ik denk dat je of er mee blijft zitten, of dat op de laatste dag er nog mensen komen die gaan vragenquote:Op zaterdag 6 december 2025 09:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb er nog 34 maar geen idee wie nog nodig heeft.
Heb je twee spaarkaarten gegeven.quote:Op zondag 7 december 2025 12:33 schreef Zopiclon het volgende:
Ik zou heel graag zegels willen! Ik ga eindelijk samenwonen met mijn vriend en we hebben eigenlijk nog bijna niks aan glazen behalve twee keer de longdrinkglazen van deze actie. Ik zou dus minstens 8 spaarkaarten kunnen gebruiken. Mochten er mensen zijn die zegels over hebben en ze zelf niet gebruiken dan zijn die heel welkom! Mag eventueel ook in de OP!
Wil je me helpen met sparen?
Van mij heb je 44 zegelsquote:Op zondag 7 december 2025 12:33 schreef Zopiclon het volgende:
Ik zou heel graag zegels willen! Ik ga eindelijk samenwonen met mijn vriend en we hebben eigenlijk nog bijna niks aan glazen behalve twee keer de longdrinkglazen van deze actie. Ik zou dus minstens 8 spaarkaarten kunnen gebruiken. Mochten er mensen zijn die zegels over hebben en ze zelf niet gebruiken dan zijn die heel welkom! Mag eventueel ook in de OP!
En nog 34 van mijquote:Op zondag 7 december 2025 12:33 schreef Zopiclon het volgende:
Op zondag 7 december 2025 12:36 schreef AgnesGru het volgende:quote:Op zondag 7 december 2025 12:44 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Van mij heb je 44 zegelsWaren mn laatste dus ik ben los.
Wooow heel erg bedankt allemaal! Echt super, zo gaat het een stuk sneller!quote:
[quote:Op zondag 7 december 2025 12:50 schreef Zopiclon het volgende:
quote]afbeelding ] Op zondag 7 december 2025 12:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb je twee spaarkaarten gegeven.
Je hebt 1 spaarkaart ontvangenquote:Op maandag 8 december 2025 10:18 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik zoek ook nog een paar kaartjes, als iemand nog iets over heeft en er niets mee doet
Ow, waardeloos! Vreemd dat ze dan wel nog in de app beschikbaar zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:38 schreef Nizno het volgende:
de disneyzegels heb je niets meer aan. die actie liep te snel voor de periode.
Ik heb je weer zichtbaar in de OP gezet
Alle zegels die ik had gedeeldquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:00 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Ow, waardeloos! Vreemd dat ze dan wel nog in de app beschikbaar zijn.
Dankjewel!
Heb je de link naar 38 zegels ontvangen in dm? En opgehaald?quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:00 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Ow, waardeloos! Vreemd dat ze dan wel nog in de app beschikbaar zijn.
Dankjewel!
Topper! Dankjewel!!quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:23 schreef Mushanga71 het volgende:
@:unlimitedzxr, mijn laatste zegels heb je er ook bij.
Veel plezier met je glazen
Jazeker! Super fijn! Wel nu net pas, dus ik denk dat ze al verdwijnen zodra je ze aanbiedt?quote:Op zondag 21 december 2025 13:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je de link naar 38 zegels ontvangen in dm? En opgehaald?
In de ah app staan ze niet meer, zag ik toevallig. Dus het zal wel!?
Als ze maar op de goeie plek zijn!quote:Op zondag 21 december 2025 14:48 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Jazeker! Super fijn! Wel nu net pas, dus ik denk dat ze al verdwijnen zodra je ze aanbiedt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |