Ben je jarig vandaag?quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:59 schreef kwiwi het volgende:
De vlaai staat in de oven. Ik herhaal, de vlaai staat in de oven.
Ja maar jij hebt wekenlang rondgehuppeld in smelttemperaturenquote:
dat heb jij vast ook met erg veel tegenzin zien gebeurenquote:Op zondag 5 oktober 2025 19:53 schreef essnhills het volgende:
Er waren nog 2 citroen maanzaad bananenbrood muffins over, maar ik heb een lege bak weer mee naar huis.
Die laatste 2 hebben mijn ouders weggemoffeld
Ja zit hier nu in lange broek en trui te bibberenquote:Op zondag 5 oktober 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt wekenlang rondgehuppeld in smelttemperaturen
de wasmachine....quote:
Het IS ook gewoon schijtweer hierquote:Op zondag 5 oktober 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt wekenlang rondgehuppeld in smelttemperaturen
Correctquote:
Hoe kan ik dat gemitst hebbenquote:Op zondag 5 oktober 2025 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gisteren. En morgen Moeraskat. 3 dagen feest hier, het is net lowlands.
dankzij jouw vaatwasser hangt mijn tweede ronde nu te drogen.quote:
Zekerquote:Op zondag 5 oktober 2025 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heb jij vast ook met erg veel tegenzin zien gebeuren
Dekentje pakkenquote:Op zondag 5 oktober 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zit hier nu in lange broek en trui te bibberen
ik snap dat!quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker
Ik gun mijn ouders geen lekkere muffins bij de thee vanavond
Begrijpelijkquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap dat!
zo gunde ik mijn vader dat derde bord snert tussen de middag ook niet.
Oudersquote:
Op de eerste terugvlucht net zat een jongedame naast me heel de vlucht enthousiast te haken, die had ook zo'n gehaakt dekentje over d'r heen liggenquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kon ik maar ff onaardig zijn voor m'n ouders
quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de eerste terugvlucht net zat een jongedame naast me heel de vlucht enthousiast te haken, die had ook zo'n gehaakt dekentje over d'r heen liggen
joh ze eten hier gewoon dik anderhalve liter snert op... weet je wel hoeveel dagen ik daar van kan eten?quote:
ik gun ze de eeuwige rustquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kon ik maar ff onaardig zijn voor m'n ouders
Was even bang dat jij het in vermomming wasquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat zei je, ik ken nog zo'n haakster
Die zijn niet scherpquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was even bang dat jij het in vermomming was
Maar wel bijzonder dat ze haaknaalden mee mocht nemen op de vlucht
Volgens mij kun je daar nog best aardig mee prikken als je je best doetquote:
jeetjequote:Op zondag 5 oktober 2025 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gisteren. En morgen Moeraskat. 3 dagen feest hier, het is net lowlands.
Ik zie het regelmatig voorbij komen op reddit, met wat mag wel en niet mee.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was even bang dat jij het in vermomming was
Maar wel bijzonder dat ze haaknaalden mee mocht nemen op de vlucht
Niet anders dan een pen of potloodquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar nog best aardig mee prikken als je je best doet
ah even gemist dat ze weer begonnen zijn aan de boottocht... over 3 weekjes alle afleveringen maar even achter elkaar kijkenquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo weer Carrie ten Napel in de Alpen en daarna op een andere zender André, Janny en Nhaan ()
Ja heb d'r niet gevraagd van welk materiaal ze waren gemaaktquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie het regelmatig voorbij komen op reddit, met wat mag wel en niet mee.
De conclusie is dat het meestal mag, maar dat je beter eventuele dure haaknaalden of haaknaalden met sentimentele waarden thuis kunt laten. En dat bamboe naalden vaker worden toegelaten.
En een nagelklippertje ipv een schaartje om je garen te knippen.
Zag het eruit als hout of nietquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb d'r niet gevraagd van welk materiaal ze waren gemaakt
Ja vorige week was de eerste, Ik vond hem weer leuk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah even gemist dat ze weer begonnen zijn aan de boottocht... over 3 weekjes alle afleveringen maar even achter elkaar kijken
Nee ze hadden een matte glans en waren roze, leek op aluminiumquote:
is een breinaald scherperquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet anders dan een pen of potlood
Ahja gewoon goedkope aluminium met een kleurtje. Die heb ik ook, iedere maat een andere kleurquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze hadden een matte glans en waren roze, leek op aluminium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |