan ook.quote:
Ik zag het Kwiwi wel posten hier vanmorgen, maar daarna ben ik in slaap gevallenquote:
ik had een jaar mijn verjaardag op 'alleen ik' als zichtbaarheid gezet...quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:40 schreef Moeraskat het volgende:
Joh er zijn zelfs mensen bij die gisteren om 22u vroegen of ik morgen jarig ben en dan alsnog niks laten weten vandaagquote:Op maandag 6 oktober 2025 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zag het Kwiwi wel posten hier vanmorgen, maar daarna ben ik in slaap gevallen
Collega’s staan in m’n werkagenda want ik ben leidinggevende en ik vind dat ik dan wel mensen moet feliciteren. Plus ik vind het wel belangrijk. Maar dan heb ik het over onze afdeling.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had een jaar mijn verjaardag op 'alleen ik' als zichtbaarheid gezet...
zelfs familie dat geen felicitatie deed...
Ik heb mensen gewoon in mijn agenda op google staan. Oke, wat van die vage collega's kennissen enzo niet. maar daarvan vind ik de verjaardag ook niet zo belangrijk.
ik zei dan ook vage collega'squote:Op maandag 6 oktober 2025 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
Collega’s staan in m’n werkagenda want ik ben leidinggevende en ik vind dat ik dan wel mensen moet feliciteren. Plus ik vind het wel belangrijk. Maar dan heb ik het over onze afdeling.
Mag ik mee?quote:
Goed zo.quote:
Hoe jong ben je geworden?quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Joh er zijn zelfs mensen bij die gisteren om 22u vroegen of ik morgen jarig ben en dan alsnog niks laten weten vandaag
Spring maar op de fiets bij hem. Zo achterop .quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de gizmo's met water besproeien
zn achterband is wel wat lek zacht maar dat geeft niet voor die pop?quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Spring maar op de fiets bij hem. Zo achterop .
Lalalala
Of hoe de fuck dat liedje ook alweer ging
ik wil liever op de stang vooropquote:Op maandag 6 oktober 2025 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Spring maar op de fiets bij hem. Zo achterop .
Lalalala
Of hoe de fuck dat liedje ook alweer ging
Oeh.quote:
Vind ik fijner dan op de bagagedragerquote:
Ouwe beerquote:
Wat een baas!quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
Deze was ik volgens mij nog vergeten te posten op vakantie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
oja handig inderdaadquote:Op maandag 6 oktober 2025 19:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei dan ook vage collega's
van die mensen die je wel op facebook hebt maar amper spreekt op het werk.
Ex collega's, vage kennissen.
Waarvan ik de verjaardagen wel zie op facebook, maar niet in de agenda heb staan.
Directe collega's staan altijd in de nieuwsbrief, handige methode met thuiswerken
quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
Toch ben ik neerslachtig door al die mensen die steeds gillen dat ik bijna 40 ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Toch ben ik neerslachtig door al die mensen die steeds gillen dat ik bijna 40 ben.Awww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk hetquote:Op maandag 6 oktober 2025 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
zn achterband is wel wat lek zacht maar dat geeft niet voor die pop?
Houd je wel van een harde stang huehuehuequote:
Toch ben ik neerslachtig door al die mensen die steeds gillen dat ik bijna 40 ben.KnuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Toch ben ik neerslachtig door al die mensen die steeds gillen dat ik bijna 40 ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Toch ben ik neerslachtig door al die mensen die steeds gillen dat ik bijna 40 ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Toch ben ik neerslachtig door al die mensen die steeds gillen dat ik bijna 40 ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het een leuke aflevering, was genoeg te doenquote:Op maandag 6 oktober 2025 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Denkend aan Holland van gisteren terugkijken.
het was blijkbaar al aflevering 2quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke aflevering, was genoeg te doen
Huehue?quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben gaan zitten op de bank met Ambar en mijn boek ligt in de bed![]()
Dat wordt mezelf vermaken met 45% batterij
Er is een markt voor hybride dildo's.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja. vorige week heb ik ook toen al gezien. Met aan het begin natuurlijk een I.M.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het was blijkbaar al aflevering 2
dus dan moet ik 1 nog terugkijken
Wil je appeltaart?quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]Is het ook ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
een wat?quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. vorige week heb ik ook toen al gezien. Met aan het begin natuurlijk een I.M.
er viel bij mij ineens een kwartje... een in memoriamquote:
Nou ja je kunt toch wel bedenken of iets een kutopmerking is of nietquote:Op maandag 6 oktober 2025 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich daar ook bijzonder slecht in verplaatsen.
Staan daar echt niet bij stil. Niet teveel van mensen verwachten.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja je kunt toch wel bedenken of iets een kutopmerking is of niet
Ja, was weer een leuke aflevering.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke aflevering, was genoeg te doen
quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staan daar echt niet bij stil. Niet teveel van mensen verwachten.
Prijs voor het entreekaartje verser gestegen?quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Had een bijna-doodervaring in de Efteling. Morgen meer nieuws
quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Een cliffhangerquote:Op maandag 6 oktober 2025 20:50 schreef CherryLips het volgende:
@sacha nog eentjequote:Op maandag 6 oktober 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
Deze was ik volgens mij nog vergeten te posten op vakantie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gijs inhaleerde te hardquote:
beker chocolademelk vult ookquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:00 schreef mschol het volgende:
![]()
trek, maar wil niet koken
maar thuisbezorgd is duur en duurt lang
Dat blijkt ja… zelfs nadat je het meermaals gezegd heb. Heb het ook met een geintje geprobeerd te zeggen omdat ik mensen niet in verlegenheid wilde brengen in eerste instantie. Maar nu reageer ik ook echt fel.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich daar ook bijzonder slecht in verplaatsen.
Ja.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
er viel bij mij ineens een kwartje... een in memoriam
Nhaan de hond is overleden
Ik durf straks geen reisverslag meer te plaatsenquote:
Jawelquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik durf straks geen reisverslag meer te plaatsen
Nou die zag ik dus voorbij komen of het was iets soortgelijks maar het had een heel slecht cijfer.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
ik heb gisteren dus America is sinking gekeken
hilarisch slecht geacteerd en slechte CGI
heerlijke stereotypes ook
deze komt van The Asylum dat zegt eigenlijk alles en dan weet ik genoegquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou die zag ik dus voorbij komen of het was iets soortgelijks maar het had een heel slecht cijfer.
Ik vind een 2.5 niet motiverend om het aan te klikken.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
deze komt van The Asylum dat zegt eigenlijk alles en dan weet ik genoeg
Alle foto’s van Sacha gebruikenquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik durf straks geen reisverslag meer te plaatsen
hmmmmmmmm O_oquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit zit er niet eens zo heel ver naast.
ohquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind een 2.5 niet motiverend om het aan te klikken.
Ik ben al blij als ik tegenwoordig een hele film weet te kijken.. dus dan gaat een hele slechte film niet helpen ben ik bang.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
oh
zo slecht dat het leuk wordt, maar kan mij voorstellen dat niet iedereen van hele slechte films houd
Oeiquote:Op maandag 6 oktober 2025 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Je weet de spanning wel op te bouwen. Zit op het puntje van m'n stoelquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit zit er niet eens zo heel ver naast.
Er was toch ook een Final Destination in een pretpark?quote:
The Asylum Movies, A List Of. <-- een lijstje van hun filmsquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik tegenwoordig een hele film weet te kijken.. dus dan gaat een hele slechte film niet helpen ben ik bang.
Nou die zou ik dan even overslaan.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er was toch ook een Final Destination in een pretpark?
Het plaatje deed mij denken aan uhm kut hoe heet die bekende film.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
The Asylum Movies, A List Of. <-- een lijstje van hun films
vaak low budget films gebaseerd op blockbusters
oh, als ik begin met een film dan maak ik em ook wel af
quote:
Final Destination 3 dan overslaan.quote:Een klas bezoekt een pretpark, om te vieren dat de examens erop zitten. Studente en schoolfotografe Wendy Christensen maakt volop foto's. Ondanks de leuke sfeer voelt Wendy zich onbehaaglijk. De avond zal afgesloten worden met een ritje in Devil's Flight: de enorme achtbaan in het pretpark. Als Wendy in haar karretje zit, krijgt ze een visioen. In het visioen crasht de achtbaantrein, waardoor alle inzittenden omkomen.
Misschien komt mijn angst daar vandaan.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Final Destination 3 dan overslaan.
The Day After Tomorrow (2004) - Reference View - IMDb ?quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Het plaatje deed mij denken aan uhm kut hoe heet die bekende film.
Jaquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
The Day After Tomorrow (2004) - Reference View - IMDb ?
Dat je die film toch gezien hebt.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien komt mijn angst daar vandaan.
oh, dan kan ik hbo nog eens gebruikenquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie dat ze allemaal te zien zijn op hbomax.
Ja natuurlijk heb ik die gezien.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat je die film toch gezien hebt.
Dat zou het wel verklaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |