Oké ik stuur de eindafrekening over een jaar wel jouw kant op.quote:
Met kerst nog steeds ijs. Geen Vienette meer.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:32 schreef Nizno het volgende:
Viënetta at je ook altijd als luxe dessert in de jaren 80... Met kerst.
Ja energieleverancier, ik weet dat het contract op mijn naam staat. maar omdat ik op 6 oktober ijs wilde eten en zei dat het te koud was deed iemand de suggestie om de CV op 25 te zetten, maar nu betaald deze niet eens mijn rekening.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oké ik stuur de eindafrekening over een jaar wel jouw kant op.
Ik kan me ook niet voor de geest halen wanneer ik het laatst Viënetta heb gehad.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met kerst nog steeds ijs. Geen Vienette meer.
Ja dat is iets wat ik ook erg zou missen als ik het niet meer zou hebben. Elke keer als we in de tuin zitten voelt het ook alsof we op vakantie zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben wel jaloers op jou daarom, uitzicht op bergen mis ik wel echt in Nederland
Vind dat wel altijd nostalgie hoor, als ik het dan nog eens eetquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:32 schreef Nizno het volgende:
Viënetta at je ook altijd als luxe dessert in de jaren 80... Met kerst.
lekker winters. Hoeft dus echt geen warme dag te zijn om ijs te etenquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind dat wel altijd nostalgie hoor, als ik het dan nog eens eet
Waarom??quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Gedag.
Jullie moeten de groetjes hebben van @:Zipportal
de groeten van meneer van Vliet de Haanquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Gedag.
Jullie moeten de groetjes hebben van @:Zipportal
heb het lekker wel gezegdquote:
all i want for christmas?quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:03 schreef Nizno het volgende:
en weer genoeg nostalgie gehad.. Ik zeg de kerstmuziek aan.
Bijna tijd om de lampen aan te doen hier
op dit moment is Slade aan het zingenquote:
Zo veel liefde overalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |