Waar we nu gaan kijken is het beste voor korte verhuur voor toeristen jaquote:Op maandag 6 oktober 2025 05:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil je dan gaan verhuren aan toeristen, of voor vaste bewoning?
apart wel.quote:Op maandag 6 oktober 2025 05:45 schreef bitterbal het volgende:
Het is vergelijkbaar met dit. Dit is ook te koop
https://streamable.com/dwlpm0
ik vind dit echt super cute. Deze is ook een optie en dan nog zo'n zelfde gebouw er naast bouwen en zwembad
voor het filmpje word 4.2 miljoen baht gevraagd met het stuk grond erbij in begrepen
Zo’n 110 duizend euro.quote:Op maandag 6 oktober 2025 05:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
apart wel.
en hoeveel is dat in euro? en voor hoeveel zou je het dan kunnen verhuren?
Ik zie het. De spelling lijdt er ook onder.quote:
Je doet er zelf ook aan mee natuurlijkquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:11 schreef Nattekat het volgende:
Dit is de ochtendspits die ik vreesde voor m'n eerste echte werkdag op kantoor. Kutauto's.
Trein een optie?quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:11 schreef Nattekat het volgende:
Dit is de ochtendspits die ik vreesde voor m'n eerste echte werkdag op kantoor. Kutauto's.
Het is deze week verplicht Hollandse pot eten voor ambtenaren.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik slaap veel beter onder mijn winterdekbed.
Ik bied zuurkool voor woensdag.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is deze week verplicht Hollandse pot eten voor ambtenaren.
Wat is dit nou weer voor betuttelgedoe?quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is deze week verplicht Hollandse pot eten voor ambtenaren.
Voedselpatriottisme noemen ze hetquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor betuttelgedoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |