Wat krijg je dan precies?quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:09 schreef LTVDK het volgende:
Ik zou wel weer een brisket sandwich van de Buc-ee's lusten
quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, zit augurken met kaas te eten
Mjaquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeveel kg moet er af na je vakantie?
eindelijk weer fietsenquote:Op maandag 6 oktober 2025 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
morgen en woensdag 18 graden![]()
Komende TWEE WEKEN geen regen meer![]()
geen kleine porties vlees op je broodjequote:
jawel ze hebben hun best gedaan, sowieso al twee etentjes gehad, gister en vanmiddag. en nu staat hij wat te koken voor me.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog iets leuks gekregen van kater en kitten vandaag?
quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeveel kg moet er af na je vakantie?
doe maar luxequote:Op maandag 6 oktober 2025 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had twee uitsmijters met gegrilde ham en mierikswortel. En een salade
Langzaam gerookt super mals rundvlees met BBQ-saus op een royaal belegd broodjequote:
Dat klinkt zeker niet verkeerd.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Langzaam gerookt super mals rundvlees met BBQ-saus op een royaal belegd broodje
Lekkerquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jawel ze hebben hun best gedaan, sowieso al twee etentjes gehad, gister en vanmiddag. en nu staat hij wat te koken voor me.
En jij gister?
Zo is dat, lekker genieten van de kleine dingenquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nog even genieten van het zonnetje voordat ie onder gaat.
Godverquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopelijk geen tuinbonen, die zijn het
[ afbeelding ]
Blijft indrukwekkend, het mooie uitzicht in de bergenquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gisteren was Carrie ten Napel met haar programma in Zwitserland. Ze had op een gegeven moment uitzicht op de Matterhorn, Manmanman![]()
oeeeh nicequote:Op maandag 6 oktober 2025 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker![]()
We zijn gaan lunchen bij onze favoriete italiaan. En volgende week weekendje wellness hotel in de bergen
Ja. ik weet nog wel toen ik 4 jaar geleden naar Kroatie ging met een busreis. Wat was dat uitzicht toen mooi in de Alpenquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijft indrukwekkend, het mooie uitzicht in de bergen
Ben wel jaloers op jou daarom, uitzicht op bergen mis ik wel echt in Nederlandquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijft indrukwekkend, het mooie uitzicht in de bergen
dan zet je de CV op 25quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:27 schreef Ama het volgende:
Jammer dat wel een beetje te koud is om ijsjes te eten.
Dan smelten de ijsjesquote:
Oké ik stuur de eindafrekening over een jaar wel jouw kant op.quote:
Met kerst nog steeds ijs. Geen Vienette meer.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:32 schreef Nizno het volgende:
Viënetta at je ook altijd als luxe dessert in de jaren 80... Met kerst.
Ja energieleverancier, ik weet dat het contract op mijn naam staat. maar omdat ik op 6 oktober ijs wilde eten en zei dat het te koud was deed iemand de suggestie om de CV op 25 te zetten, maar nu betaald deze niet eens mijn rekening.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oké ik stuur de eindafrekening over een jaar wel jouw kant op.
Ik kan me ook niet voor de geest halen wanneer ik het laatst Viënetta heb gehad.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met kerst nog steeds ijs. Geen Vienette meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |