Kan gelukkig tot ergens in januari, dus er is wel even tijd. Vorige keer hebben we de boodschappen bij zoiets vaak aangevuld met dingen die we toch altijd bij AH halen en die lang genoeg houdbaar zijn (zie de 21 pakken muesli die nu in de kast liggen, die specifieke optie vervalt voor nu dus evenquote:Op zondag 5 oktober 2025 22:50 schreef Mushanga71 het volgende:
Je hebt 22 zegels erbij
Zooo, 40 zegels voor een volle kaart, dat wordt flink doorsparen.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 06:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kan gelukkig tot ergens in januari, dus er is wel even tijd. Vorige keer hebben we de boodschappen bij zoiets vaak aangevuld met dingen die we toch altijd bij AH halen en die lang genoeg houdbaar zijn (zie de 21 pakken muesli die nu in de kast liggen, die specifieke optie vervalt voor nu dus even).
Ja dat valt mij ook stiekem wel tegen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 22:50 schreef Mushanga71 het volgende:
Je hebt 22 zegels erbij
Zooo, 40 zegels voor een volle kaart, dat wordt flink doorsparen.
Echt he? Maar, de vorige keer met de...bakjes? is het ook iedereen gelukt om ze bijelkaar te krijgen. Dus, komt goedquote:Op maandag 6 oktober 2025 17:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja dat valt mij ook stiekem wel tegen.
Mijn dank is groot!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:35 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik ga het rijtje af dus @:capricia, jij hebt er 20 zegels bij
Ik heb 32 zegeltjes richting jou gedaan.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:30 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Ik wil ook weer gaan sparen met deze actie. Mocht je er niks mee doen dan zou ik er ook graag een paar willen.
Alvast bedankt😀
Wil je me helpen sparen?
Heel erg bedankt man! Top van je🤗quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 07:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb 32 zegeltjes richting jou gedaan.
Dankjewelquote:
Wat goed! Veel plezier met je glazenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:12 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dankjewel
Dan heb ik nu voldoende volle spaarkaarten, zal eens aan een mod vragen of mijn link uit de OP mag
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:40 schreef Troel het volgende:
Ik heb dj gemist, Aventura heeft zegels, maar zaterdag een verjaardag, dus dan haal ik deze fout wel in
Heb je deze al? Ik heb er toevallig precies 52.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 00:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zoek in totaal 2 spaarkaarten en heb zelf al 28 zegels, hopelijk kan iemand helpen.
Binnenkort heb ik weer een sloot Jumbozegels om weg te geven ook![]()
Alvast dank!
Ik heb nu nog 16 zegels nodig, ik heb zelf iets kunnen sparen en ik heb hier van iemand iets gehadquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb je deze al? Ik heb er toevallig precies 52.
Donequote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nu nog 16 zegels nodig, ik heb zelf iets kunnen sparen en ik heb hier van iemand iets gehad
Heb jij nog nodig?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:26 schreef Aventura het volgende:
Ik spaar ze ook, dus mocht iemand ze wegdoen:
Wil je me helpen met sparen?
Ik heb zelf jumbozegels te geef voor de liefhebber.
quote:
16 erbijquote:Op maandag 20 oktober 2025 03:18 schreef unlimitedzxr het volgende:
Ik probeer momenteel een nieuwe glazen set bij elkaar te verzamelen nadat mijn kat een groot deel van onze vorige glazen set van tafel heeft gestoten.
Mocht je iets over hebben dan ontvang ik ze graag:
Zelf heb ik overigens nog heel veel uitje en bioscoopzegels beschikbaar mocht er iemand willen ruilen of er blij van worden.
Super bedankt alvast!!
Handigquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:35 schreef Watmoetjenou het volgende:
Heb net 12 weggegeven aan iemand hier, geen idee wie alleen
Topper! Dankjewel!quote:
Heb mijn zegels gedeeld, zijn er niet veelquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:49 schreef tippie62 het volgende:
Ik meld me ook maar ff mijn dank zou groot zijn
Hartelijk dankquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:26 schreef nooitgenoeg1962 het volgende:
[..]
Heb mijn zegels gedeeld, zijn er niet veel
Zou me goed uitkomen dus ja graagquote:Op woensdag 5 november 2025 14:11 schreef Mikeytt het volgende:
Ik heb de karaf en wijnglazen gekocht
Nu nog 1 kaart en 2 zegels over... iemand die nog spaart?
Heb ze overgemaaktquote:Op donderdag 6 november 2025 10:09 schreef tippie62 het volgende:
[..]
Zou me goed uitkomen dus ja graag
quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:05 schreef capricia het volgende:
Ik zoek ook zegels. Mocht iemand over hebben dan graag!
Wil je me helpen sparen?
quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:30 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Ik wil ook weer gaan sparen met deze actie. Mocht je er niks mee doen dan zou ik er ook graag een paar willen.
Alvast bedankt😀
Wil je me helpen sparen?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:31 schreef Zwartekoffie80 het volgende:
Ik ben ook aan het sparen voor deze glazen. Mocht iemand zegels over hebben, Mij maak je er heel blij mee!
Wil je me helpen sparen?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:26 schreef Aventura het volgende:
quote:Op maandag 20 oktober 2025 03:18 schreef unlimitedzxr het volgende:
Ik probeer momenteel een nieuwe glazen set bij elkaar te verzamelen nadat mijn kat een groot deel van onze vorige glazen set van tafel heeft gestoten.
Mocht je iets over hebben dan ontvang ik ze graag:
Zelf heb ik overigens nog heel veel uitje en bioscoopzegels beschikbaar mocht er iemand willen ruilen of er blij van worden.
Super bedankt alvast!!
Ik heb mijn zegels gedeeld. Ieder 11 zegels.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:49 schreef tippie62 het volgende:
Ik meld me ook maar ff mijn dank zou groot zijn
24 zegels erbijquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:26 schreef Aventura het volgende:
Dank je!quote:Op zaterdag 8 november 2025 00:04 schreef jcdragon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb mijn zegels gedeeld. Ieder 11 zegels.
Ja. Het is wel veel. 40 zegels.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:43 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Dank voor de mensen die nog wat gegeven hebben😊😊
Klopt en aangezien ik er best wat wil hebben ben ik een tijd bezig. Ook al bestel ik zelf wel elke week bij de AH, toch ben je een paar weken verder voordat je een vol boekje hebt. Dus mooi als mensen willen helpen die ze niet meer nodig hebben😀quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Het is wel veel. 40 zegels.
Zonder hulp is het moeilijk om een set bij elkaar te krijgen.
Dan heb je er nu een halve spaarkaart bijquote:Op zondag 9 november 2025 16:28 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Klopt en aangezien ik er best wat wil hebben ben ik een tijd bezig. Ook al bestel ik zelf wel elke week bij de AH, toch ben je een paar weken verder voordat je een vol boekje hebt. Dus mooi als mensen willen helpen die ze niet meer nodig hebben😀
Jaaaaa zie het. Heel erg bedankt man😁🫡quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:51 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dan heb je er nu een halve spaarkaart bij
je hebt er 42 bij.quote:
Top zeg! Dank je hartelijk.quote:
in de op staan de linkjes van de ontvangers.quote:Op zondag 16 november 2025 11:50 schreef AnneX het volgende:
Het was fijn om van fhf de jumbo zegels te ontvangen.
Nu heb ik 18 glas zegels te geef.
Hoe doe ik dat nou weer?
Damn dank je wel zeg😲😁. Binnenkort maar eens wat glazen halen🤗.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:45 schreef Nizno het volgende:
@:capricia
@:AdVictoriamN7
@:Zwartekoffie80
@:Aventura
@:unlimitedzxr
@:tippie62
Oproepje op social gedaan.
Allemaal een volle spaarkaart er bij.
aardig aanbod, voor degenen in de OP waarschijnlijk niet nuttig want ze zijn al weg.quote:Op maandag 17 november 2025 03:30 schreef nooitgenoeg1962 het volgende:
Alsjeblieft, ik help je graag met sparen! Deze link is 47 uur geldig. https://www.ah.nl/digitaa(...)f3-94fa-9730329f9031
Voor degene die nog glazenzegels wilt. Het zijn er maar 5.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |