Gekke appiequote:Op maandag 6 oktober 2025 16:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar daar was ik niet.
blijkbaar verkoopt ah geen halve liters energy om een gezondere leefstijl te promoten
Ik vertrek zo, latertje vandaag.quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:32 schreef Nattekat het volgende:
@:haags zit je weer op de snelweg? Weer bende bij je stad
Wanneer niet.quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:32 schreef Nattekat het volgende:
@:haags zit je weer op de snelweg? Weer bende bij je stad
morgen en woensdag 18 gradenquote:
Dit geloof ik onmiddelijkquote:Op maandag 6 oktober 2025 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
morgen en woensdag 18 graden![]()
Komende TWEE WEKEN geen regen meer![]()
Nou dan wil ik ook 20k stapjes per dag zien nuquote:Op maandag 6 oktober 2025 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
morgen en woensdag 18 graden![]()
Komende TWEE WEKEN geen regen meer![]()
Moet je maar Eurosport aan zetten of zo. Ik moet werkwerkwekr.quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan wil ik ook 20k stapjes per dag zien nu
Ik ook, zit augurken met kaas te etenquote:Op maandag 6 oktober 2025 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vleesch bakken en erpel in de airfryert
Mezelf redelijk makkelijk maken vanavond
quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, zit augurken met kaas te eten
quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vleesch bakken en erpel in de airfryert
Nee zo'n station hebben de Duitsers nietquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:05 schreef Nizno het volgende:
snijbonenschotel met spekjes en gehakt...
zit ook erpel inquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zo'n station hebben de Duitsers niet
hoeveel kg moet er af na je vakantie?quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:09 schreef LTVDK het volgende:
Ik zou wel weer een brisket sandwich van de Buc-ee's lusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |