Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Lolwat.quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij amazon prime kan je als NL user alleen nog maar NL ondertiteling kiezen
Ga eens aan het werk jijquote:
In die tijd hoor je je in te werken vriendquote:Op maandag 6 oktober 2025 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga eens aan het werk jij
Zo lang ik nog geen opdracht heb, kan ik lekker veel hier rondhangen
Ja, dat houdt ook een keer op als ik nog niets heb verder.quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In die tijd hoor je je in te werken vriend
quote:
Ik wou dat ik gewoon onbeperkt kon eten zonder aan te komen, dan zou ik elke dag taarten en koekjes e.d. bakkenquote:
Ohhh dat zou echt genot zijnquote:Op maandag 6 oktober 2025 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wou dat ik gewoon onbeperkt kon eten zonder aan te komen, dan zou ik elke dag taarten en koekjes e.d. bakken![]()
Ik hoor niksquote:
quote:
quote:
nee ik ook niet. Maar dat vraagt niemand.quote:
Ik moest nog aan je denken vanmorgen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
Mijn kat loopt wel heel erg te slijmen net nu ik met crackers + kipfilet zit. Doet ze vast niet omdat ik leuk ben.
Ah cutequote:Op maandag 6 oktober 2025 12:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken vanmorgen.
Waar ik parkeerde zat een poes voor het raam naar buiten te kijken. 't Was net Hedwig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |