Gefeliciteerd Poezenbeestquote:Op maandag 6 oktober 2025 19:40 schreef Moeraskat het volgende:
Is wel super zichtbaar wie fb nodig heeft om te weten dat ik jarig ben en wie niet.
Ik kijk gewoon hierquote:Op maandag 6 oktober 2025 19:40 schreef Moeraskat het volgende:
Is wel super zichtbaar wie fb nodig heeft om te weten dat ik jarig ben en wie niet.
Haha dat kan ook.quote:
ik had een jaar mijn verjaardag op 'alleen ik' als zichtbaarheid gezet...quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:40 schreef Moeraskat het volgende:
Joh er zijn zelfs mensen bij die gisteren om 22u vroegen of ik morgen jarig ben en dan alsnog niks laten weten vandaagquote:Op maandag 6 oktober 2025 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zag het Kwiwi wel posten hier vanmorgen, maar daarna ben ik in slaap gevallen
Collega’s staan in m’n werkagenda want ik ben leidinggevende en ik vind dat ik dan wel mensen moet feliciteren. Plus ik vind het wel belangrijk. Maar dan heb ik het over onze afdeling.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had een jaar mijn verjaardag op 'alleen ik' als zichtbaarheid gezet...
zelfs familie dat geen felicitatie deed...
Ik heb mensen gewoon in mijn agenda op google staan. Oke, wat van die vage collega's kennissen enzo niet. maar daarvan vind ik de verjaardag ook niet zo belangrijk.
ik zei dan ook vage collega'squote:Op maandag 6 oktober 2025 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
Collega’s staan in m’n werkagenda want ik ben leidinggevende en ik vind dat ik dan wel mensen moet feliciteren. Plus ik vind het wel belangrijk. Maar dan heb ik het over onze afdeling.
Mag ik mee?quote:
Goed zo.quote:
Hoe jong ben je geworden?quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Joh er zijn zelfs mensen bij die gisteren om 22u vroegen of ik morgen jarig ben en dan alsnog niks laten weten vandaag
Spring maar op de fiets bij hem. Zo achterop .quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de gizmo's met water besproeien
zn achterband is wel wat lek zacht maar dat geeft niet voor die pop?quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Spring maar op de fiets bij hem. Zo achterop .
Lalalala
Of hoe de fuck dat liedje ook alweer ging
ik wil liever op de stang vooropquote:Op maandag 6 oktober 2025 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Spring maar op de fiets bij hem. Zo achterop .
Lalalala
Of hoe de fuck dat liedje ook alweer ging
Oeh.quote:
Vind ik fijner dan op de bagagedragerquote:
Ouwe beerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |