Slaap lekker zo in je eigen bedquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Ok ik moet opstaan anders lig ik op de bank te pitten
Ben je proffesioneel oppasser voor de mensen op de werkplaats?quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, ik had wel een beetje gehoopt dat ik ze in de werkplaats een beetje kon helpen, maar dat heeft weinig zin. dus het wordt vooral tv kijken denk ik
ja, er moet een toezichthouder zijn voor de veiligheid enz.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben je proffesioneel oppasser voor de mensen op de werkplaats?
Goed ideequote:
Ik heb een nog dikkere hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:24 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maar kijk, even foto van mijn dunste (0,5mm) en dikste (15mm) haaknaald
Die dunne is automatisch scherper
die heb ik niet gezienquote:Op zondag 5 oktober 2025 22:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kip uit de Disney film Vaiana
Ik gisteren voor het eerst en ik vond hem echt leukquote:
geinig. Ik vind die llama van fortnite ook wel grappig, maar ik heb nog nooit fortnite gespeeldquote:Op zondag 5 oktober 2025 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-nl/product/heihei-43272
dat zijn sets waar ik echt niks mee heb, net als veel van die film sets..quote:Op zondag 5 oktober 2025 23:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geinig. Ik vind die llama van fortnite ook wel grappig, maar ik heb nog nooit fortnite gespeeld
ja, de meeste van die film en serie dingetjes vind ik ook niks aan. Op star wars na, maar dat is meer omdat ik de films mooi vind.quote:Op zondag 5 oktober 2025 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn sets waar ik echt niks mee heb, net als veel van die film sets..
die van wall-E en Eve is wel schattig, maar dat is ook beetje omdat de originele wall-e set een eve set mist
lekker soppen!quote:
Goedemorgen Balliequote:
werken aanwezig zijn op het werkquote:
nja, min of meerquote:
zo voelde het wel.quote:
hm nee gewone dag. Naar de gym en we gaan naar een bouwprojectje kijken wat te koop staatquote:Op maandag 6 oktober 2025 02:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo voelde het wel.
wat leuks op de planning vandaag?
van plan iets te gaan kopen?quote:Op maandag 6 oktober 2025 02:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hm nee gewone dag. Naar de gym en we gaan naar een bouwprojectje kijken wat te koop staat
ja samen met een vriend kijken we naar opties voor de verhuur. Dit zou dan gaan om 2 appartementjes die naar verwachting in december klaar zijnquote:
jij rijke westerlingquote:Op maandag 6 oktober 2025 02:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja samen met een vriend kijken we naar opties voor de verhuur. Dit zou dan gaan om 2 appartementjes die naar verwachting in december klaar zijn
Even eentje wegtikken voor het slapen gaan.quote:Op maandag 6 oktober 2025 02:52 schreef gianni61 het volgende:
hmm, zo'n blik monster is eigenlijk nog best lekker
Bij jou op eiland ?quote:Op maandag 6 oktober 2025 02:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn natuurlijk andere prijzen dan in NL al is het hier niet goedkoop.
het is een beetje tegenstrijdig. van de ene kant wil je nog scherp en alert zijn om naar huis te rijden, maar daarna wil je eigenlijk ook meteen in slaap vallenquote:Op maandag 6 oktober 2025 05:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even eentje wegtikken voor het slapen gaan.
wil je dan gaan verhuren aan toeristen, of voor vaste bewoning?quote:
Waar we nu gaan kijken is het beste voor korte verhuur voor toeristen jaquote:Op maandag 6 oktober 2025 05:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil je dan gaan verhuren aan toeristen, of voor vaste bewoning?
apart wel.quote:Op maandag 6 oktober 2025 05:45 schreef bitterbal het volgende:
Het is vergelijkbaar met dit. Dit is ook te koop
https://streamable.com/dwlpm0
ik vind dit echt super cute. Deze is ook een optie en dan nog zo'n zelfde gebouw er naast bouwen en zwembad
voor het filmpje word 4.2 miljoen baht gevraagd met het stuk grond erbij in begrepen
Zo’n 110 duizend euro.quote:Op maandag 6 oktober 2025 05:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
apart wel.
en hoeveel is dat in euro? en voor hoeveel zou je het dan kunnen verhuren?
Ik zie het. De spelling lijdt er ook onder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |