Ja. Het is wel veel. 40 zegels.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:43 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Dank voor de mensen die nog wat gegeven hebben😊😊
Klopt en aangezien ik er best wat wil hebben ben ik een tijd bezig. Ook al bestel ik zelf wel elke week bij de AH, toch ben je een paar weken verder voordat je een vol boekje hebt. Dus mooi als mensen willen helpen die ze niet meer nodig hebben😀quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Het is wel veel. 40 zegels.
Zonder hulp is het moeilijk om een set bij elkaar te krijgen.
Dan heb je er nu een halve spaarkaart bijquote:Op zondag 9 november 2025 16:28 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Klopt en aangezien ik er best wat wil hebben ben ik een tijd bezig. Ook al bestel ik zelf wel elke week bij de AH, toch ben je een paar weken verder voordat je een vol boekje hebt. Dus mooi als mensen willen helpen die ze niet meer nodig hebben😀
Jaaaaa zie het. Heel erg bedankt man😁🫡quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:51 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dan heb je er nu een halve spaarkaart bij
je hebt er 42 bij.quote:
Top zeg! Dank je hartelijk.quote:
in de op staan de linkjes van de ontvangers.quote:Op zondag 16 november 2025 11:50 schreef AnneX het volgende:
Het was fijn om van fhf de jumbo zegels te ontvangen.
Nu heb ik 18 glas zegels te geef.
Hoe doe ik dat nou weer?
Damn dank je wel zeg😲😁. Binnenkort maar eens wat glazen halen🤗.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:45 schreef Nizno het volgende:
@:capricia
@:AdVictoriamN7
@:Zwartekoffie80
@:Aventura
@:unlimitedzxr
@:tippie62
Oproepje op social gedaan.
Allemaal een volle spaarkaart er bij.
aardig aanbod, voor degenen in de OP waarschijnlijk niet nuttig want ze zijn al weg.quote:Op maandag 17 november 2025 03:30 schreef nooitgenoeg1962 het volgende:
Alsjeblieft, ik help je graag met sparen! Deze link is 47 uur geldig. https://www.ah.nl/digitaa(...)f3-94fa-9730329f9031
Voor degene die nog glazenzegels wilt. Het zijn er maar 5.
Tr gemachtquote:Op maandag 24 november 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
Hoe ver is iedereen?
Ik heb nog 2 kaarten over.
De onderste 5 uit de OP heb ik geen reacties meer van gezien..
je hebt er tweequote:Op maandag 24 november 2025 18:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Tr gemacht
Heb aan 2 kaarten wel voldoende
Tnx!❤️ Nee hoor, dan heb ik voldoendequote:Op maandag 24 november 2025 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt er twee![]()
Wil je er dan nog bij in de OP?
quote:Op maandag 24 november 2025 20:01 schreef Aure het volgende:
Ik ben nog op zoek naar 4 kaarten (ik spaar met premium en toch gaat het tergend langzaam...), dank dank![]()
nee. ik ga gewoon via mn mobiel naar dit topic en klik op de naam aan wie ik het wil geven en kom dan in de app van AH waar ik kan aangeven hoeveel ik weg wil geven.quote:Op maandag 24 november 2025 20:37 schreef AnneX het volgende:
@:Aure Je hebt dm met een code voor 18 glazen zegels.
Ongelooflijk zitten klooien om te begrijpen hoe ‘geven’ werkt.
Doen jullie het delen ook zo? De code gekopieerd naar dm van fok.
Dan hoor ik graag van Aure of het werkt…
Ook een poging gedaan. Dat haperde keer op keer.quote:Op maandag 24 november 2025 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee. ik ga gewoon via mn mobiel naar dit topic en klik op de naam aan wie ik het wil geven en kom dan in de app van AH waar ik kan aangeven hoeveel ik weg wil geven.
14 zegels gegevenquote:Op maandag 24 november 2025 20:01 schreef Aure het volgende:
Ik ben nog op zoek naar 4 kaarten (ik spaar met premium en toch gaat het tergend langzaam...), dank dank![]()
Hoeveel zegels heb je nog nodig?quote:
Nog 1 kaart en dan ben ik er welquote:Op donderdag 27 november 2025 07:51 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoeveel zegels heb je nog nodig?
quote:
ik heb geen reactie gehad op dit bericht. Dus helaas weet ik niet hoe ver de onderste 4 zijn.quote:Op maandag 1 december 2025 12:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
@:nizno weet jij hoeverre de OP nog klopt? Nu heb ik ineens weer 2 kaarten over.
@:aure, jij bent dus voorzien?
En
@:AdVictoriamN7
@:Zwartekoffie80
@:Aventura
@:unlimitedzxr
@:tippie62
quote:Op maandag 24 november 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
Hoe ver is iedereen?
Ik heb nog 2 kaarten over.
De onderste 4 uit de OP heb ik geen reacties meer van gezien..
Done, en zet dan even een TRquote:Op maandag 1 december 2025 20:40 schreef Aure het volgende:
Als ik er nog eeeeentje mag? Mag ik daarna uit de OP
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |