Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Daar heb ik er ook een paar vanquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn ergonomische mochten ook altijd mee.
[ afbeelding ]
Leek wel een goed tijdverblijf, zelfs tijdens het landen met lichte turbulentie bleef ze stug doorgaanquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja gewoon goedkope aluminium met een kleurtje. Die heb ik ook, iedere maat een andere kleur
Zuks hebben ze ook bij de Action en Zeeman enzo
Volgens mij is ze boven ook dement en kan ze m'n huis niet meer vindenquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Paar keer spullen verkeerd terugzetten, dan gaat mevrouw Koen het doen
Het lastige van amper nog TV kijken, de aankondigingen mis je daardoor ook.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja vorige week was de eerste, Ik vond hem weer leuk.
Jaquote:
gewoon doen of je niets merkt van het landen dan krijg je ook geen druk op de oren... psychologiequote:Op zondag 5 oktober 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leek wel een goed tijdverblijf, zelfs tijdens het landen met lichte turbulentie bleef ze stug doorgaan
Ja als je een makkelijk patroon heb kun je gewoon lekker doorhakenquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leek wel een goed tijdverblijf, zelfs tijdens het landen met lichte turbulentie bleef ze stug doorgaan
Had daar niet zo'n last van eigenlijk, merk dat eerder met hoge bergen op of af rijdenquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon doen of je niets merkt van het landen dan krijg je ook geen druk op de oren... psychologie
Heb ook het idee dat het erg weersafhankelijk is of ze snel stijgen of dalen of het geleidelijk doen. Met landen vanmiddag ging het heel langzaam omdat die nog een extra rondje moest maken vanwege de wind en heb mijn oren eigenlijk niet eens gevoeldquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:28 schreef Koen66 het volgende:
Nieuwere vliegtuigen heb je sowieso nauwelijks nog last van je oren vergeleken met vroeger
Was wel grappig vanmorgenquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat het erg weersafhankelijk is of ze snel stijgen of dalen of het geleidelijk doen. Met landen vanmiddag ging het heel langzaam omdat die nog een extra rondje moest maken vanwege de wind en heb mijn oren eigenlijk niet eens gevoeld
Ja de piloot zag dat jij stiekem meekeek en toen wilde die rechtsomkeerquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was wel grappig vanmorgen
Ik keek ff op flightradar of je er al was, en toen keerde her vliegtuig net omalsof jullie weer terug zouden vliegen
En vervolgens bleef er iets van 10 minuten staan dat jullie over 6 à 7 minuten zouden landen
Gemeenquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de piloot zag dat jij stiekem meekeek en toen wilde die rechtsomkeer
Maar op dat infoschermpje in het vliegtuig stond ook de hele tijd 10 km en nog 10 minuten tot landing
Oh dan kun je ook met sleepkabels haken en zo. Handig!quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:24 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maar kijk, even foto van mijn dunste (0,5mm) en dikste (15mm) haaknaald
Die dunne is automatisch scherper
Gaf wel een mooi uitzicht zo telkens door alle lagen met wolken heenquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gemeen
Ja, eerst dat rondje boven de Noordzee, en vervolgens vlogen jullie eerst nog naar Almere
Ja die 15mm is echt absurd grootquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan kun je ook met sleepkabels haken en zo. Handig!
Ook goed zicht op die dansende beer op de vleugelquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaf wel een mooi uitzicht zo telkens door alle lagen met wolken heen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb morgen nog en dagjequote:Op zondag 5 oktober 2025 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, dat was dan de vakantie. Welterusten allemaal, en op naar morgen
Geen water met een koffiesmaakje meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |