Je doet er zelf ook aan mee natuurlijkquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:11 schreef Nattekat het volgende:
Dit is de ochtendspits die ik vreesde voor m'n eerste echte werkdag op kantoor. Kutauto's.
Trein een optie?quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:11 schreef Nattekat het volgende:
Dit is de ochtendspits die ik vreesde voor m'n eerste echte werkdag op kantoor. Kutauto's.
Het is deze week verplicht Hollandse pot eten voor ambtenaren.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik slaap veel beter onder mijn winterdekbed.
Ik bied zuurkool voor woensdag.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is deze week verplicht Hollandse pot eten voor ambtenaren.
Wat is dit nou weer voor betuttelgedoe?quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voedselpatriottisme noemen ze hetquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor betuttelgedoe?
Mja. Denk dat ze zich eens met echte problemen bezig moeten gaan houden.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voedselpatriottisme noemen ze het
Eigen kool eerst?quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Denk dat ze zich eens met echte problemen bezig moeten gaan houden.
Ingewikkelde week wordt dat met al die woke ambtenaren; nationalistisch tintje deze week én allemaal gerechten waar vlees bij hoort.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |