Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Lolwat.quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij amazon prime kan je als NL user alleen nog maar NL ondertiteling kiezen
Ga eens aan het werk jijquote:
In die tijd hoor je je in te werken vriendquote:Op maandag 6 oktober 2025 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga eens aan het werk jij
Zo lang ik nog geen opdracht heb, kan ik lekker veel hier rondhangen
Ja, dat houdt ook een keer op als ik nog niets heb verder.quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In die tijd hoor je je in te werken vriend
quote:
Ik wou dat ik gewoon onbeperkt kon eten zonder aan te komen, dan zou ik elke dag taarten en koekjes e.d. bakkenquote:
Ohhh dat zou echt genot zijnquote:Op maandag 6 oktober 2025 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wou dat ik gewoon onbeperkt kon eten zonder aan te komen, dan zou ik elke dag taarten en koekjes e.d. bakken![]()
Ik hoor niksquote:
quote:
quote:
nee ik ook niet. Maar dat vraagt niemand.quote:
Ik moest nog aan je denken vanmorgen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
Mijn kat loopt wel heel erg te slijmen net nu ik met crackers + kipfilet zit. Doet ze vast niet omdat ik leuk ben.
Ah cutequote:Op maandag 6 oktober 2025 12:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken vanmorgen.
Waar ik parkeerde zat een poes voor het raam naar buiten te kijken. 't Was net Hedwig![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga volgende keer inderdaad alleen de vulling maken. De bodem zelf voegt niet echt veel toe. Is alleen handig als je bezoek hebt en het in stukjes wil snijden![]()
[ afbeelding ]
straks door naar vlieland om af te vallen?quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Aangekomen op Texel inmiddels
quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
straks door naar vlieland om af te vallen?
sssttt... slaap beertje slaap.... buiten loopt geen schaap... dus gewoon lekker terug in je winterse slaapjequote:
Die plantjesquote:Op maandag 6 oktober 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
Ik wil vanavond beginnen met LEGO maar moet nog even bedenken welke. 🤔
quote:
Die krijg ik nog deze week.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die plantjes
Die vond ik niet zo heel lastig
Oh jammer.quote:
Had ik gedaan inderdaadquote:Op maandag 6 oktober 2025 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je 'm goed laat afkoelen en je blik goed invet/bestrooit dan vormt de vulling ook een snijdbare korst
Lego is toch niet lastig?quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die plantjes
Die vond ik niet zo heel lastig
Ik heb er soms wel moeite mee hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lego is toch niet lastig?
ik denk lastig in de zin van priegelig.. fijne motoriekquote:Op maandag 6 oktober 2025 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je braaf doet wat de instructie zegt en volle controle over je handen hebt niet nee.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
GEFELICITEEEEEERDDDDquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:28 schreef kwiwi het volgende:
En morgen @:moeraskat jarig, het is feestweekend in foqueville
en dan beweren ze dat jij vandaag jarig bent?quote:
AWquote:Op maandag 6 oktober 2025 06:24 schreef kwiwi het volgende:
Gefeliciteerd @:moeraskat![]()
![]()
Hopelijk word je goed verwend door kater en kitten
![]()
[ afbeelding ]
Jazeker, ik heb in de spiegel gekeken en zie inderdaad geen verschil met gisteren... gelukkigquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan beweren ze dat jij vandaag jarig bent?
niets van te zien, nog net zo als gisteren
gelukkig maar!quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb in de spiegel gekeken en zie inderdaad geen verschil met gisteren... gelukkig
Danku dankuquote:
Gefeliciteerd ander vochtig poesjequote:
Was net met rondje lopen wel weer een beetje opgewarmd, maar inmiddels heb ik het ook weer ijskoud in deze koude landjequote:Op maandag 6 oktober 2025 14:17 schreef dud0r het volgende:
Ik vond het maar fris buiten. ik heb warme chocolademelk gemaakt
Neem ook een warme chocolademelkquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was net met rondje lopen wel weer een beetje opgewarmd, maar inmiddels heb ik het ook weer ijskoud in deze koude landje
wat is deze?quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was net met rondje lopen wel weer een beetje opgewarmd, maar inmiddels heb ik het ook weer ijskoud in deze koude landje
Goed idee, die heb ik nog meegenomen van vakantiequote:
Wat?quote:
is het speciale?quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed idee, die heb ik nog meegenomen van vakantie
De instructies volgen is soms ook al lastigquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je braaf doet wat de instructie zegt en volle controle over je handen hebt niet nee.
Die boeketten zijn m'n handen na een avondje wel klaar mee.
op 18 seconden zie ik 2 benen van een vrouw op de muurquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
Ben hier vandaag wezen kijken. Het heeft potentie
2 kleine studio's onderin en boven een 2 kamer appartement van 66 vierkante meter met balkon
https://streamable.com/771blg
Gemberquote:
ja beetje dubieus iddquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
op 18 seconden zie ik 2 benen van een vrouw op de muur
ohhhquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ken je klassiekers![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik was heel blijjjjjquote:
Mag je dat als buitenlander wel doen? Of moet je dan ook via een local weer dingen regelen?quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
Ben hier vandaag wezen kijken. Het heeft potentie
2 kleine studio's onderin en boven een 2 kamer appartement van 66 vierkante meter met balkon
https://streamable.com/771blg
de woning mag ik als buitenlander alleen kopen maar omdat ik de grond er bij koop heb ik een thai nodigquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je dat als buitenlander wel doen? Of moet je dan ook via een local weer dingen regelen?
www.rentathai.comquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de woning mag ik als buitenlander alleen kopen maar omdat ik de grond er bij koop heb ik een thai nodig
Hij vergeet te zeggen, hallo benieuwd,quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
Ik word echt GEK van die katerman van mij.
Elke keer als ik zeg 'ik ben benieuwd' zegt hij: ''Oh, hallo ik ben [Naam]''.
ELKE.KEER.![]()
![]()
![]()
![]()
jaquote:
dat wordt trouwenquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de woning mag ik als buitenlander alleen kopen maar omdat ik de grond er bij koop heb ik een thai nodig
Nee gewoon zakjes uit de koffiehoek van een hotelquote:
Ja van alles sinds ik jarig ben geweest.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke heb je liggen om te doen?
Ik wil idd eerst beginnen met iets kleiners.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh jammer.
Ik weet niet in hoeverre je je hand kan en mag belasten, maar ik zou gaan voor iets waar een lagere leeftijd op staat. Niet meteen beginnen aan Gizmo, die is wellicht nog te belastend voor je hand.
Heb je al een zakenpartner op het oog?quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beetje matigquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon zakjes uit de koffiehoek van een hotel
ik vergat dat te typenquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij vergeet te zeggen, hallo benieuwd,
Dan moet hij het wel goed doen.
[..]
ja
[..]
dat wordt trouwen
jaquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je al een zakenpartner op het oog?
oke okequote:
Ja dat ben ikquote:
Dat bepaal ik welquote:
Ok baasquote:
quote:
Dit gaat me nog even te ver.quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:17 schreef dud0r het volgende:
Ik vond het maar fris buiten. ik heb warme chocolademelk gemaakt
Ik drink geen koffiequote:Op maandag 6 oktober 2025 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Begeleidster was niet hier. Mag ik een kop koffie??
Ja, dus ik wilde koffiezetten
Heb je wel koffiemelk
uhh Nee
oh laat dan maar, ik neem de volgende keer wel zoetjes en zakjes creamer mee.
Ik ben dus een echte koffie addict. Zwart of anders niet
je zag spoken dus?quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Begeleidster was niet hier. Mag ik een kop koffie??
Ja, dus ik wilde koffiezetten
Heb je wel koffiemelk
uhh Nee
oh laat dan maar, ik neem de volgende keer wel zoetjes en zakjes creamer mee.
Ik ben dus een echte koffie addict. Zwart of anders niet
ik heb alleen suikerklontjes. Geen melkkuipjes, die raakten over datum.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie
Maar heb het wel in huis
En van die melkkuipjes
En suikerklontjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |