Ja wie weet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je hem niet hoeft te gebruiken dan is t prima maar wellicht is er minder aan de hand
Ga volgende keer inderdaad alleen de vulling maken. De bodem zelf voegt niet echt veel toe. Is alleen handig als je bezoek hebt en het in stukjes wil snijdenquote:
tjongquote:
Ja dit is gewoon beter om het in 1 keer te inhalerenquote:Op zondag 5 oktober 2025 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga volgende keer inderdaad alleen de vulling maken. De bodem zelf voegt niet echt veel toe. Is alleen handig als je bezoek hebt en het in stukjes wil snijden![]()
[ afbeelding ]
ja... is toch veel lekkerder er bijquote:
Zit er kiwi in?quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga volgende keer inderdaad alleen de vulling maken. De bodem zelf voegt niet echt veel toe. Is alleen handig als je bezoek hebt en het in stukjes wil snijden![]()
[ afbeelding ]
Bij de zwarte knoflook?quote:
jaquote:
misschien handiger om ze er op een schaal in te plaatsen...quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:47 schreef Ama het volgende:
Ik gooi straks wat kipnuggets in de oven denk ik.
Daar heb je wel erg verse eieren voor nodig, heb ik helaas niet in huisquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar heb je wel erg verse eieren voor nodig, heb ik helaas niet in huis
Jaaaaquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:04 schreef kwiwi het volgende:
@:essnhills ik bak en kook echt zo graag met vanille.. die geur als je dat stokje open snijdt![]()
Vanillesaus maken in de herfst/winter vind ik het leukste/lekkerste. Hele huis ruikt ernaar en dan over een stuk appeltaart of apfelstrudelquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
En vind het ook wel chill om te doen
Stokje open snijden en dat zwarte eruit schrapen
Genotquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vanillesaus maken in de herfst/winter vind ik het leukste/lekkerste. Hele huis ruikt ernaar en dan over een stuk appeltaart of apfelstrudel
Wat mooi gemaakt Essquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn taartvorm moest nog worden afgewassen dus het zijn muffins geworden
[ afbeelding ]
Jaaquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Genot
En de appeltaart of strudel zelf bakken en dat ruikt dan ook zo heerlijk
nope. mijn werkweek is al 15 minuten bezigquote:
Oh je hebt die nachtdienst?quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope. mijn werkweek is al 15 minuten bezig
Daar past kiwi prima bijquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, alleen dessertrijst, suiker, melk, vanille en ei
dat weet ik nog niet, maar tot middernacht kan ik me we amuseren met expeditie robinson, denkend aan holland en de herhaling van de formule 1quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je hebt die nachtdienst?Wat ga je kijken op netflix?
Heb je Tulsa King al gezien? Is alleen niet op Netflix denk ik.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet, maar tot middernacht kan ik me we amuseren met expeditie robinson, denkend aan holland en de herhaling van de formule 1
quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, alleen dessertrijst, suiker, melk, vanille en ei
Wat is er hier niet avontuurlijk aan? Is alles tot de gram, temperatuur en tijd overgenomen van een bedacht recept van een ander of is dit van jezelf?quote:
Was klassiek rijstevlaai recept, daar hoort geen kiwi inquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:22 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Wat is er hier niet avontuurlijk aan? Is alles tot de gram, temperatuur en tijd overgenomen van een bedacht recept van een ander of is dit van jezelf?
Ik zou er persoonlijk wat kaneel of pumpkin spice bij doen (tijd van het jaar voor deze lekkere smaken)
O is het vlaai? Dat zag ik er niet in, daar heb ik geen tips voor.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was klassiek rijstevlaai recept, daar hoort geen kiwi in
Ik vind het maar koud hierquote:Op zondag 5 oktober 2025 17:55 schreef essnhills het volgende:
Rondje gelopen tussen se buien door
Heerlijk weer eigenlijk voor
Ik ga van 35 celsius naar 53 fahrenheitquote:
Ja, lekker, straks sneeuw! Genieten.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga van 35 celsius naar 53 fahrenheit
nee, nog niet gezien. maar ik heb ook prime en hbo max.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je Tulsa King al gezien? Is alleen niet op Netflix denk ik.
blauwe ruis?quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn beeld van mijn tweede beeldscherm had soort van ruis.
Geen idee waar dat door kwam. Kabel eruit en omnieuw aangesloten. Dat hielp allemaal niks. Net maar de kabel er langer uit gehaald en nu net er weer opnieuw ingedaan en nu is het opgelost
Anders kon je Blof op de kop gevenquote:
Dat is een mooie poesquote:
Een blauwe rus, zulke mooierds dit rasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |